AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2019-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/K/4620-1/2019: Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb wykonania kontenerów socjalnych przez Ślusarnię KZB Krotoszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych (okna, drzwi, rolety, płyty warstwowe, płyty wiórowe, płyty OSB, wykładzina PCV, materiały izolacyjne, kratki wentylacyjne) dla potrzeb wykonania kontenerów socjalnych przez Ślusarnię KZB Krotoszyn. Zakres rzeczowo-ilościowy przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – odrębny dla każdej części zamówienia. W cenie materiałów stanowiących przedmiot zamówienia należy uwzględnić ich dostawę do KZB Krotoszyn. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na siedem części, tj.: 1) część 1 – Okna. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą okien. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (załącznik nr 2A do SIWZ); CPV - 44221100-6 okna 2) część 2 – Rolety. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą rolet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (załącznik nr 2B do SIWZ); CPV - 44115700-6 rolety zewnętrzne 3) część 3 – Płyty warstwowe. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą płyt warstwowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (załącznik nr 2C do SIWZ). CPV - 44171000-9 płyty budowlane 4) część 4 – Drzwi. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (załącznik nr 2D do SIWZ). CPV - 44221200-7 drzwi 5) część 5 – Płyty wiórowe, OSB i profile aluminiowe. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą płyt wiórowych, OSB i profili aluminiowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (załącznik nr 2E do SIWZ). CPV - 44171000-9 płyty budowlane, 44191300-8 płyta wiórowa 6) część 6 – Wykładzina PCV i klej do wykładzin. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wykładzin PCV i kleju do wykładzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (załącznik nr 2F do SIWZ). CPV - 44112230-9 linoleum, 24910000-6 kleje 7) część 7 – Materiały izolacyjne i kratki wentylacyjne. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów izolacyjnych i kratek wentylacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (załącznik nr 2G do SIWZ). CPV - 44174000-0 folia, 44111520-2 tworzywa izolacyjne. Wypełniony formularz cenowy dla każdej części, należy złożyć wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 20% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 20% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Dla części 1 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). Dla części 2 - 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100). Dla części 3 - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Dla części 4 - 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100). Dla części 5 - 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100). Dla części 6 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). Dla części 7 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wymiana odtworzeniowa stolarki okiennej
Dodano: 2020-06-24 - Przebudowa budynku głównego Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Nasielsku – etap I zakup i dostawa okien i drzwi
Dodano: 2019-12-04 - SVA/J/4620-95/2019: Dostawa okien PCV z moskitierami wg zestawienia wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na ZPP Ślusarnię KZB Jarosław.
Dodano: 2019-11-06 - 01514 Warszawa – wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji stolarki okiennej PCV
Dodano: 2017-03-23 - Zakup stolarki drzwiowej i okiennej na zad. 42 366 Kraków
Dodano: 2017-01-17 - Zakup stolarki drzwiowej i okiennej na zad. 42 366 Kraków
Dodano: 2016-12-12 - SVA K: Zakup i dostawa stolarki okiennej w ramach remontu budynku nr 140 w JW. Skład Duninów
Dodano: 2016-11-18 - SVA K: Zakup i dostawa stolarki okiennej w ramach remontu budynku nr 140 w JW. Skład Duninów
Dodano: 2016-11-07 - Zakup stolarki drzwiowej i okiennej na zad. 42 366 Kraków
Dodano: 2016-11-03