Przetargi.pl
03730 - Wykonanie zastępcze robót polegających na zakończeniu budowy pawilonu technicznego – prace instalacyjne i wykończeniowe w ramach przedsięwzięcia pn. „Budowa infrastruktury technicznej, dróg oraz miejskich obiektów użyteczności publicznej na oś. Nowe Żernik w obszarze bazarku”

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 10 905 , fax. 71 77 10 904
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
    ul. Ofiar Oświęcimskich 36
    50059 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 10 905, fax. 71 77 10 904
    REGON: 2056852900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    03730 - Wykonanie zastępcze robót polegających na zakończeniu budowy pawilonu technicznego – prace instalacyjne i wykończeniowe w ramach przedsięwzięcia pn. „Budowa infrastruktury technicznej, dróg oraz miejskich obiektów użyteczności publicznej na oś. Nowe Żernik w obszarze bazarku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych oraz budowlanych, mających na celu dokończenie kompleksowej budowy pawilonu technicznego P2 i oddanie go do użytkowania. Inwestycja zlokalizowana jest na działce 62/23, AM-10, obręb Żerniki we Wrocławiu (obszar tzw. bazarku), stanowiącej obecnie plac budowy w związku z budową osiedla Nowe Żerniki (WUWA 2) Obszar bazarku stanowi integralną część układu urbanistycznego osiedla Nowe Żerniki. Ponieważ konstrukcja pawilonu jak i poszycie dachu P2 zostały już wykonane oraz w części obiektu uruchomiono stację transformatorową, niniejsze zamówienie dotyczy prac niezbędnych dla dokończenia części gospodarczej pawilonu oraz elewacji całego obiektu, tzn., niniejsze zamówienie obejmuje: Roboty budowane: a) Kontrolę fundamentów pod szafy (głębokość posadowienia). b) Ewentualne prace naprawcze fundamentów lub dostosowanie projektu posadowienia szaf. c) Wykonanie i montaż szaf stalowych przy elewacji północnej i południowej. d) Montaż dwóch drzwi dwuskrzydłowych i jednych drzwi jednoskrzydłowych wraz z uszczelnieniem styków z murami. e) Wykonanie elewacji budynku P2. f) Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej. g) Wykonanie obróbek blacharskich nad drzwiami oraz wykonanie pokrycia dachowego nad szafami wraz z połączeniem z pokryciem membranowym dachu. h) Montaż świetlika dachowego i wyłazu dachowego. i) Uzupełnienie brakujących warstw dachu (geowłóknina, żwir). j) Wykonanie warstw posadzkowych w śmietniku i magazynie wraz z posadzką cementową malowaną farbą epoksydową. k) Prace tynkarskie i malarskie wewnątrz pomieszczeń z ewentualnymi miejscowymi naprawami tynku. l) Dostawa regału do magazynowania stołów targowych do magazynu. Roboty instalacyjne: m) Sprawdzenie drożności i ewentualne udrożnienie przyłączy i instalacji podposadzkowych sanitarnych. n) Sprawdzenie szczelności przyłączy wody. o) Wykonanie instalacji wodociągowej wraz z zaworem czerpalnym mrozoodpornym oraz zaworem antyskażeniowym. p) Montaż dodatkowego zaworu, umożliwiającego opróżnienie instalacji wewnętrznej budynku oraz do podlewania zieleni na zadaszeniu bazarku. q) Montaż zestawów wodomierzowych (głównego oraz na potrzeby fontanny). r) Wykonanie studzienki odwadniającej na potrzeby zrzutu wód z instalacji wewnętrznej budynku oraz podlewania zieleni na zadaszeniu bazarku. s) Montaż instalacji odprowadzającej wody opadowe z dachu budynku. t) Montaż kratek odpływowych w posadzce oraz pozostałej armatury. u) Montaż wentylatorów wywiewnych wraz z zasilaniem. v) Montaż pełnej instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi, czujkami ruchu, zasilaniem ogrzewania wpustów dachowych, włącznikami, gniazdami oraz tablicą elektryczną i grzejnikiem elektrycznym oraz pięciem do ZK. w) Podłączenie wszystkich instalacji wewnętrznych do przyłączy budynku. oraz x) Organizację, utrzymanie oraz likwidację zaplecza budowy wraz z dojazdem. y) Odtworzenie terenu po zakończonych robotach wszystkich branż. z) Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. aa) Uzyskanie decyzji Pozwolenia na użytkowanie, dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do jego uzyskania. bb) Ponoszenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu zamówienia - przez co rozumie się także objęcie gwarancją dotychczas wykonanych robót budowlanych, obejmujących zakres Gminy Wrocław (nie dotyczy elementów wyposażenia stacji trafo wbudowanych przez Tauron Dystrybucja) przez dotychczasowego wykonawcę robót - na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, a okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji jakości wskazanemu w § 10 ust. 2 wzoru umowy. Zamówienie nie obejmuje budowy infrastruktury podziemnej oraz nawierzchni drogowych i zielonych w obszarze bazarku a ujętych w załączonej dokumentacji, które zrealizowane zostaną niezależnie przez innego Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolności których Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1) oraz pkt 4) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach