Przetargi.pl
ZZorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7253668 , fax. 62 7253668
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7253668, fax. 62 7253668
    REGON: 00334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZZorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną w zakresie przewozu rzeczy dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy, umiejętności, a także nauczenie zachowań umożliwiających bezpieczne kierowanie pojazdem kategorii C oraz przygotowanie do zdania egzaminu państwowego, uprawniającego do uzyskania Świadectwa Kwalifikacji Zawodowej. 4. Uczestnikami kursu prawa jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w zakresie przewozu rzeczy będą 4 osoby. 6. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z: 1) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), 2) ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 019), zwanym dalej rozporządzeniem. 7. Program kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną i liczba godzin musi być zgodna rozporządzeniem. 8. Godzina zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia równa się 45 minutom (45 minut zajęć i 15 minut przerwy), a zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia - 60 minutom. 9. Zajęcia teoretyczne winny odbywać się w sali szkoleniowej na terenie miasta Krotoszyn, powiat krotoszyński, województwa wielkopolskiego. 10. Zajęcia praktyczne wg indywidualnych ustaleń z kursantami mogą odbywać się w odległości do 70 km od miasta Krotoszyn, z tym że jazda rozpoczyna się i kończy w mieście Krotoszyn. 11. W koszt kursu Wykonawca ma obowiązek wliczyć koszty dojazdu uczestników z miejsca zamieszkania tj. Świnków - gmina Krotoszyn do miasta Krotoszyna 1 osoba (dojazd do miejsca prowadzenia kursu i powrót z miejsca prowadzenia kursu do miejsca zamieszkania (Świnków), 3 uczestników kursu mieszka w mieście Krotoszyn. 12. Wykłady teoretyczne oraz zajęcia praktyczne muszą prowadzone być przez wykwalifikowaną kadrę instruktorów posiadającą uprawnienia zgodnie z wymogami przepisów prawa w tym zakresie. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki lokalowe, salę wykładową, wyposażenie dydaktyczne, materiały dydaktyczne, plac manewrowy, zgodnie z wymogi w zakresie przepisów BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 14. Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów, aby w terminie przeszkolić skierowane osoby. 15. Zamawiający zastrzega, że do części praktycznej kursu musi być zapewniony uczestnikom kursu samochód ciężarowy wyprodukowany nie wcześniej niż przed 2005 r. i przyczepą posiadający dowód rejestracyjny albo pozwolenie czasowe stwierdzające dopuszczenie do ruchu, jak również na dzień składania ofert i przez cały czas trwania kursu badania techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do przeprowadzenia kursu wykwalifikowaną kadrę, posiadającą stosowne uprawnienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest skierować i opłacić wszystkie badania lekarskie określone w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami dla wszystkich uczestników kursu. Koszt tych badań należy ująć w cenie oferty. 18. Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu. 19. Wykonawca przygotuje dokumenty niezbędne do przystąpienia do egzaminu wewnętrznego i państwowego oraz opłaci podejście do pierwszego egzaminu państwowego części teoretycznej oraz części praktycznej egzaminu wszystkim uczestnikom, zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, a także zapewni dojazd na egzamin państwowy każdemu kursantowi. Koszt egzaminów oraz dojazdu Wykonawca ma obowiązek wliczyć w cenę oferty. 20. Szkolenie winno kończyć się przeprowadzeniem egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 21. Pozostałe istotne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 21.1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 21.2. Kurs może się odbywać codziennie od poniedziałku w godzinach od 6:00 do 22:00, oraz w dni wolne od pracy - za zgodą uczestnika. 21.3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością. 2) Uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego i dokonania odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia. 4) Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 5) Wszystkie materiały piśmienne i dydaktyczne, zaświadczenia oraz sala w której będą odbywały się zajęcia powinny być oznaczone logotypem UE, EFS, PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji, że Projekt Szansa na lepsze życie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi na stronie internetowej www.wup.poznan.pl. 6) Zapewnienia w każdym dniu odbywania się kursu napoje ciepłe i zimne, kruche ciastka, owoce tzw. catering. 7) Po zakończeniu kursu wydania uczestnikom kursu, którzy go ukończyli zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie kursu, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 8) Poddania się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 9) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. powyżej. 10) Sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników kursu, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przekazywania Zamawiającemu telefonicznie informacji o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 11) Wykonania szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciw pożarowymi. 12) Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.) w czasie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu. 13) Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez: 1) sporządzenie imiennych list obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników), 2) sporządzenie imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), cateringu w postaci serwisu kawowego, 3) sporządzenie imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników), 4) sporządzenie list odbioru zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) prowadzenie dziennika szkolenia i innej dokumentacji potwierdzającej przeprowadzenie zajęć określonych w przepisach prawa w zakresie kursów prawa jazdy, 6) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z realizowanego kursu, w ilości co najmniej 16 zdjęć zapisanych na nośniku CD, 7) w ostatnim dniu kursu przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia zajęć, wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 21.4. Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) list obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników), 2) list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), 3) list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników), 4) list potwierdzających odbiór zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) kserokopii dokumentacji potwierdzających przeprowadzenie zajęć, 6) kserokopii wydanych zaświadczeń, potwierdzających ukończenie kursu, 7) kserokopii dzienników szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć i innej dokumentacji potwierdzającej prowadzenie zajęć, 8) potwierdzenie opłacenia egzaminu wewnętrznego i państwowego, 9) dokumentacji zdjęciowej z realizowanego szkolenia, 10) ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia szkolenia, 11) potwierdzenia dokonania rejestracji swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w tej bazie o realizowanym szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, 12) faktury wraz z wskazaniem nazwy kursu, ilości uczestników, które stanowią wydatek kwalifikowany dla Zamawiającego, 13) i inne dokumenty wskazane w SIWZ. 21.5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, muszą zostać one poświadczone za zgodność z oryginałem. 21.5.1. Wszystkie dokumenty zostaną przekazane Zamawiającemu Protokołem Zdawczo - Odbiorczym. 21.6. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnienia uczestnikom kursu na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) przekazania listy uczestników wraz z ich danymi w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 21.7. Zamawiający oświadcza, że posiada zgodę uczestników szkolenia na bezpłatne wykorzystanie ich wizerunku. 21.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu kursu, łącznie z fotografowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach