Zachodniopomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-124 Koszalin, ul. Mieszka I
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3462921 w. 115 , fax. 943 462 921
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Koszalinie
ul. Mieszka I 39
75-124 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3462921 w. 115, fax. 943 462 921
REGON: 33128316000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zord.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
- Przebudowa pomieszczenia w budynku szkoleniowo-administracyjnym Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie przy ulicy Mieszka I 39 - Remont pomieszczeń w budynku szkoleniowo-administracyjnym Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie przy ulicy Mieszka I 39, - Remont pomieszczeń Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów przy ulicy Mieszka I 39 w Koszalinie - Remont pomieszczeń, daszków i ogrodzeń Stacji Kontroli Pojazdów przy ul. Batalionów Chłopskich 43 w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Zadanie nr 1: o Przebudowa pomieszczenia w budynku szkoleniowo-administracyjnym Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie przy ulicy Mieszka I 39 - Zadanie nr 2: o Remont pomieszczeń w budynku szkoleniowo-administracyjnym Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie przy ulicy Mieszka I 39, o Remont pomieszczeń Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów przy ulicy Mieszka I 39 w Koszalinie o Remont pomieszczeń, daszków i ogrodzeń Stacji Kontroli Pojazdów przy ul. Batalionów Chłopskich 43 w Koszalinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie I - 7000zł - Zadanie II - 3000zł przed upływem terminu składania ofert wskazanego w rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz.359). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na. konto w Banku PeKaO S.A. O/I Koszalin Nr 14 1240 1428 1111 0000 2263 7329 Uwaga: w tytule przelewu należy określić nr zadania, którego wadium dotyczy oraz znak sprawy „002/PZP/PN/2019" Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI pkt. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia bezpośrednio wpięta do oferty. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wolnostojącego budynku hydroforni z żelbetonowym zbiornikiem na wodę pitną oraz remont pomieszczeń szpitalnych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-11 - 2_ROZBIÓRKA BUDYNKÓW PO BYŁEJ ZASADNICZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W SZCZECINKU PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 38
Dodano: 2023-09-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na 3 części
Dodano: 2023-09-04 - ROZBIÓRKA BUDYNKÓW PO BYŁEJ ZASADNICZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W SZCZECINKU PRZY UL. BOHATERÓW WARSZAWY 38
Dodano: 2023-08-05 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce dwóch obór i ogrodzenia, zlokalizowanych na działce nr 3/39 obr. Słajsino
Dodano: 2023-06-13 - Wykonanie rozbiórek obiektów na terenie gminy Choszczno.
Dodano: 2023-05-12 - Wykonanie rozbiórek obiektów na terenie gminy Choszczno.
Dodano: 2022-11-28 - Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy
Dodano: 2022-07-27 - „Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się na działkach nr 274/13 i 274/9 obręb Jenikowo, gm. Maszewo” - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.33.2020.
Dodano: 2021-03-23 - Przebudowa toalety publicznej zlokalizowanej w Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu
Dodano: 2021-02-04