Przetargi.pl
Modernizacja pola biwakowego w części infrastruktury turystycznej na dz. nr 355/3 w Międzylesiu

Miasto Gmina Międzylesie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 126 327 , fax. 748 126 126
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gmina Międzylesie
    pl. Wolności 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    tel. 748 126 327, fax. 748 126 126
    REGON: 53062000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pola biwakowego w części infrastruktury turystycznej na dz. nr 355/3 w Międzylesiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty rekreacyjnej wraz z wyposażeniem oraz budowa sanitariatów w ramach zadania „Modernizacja pola biwakowego w części infrastruktury turystycznej na dz. nr 355/3 w Międzylesiu”. 2. Działka nr 355/3 na której planowana jest inwestycja, posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej – znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: a) Część 1 – Budowa wiaty turystycznej wraz z wyposażeniem, b) Część 2 – Budowa sanitariatów. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Oferta złożona na daną część zamówienia musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla danej części. 5. Część 1 – Budowa wiaty turystycznej wraz z wyposażeniem Budowie wiaty rekreacyjnej na polu biwakowym na działce nr 355/3 w Międzylesiu wraz z wyposażeniem w ławostoły, Planowana jest rozbiórka istniejącej obok rampy i uzupełnienie placu kostką betonową. Wiata rekreacyjna, będzie służyć jako wiata usługowa związana z usługami rekreacyjnymi ma długość 15,25m i 6,5m wysokości. Powierzchnia zabudowy wynosi 79,8m2 a kubatura 359,1m3. Wiatę zaprojektowano w konstrukcji drewnianej, przykrytej dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 450, posadowienie bezpośrednio na stopach fundamentowych. Wiata nie będzie wyposażona w wewnętrzne instalacje. 6. Część 2 – Budowa sanitariatów Budowa sanitariatów w miejscu zużytego kontenera sanitarnego na polu biwakowym na działce nr 355/3 w Międzylesiu i wykonanie podestu wejściowego z kostki betonowej. Planowana jest rozbiórka istniejącego kontenera sanitarnego. Sanitariaty będą służyć do obsługi istniejącego pola biwakowego. Budynek będzie użytkowany tylko w okresie letnim i nie będzie ogrzewany. Parametry techniczne: długość 8,26m, wysokość 3,7m, powierzchnia zabudowy wynosić będzie 26,8m2 a kubatura 80,4m3. Budynek sanitariatów zaprojektowano na rzucie prostokąta, jako obiekt parterowy przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 300, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt został zaprojektowany w konstrukcji murowanej. Główną konstrukcję nośną stanowią ławy zazbrojone konstrukcyjnie, ściany nośne spięte wieńcem obwodowym oraz dach dwuspadowy, oparty na więźbie drewnianej o konstrukcji krokwiowej. Posadowienie bezpośrednio na ławach fundamentowych. Budynek został przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Budynek będzie zaopatrzony w wodę z istniejącego przyłącza, energię elektryczną z istniejącego przyłącza, ścieki będą odprowadzane do istniejącego przyłącza sieci sanitarnej. 7. Związku z organizacją Dni Międzylesia w dniach 7-9 czerwiec 2019 r. na terenie działki nr 355/3 w Międzylesiu, Wykonawca musi wstrzymać wszelkie prace budowlane, posprzątać oraz zabezpieczyć plac budowy w okresie od 03.06.2019 do 14.06.2019 r., tak aby zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w imprezie. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarze robót i projekcie budowlanym, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Dla części 1:  Przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ  Projektem budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 13 do SIWZ b) Dla części 2:  Przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 12 do SIWZ  Projektem budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 14do SIWZ 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w specyfikacji technicznej. Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część postępowania przetargowego przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się – w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku – dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisanie w dokumentacji projektowej. 10. W dokumentacji projektowej mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu, w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są wiążące dla wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane, jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją projektową. 11. W przypadku, kiedy jakikolwiek element przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia w tym zakres i rodzaj robót wynikający z dokumentacji przetargowej uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 13. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 14. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 16. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca w formularzu ofertowym może wpisać okres dłuższy, zgodnie z treścią rozdz. XVI ust. 3 SIWZ. Jeżeli wykonawca nie wpisze w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. IV. INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZANIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.2 W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1.3 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych przy robotach budowlanych lub usługach, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 1.4 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy w trakcie jego realizacji odbywać się będzie na zasadach określonych w art. 36ba ust 1 – 3 ustawy Pzp. 1.6 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 1.7 Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany do zawarcia stosownej umowy z podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z dyspozycją art. 24 aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się dwuetapowo: 1) Etap I. Zamawiający dokona oceny ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy; 2) Etap II. następnie zostanie sprawdzona oferta Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów – ocena w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach oraz dokumentach dołączonych do oferty. W przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie kolejnego Wykonawcę, którego oferta będzie najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty składane wraz z ofertą. 1) Do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące załączniki do SWZ (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1). niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3) Na żądanie Zamawiającego wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia o których mowa w pkt 1). 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - składa także oświadczenia o których mowa w pkt 1) dotyczące tych podmiotów (zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1). 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę. 6) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 3. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę po terminie składania ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : a) ust. 3 pkt 4) lit. a,b,c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) dokumenty, o których mowa w pkt 5) lit. a tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 5) lit. a tiret 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis lit.b stosuje się. d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8) W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia (Dz. U. z 2016r, poz. 1126). 9) Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. IX. Niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach