Przetargi.pl
WYNAJEM, OBSŁUGA I BIEŻĄCE UTRZYMANIE TOALET PRZENOŚNYCH NA TERENIE GMINY MIASTO ŚWINOUJŚCIE W LATACH 2019-2020

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
    REGON: 81168429000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYNAJEM, OBSŁUGA I BIEŻĄCE UTRZYMANIE TOALET PRZENOŚNYCH NA TERENIE GMINY MIASTO ŚWINOUJŚCIE W LATACH 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w dwóch okresach: od 01 kwietnia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r. oraz od 01 kwietnia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. W okresie zimowym roku 2020 (styczeń – marzec) trwać będzie przerwa technologiczna ze względu na możliwość długotrwałego występowania temperatur ujemnych, uniemożliwiających użytkowanie toalet przenośnych wyposażonych w system spłukiwania. 2. Zamówienie obejmuje: 1) Transport, montaż i ustawienie toalet przenośnych na wskazane przez Zamawiającego miejsce (termin montażu, rodzaj wyposażenia oraz dokładną lokalizację należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym). 2) Prowadzenie bieżącej obsługi toalet przenośnych z częstotliwością określoną w załączniku nr 2.1 do SIWZ – „Wykaz i lokalizacja toalet przenośnych oraz częstotliwość obsługi na terenie miasta Świnoujście” polegającej na: a) opróżnianiu i odkażaniu zbiorników na fekalia, b) myciu i dezynfekcji kabin, c) myciu muszli ustępowej, pisuaru, sedesu, umywalki, d) myciu ścian i podłogi, e) uzupełnianiu ręczników papierowych i papieru toaletowego, f) zalewanie zbiornika płynem odkażająco-zapachowym, g) wywozie i przekazaniu ścieków do miejsca odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Prowadzenie okresowych przeglądów technicznych kabin oraz niezwłoczną naprawę wad technicznych, usterek oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działań osób trzecich. 4) Uczestniczenie w kontrolach toalet przeprowadzanych przez Służby Sanitarno-epidemiologiczne oraz przedstawiciela Zamawiającego. 5) Usuwanie na bieżąco, jednak nie później niż w ciągu 24 godz. wszelkich napisów, rysunków, w tym graffiti oraz ogłoszeń i plakatów naklejanych na kabinach sanitarnych. 6) Wykonywanie prac interwencyjnych w zakresie obsługi kabin (toalet) i umywalek przenośnych na polecenie przedstawiciela Zamawiającego. 7) Zapewnienie (w terminie zgodnym z ofertą) toalety zastępczej w przypadku zniszczenia, kradzieży lub innego powodu wyłączenia toalety przenośnej z użytkowania. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 8) Utrzymanie czystości i porządku na terenie dookoła toalety przenośnej w pasie ok. 10 m od niej, w tym: zamiatanie, zbieranie nieczystości, grabienie liści, odśnieżanie, usuwanie śliskości na drodze, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy możliwość zmiany lokalizacji kabin przenośnych. Zmiany miejsca i ilości ustawianych toalet przedstawiciel Zamawiający określać będzie telefonicznie oraz potwierdzać za pośrednictwem poczty e-mail. 4. Toalety przenośne winny spełniać następujące wymagania: 1) Wymiary: a) wysokość – powyżej 2,1 m, b) szerokość minimalna – powyżej 1,1 m 2) Pojemność zbiornika na fekalia – minimum 250 l. 3) Wyposażenie standardowe toalety: a) zakryty, bezodpływowy zbiornik na fekalia, wyposażony w wentylację, b) pisuar, c) automatyczny system spłukiwania czystą wodą, d) umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę, e) dozownik mydła w płynie, f) podajnik ręczników papierowych, g) podajnik papieru toaletowego, h) wieszak na ubranie, i) zamek wewnętrzny, j) lustro, k) podwójny system wentylacji kabiny, l) oznaczenie: damski/męski, m) wskaźnik: wolne/zajęte, 5. W miesiącu grudniu w związku z możliwością wystąpienia temperatur ujemnych, Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania toalet przenośnych bez zbiornika z wodą do spłukiwania, pisuaru oraz bez możliwości umycia rąk. Wytyczne w tym względzie Zamawiający będzie określał indywidualnie na podstawie rzeczywistych warunków pogodowych lub prognozy długoterminowej. 6. Bez względu na porę roku, każda dostarczona i użytkowana toaleta przenośna winna być wyposażona w zbiornik na fekalia z płynem odkażająco–zapachowym. 7. Dostarczone na miejsce wskazane przez Zamawiającego toalety przenośne powinny spełniać następujące wymogi: 1) zbiornik na fekalia winien być opróżniony i odkażony, 2) kabina winna być czysta na zewnątrz i wewnątrz oraz zdezynfekowana, 3) stan techniczny – dobry (bez uszkodzeń). 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: opróżnianie i odkażanie zbiorników na fekalia, mycie i dezynfekcja kabin, mycie muszli ustępowej, pisuaru, sedesu, umywalki, mycie ścian i podłogi kabiny, uzupełnianie ręczników papierowych i papieru toaletowego, zalewanie zbiornika na fekalia płynem odkażająco-zapachowym. 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczeń. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Świnoujście) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalny poziom zdolności: - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie - właściwego dla miejsca realizacji zamówienia - organu, na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach