SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2017-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
01514 Warszawa – wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji stolarki okiennej PCV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji stolarki okiennej PCV wg zestawienia i rysunków wraz z montażem na zadaniu 01514 Warszawa. 2. Miejsce dostawy JW. 6021 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 9/13. 3. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy. 4. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221100-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wymiana odtworzeniowa stolarki okiennej
Dodano: 2020-06-24 - Przebudowa budynku głównego Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Nasielsku – etap I zakup i dostawa okien i drzwi
Dodano: 2019-12-04 - SVA/J/4620-95/2019: Dostawa okien PCV z moskitierami wg zestawienia wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na ZPP Ślusarnię KZB Jarosław.
Dodano: 2019-11-06 - SVA/K/4620-1/2019: Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb wykonania kontenerów socjalnych przez Ślusarnię KZB Krotoszyn
Dodano: 2019-01-18 - Zakup stolarki drzwiowej i okiennej na zad. 42 366 Kraków
Dodano: 2017-01-17 - Zakup stolarki drzwiowej i okiennej na zad. 42 366 Kraków
Dodano: 2016-12-12 - SVA K: Zakup i dostawa stolarki okiennej w ramach remontu budynku nr 140 w JW. Skład Duninów
Dodano: 2016-11-18 - SVA K: Zakup i dostawa stolarki okiennej w ramach remontu budynku nr 140 w JW. Skład Duninów
Dodano: 2016-11-07 - Zakup stolarki drzwiowej i okiennej na zad. 42 366 Kraków
Dodano: 2016-11-03