Gmina Lubawka ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 516 321 619 , fax. 75 741 12 62
- Data zamieszczenia: 2018-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 516 321 619, fax. 75 741 12 62
REGON: 23082133900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane związane z termomodernizacją zabytkowego budynku Ratusza przy Placu Wolności 1 w Lubawce, prowadzące do zwiększenia efektywności energetycznej obiektu. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje m.in. : wymiana okien i parapetów wewnętrznych, wykonanie parapetów na elewacji, wykonanie nowej posadzki na części parteru wraz z ociepleniem, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych w holu na parterze, wymiana drzwi wewnętrznych na parterze, wymiana nadproża w jednym pomieszczeniu na parterze, wymiana drzwi zewnętrznych wraz z rekonstrukcją drzwi wejściowych, ocieplenie wnęk okiennych, ocieplenie ścian wewnętrznych przylegających do pomieszczeń nieogrzewanych, ocieplenie dachu nad pomieszczeniami ogrzewanymi i stropów pod pomieszczeniami ogrzewanymi, podcięcie okładziny drewnianej w pomieszczeniu nr 1/17 na parterze, remont i impregnacja więźby dachowej, montaż: pokrycia dachu wraz z obróbkami, ławami kominiarskimi i płotkami śniegowymi, nowych rynien, wraz ze wszystkimi elementami zdemontowanymi na czas remontu z pracami towarzyszącymi. W zakres prac instalacyjnych wchodzi: wymiana źródeł światła na energooszczędne LED oraz korekta lokalizacji grzejników we wnękach podokiennych wraz z ich podłączeniem. Zakres robót demontażowych obejmuje m.in.: demontaż istniejących okien drewnianych skrzynkowych i krosnowych, demontaż części krat zewnętrznych, demontaż istniejących drzwi zewnętrznych, demontaż części posadzki na parterze, demontaż posadzek na nieużytkowych strychach, demontaż sufitu w części pomieszczeń na 2 piętrze, demontaż części więźby dachowej, demontaż pokrycia dachowego, demontaż obróbek blacharskich dachu, oraz źródeł światła. Dane techniczne obiektu: Kubatura budynku: 3920,44 m2 Kubatura ogrzewania: 2947,00 m3 Powierzchnia netto budynku: 1391,00 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 30 marca 2018 r. do godziny 10:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1; 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1. i 5.5.6. SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5) Wycenę elementów robót według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4; 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dołączony przedmiar robót demontażowych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych. 7) Części zamówienia do wykonania przez Podwykonawców według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7; 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia. Wzór stanowi Załącznik nr 8; 9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się dołączenie kopii dowodu wpłaty) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego: Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa dróg gminnych w rejonie ulicy Jerzmanickiej i Polnej w mieście Złotoryja – CZĘŚĆ 1.
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie chodników, nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Oława
Dodano: 2024-05-07 - Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla budynku internatu Liceum ogólnokształcącego nr XIV przy ul. Toruńskiej 72 we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-06 - Budowa budynku świetlicy szkolnej w technologii kontenerowej (modułowej) w m. Kiełczów na dz. nr 248/3 oraz 250/6, obręb Kiełczów
Dodano: 2024-05-06 - „Przebudowa skrzyżowania ulicy Kłodzkiej – drogi wojewódzkiej nr 381 z ulicą Bolesława Chrobrego w Jedlinie-Zdroju”, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-05-06 - Rozbudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
Dodano: 2024-05-02 - Budowa punktu obsługi mieszkańca.
Dodano: 2024-05-02 - Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-02 - „Utworzenie strefy rekreacyjno-sportowej - boisko wielofunkcyjne w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”
Dodano: 2024-05-02