Przetargi.pl
Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39 – roboty budowlane

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 368302575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39 – roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39” – roboty budowlane Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: „Zwiększeniu efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39” – roboty budowlane. Projekt realizowany jest w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Informacje dotyczące Programu POIŚ na lata 2014 - 2020, znajdują się na stronie www.pois.gov.pl. Zadanie posiada pozwolenie na realizację robót budowlanych: Decyzja nr 6705 z dnia 16.12.2016 roku oraz wymagane pozwolenia i warunki realizacyjne (załączniki do dokumentacji projektowej). Cel Inwestycji i podstawowe zadania. Obiekt ten nie podlegał w przeszłości kompleksowemu remontowi. Nie spełnia zatem współczesnych potrzeb funkcjonalno-użytkowych, rzutujących na stan techniczny oraz eksploatację. Dotyczy to zwłaszcza nie dotrzymania współczesnych norm izolacji cieplnej. Planowany remont ma na celu zmniejszyć zapotrzebowanie na energię końcową o około 63 % oraz redukcję emisji CO2 do środowiska. Skrócony opis prac ‒ ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE ‒ INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA ‒ INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA ‒ INSTALACJA WENTYLACJI ‒ INSTALACJA ELEKTRYCZNA -ODGROMOWA ‒ INSTALACJA ELEKTRYCZNA ‒ INSTALACJA ELEKTRYCZNA - INSTALACJA SAP I ODDYMIANIA ‒ INSTALACJE NISKOPRĄDOWE ‒ SYSTEM AUTONOMICZNEGO GASZENIA POŻARU ‒ ROBOTY BUDOWLANE NIEKWALIFIKOWANE ‒ INSTALACJA KLIMATYZACJI ‒ PROMOCJA I OZNAKOWANIE PROJEKTU ‒ Inne pozostałe roboty towarzyszące, jak np.: opróżnienie pomieszczeń, prace instalacyjne wynikające z zapewnienia dostawy wody wraz z zapewnieniem warunków przyłączenia do sieci wodociągowej dostawcy wody firmy MPWiK Wrocław oraz zmiany warunków zasilania obiektu przyłączonego do sieci ciepłowniczej dostawcy ciepła firmy Fortum. Prace wymagane i konieczne na przyłączu wody i w węźle ciepłowniczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39” – roboty budowlane (załącznik nr 05 do SIWZ) autorstwa Experts Group Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 11/CD18, 40-082 Katowice. w skład której wchodzą: a) Projekt budowlany, b) Projekty wykonawcze wielobranżowe. c) STWiORB ( w tym specyfikacje szczegółowe), d) Przedmiary robót, e) Ekspertyza techniczna rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, f) Dokumentacja formalno-prawna. Uwagi dla oferentów: • Roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykonane muszą być w oparciu m.in. o warunki wynikające z umowy z Wykonawcą, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowych specyfikacji technicznych, wytycznych techniczno-eksploatacyjnych, zapewnienia dostawy wody wraz z zapewnieniem warunków przyłączenia do sieci wodociągowej dostawcy wody firmy MPWiK Wrocław, zmiany warunków zasilania obiektu przyłączonego do sieci ciepłowniczej dostawcy ciepła firmy Fortum S.A. oraz decyzji administracyjnych, a także pod nadzorem Inżyniera Projektu. Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić wypełnienie wszystkich obowiązków wynikających m.in. z wymienionych dokumentów i przyszłych uzgodnień z dostawcami mediów. • Wykonawca obowiązany jest do wykonania usługi przeprowadzki ekipą przeprowadzkową (przed prowadzeniem robót budowlanych oraz ponownie po zakończeniu prac na obiekcie) wraz z transportem wskazanych przez Zamawiającego mebli, sprzętu biurowego, komputerowego oraz dokumentacji w obrębie budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 39 oraz ul. C.K. Norwida 34-36, Kochanowskiego 91B i Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A lub w szczególnych przypadkach innych wskazanych przez Zamawiającego. *Liczba osób faktycznie przebywających w budynku oraz szacunkowa ilość mebli: 40 pracowników + portier, 90 biurek, 150 szaf, 160 foteli obrotowych/krzeseł. • Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace przeprowadzkowe z zachowaniem należytej staranności w celu dokonania sprawnej, całościowej i terminowej relokacji mienia wyposażenia Zamawiającego. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: ‒ dostarczyć niezbędne materiały do pakowania, jak np. pudła, folie w ilościach niezbędnych do sprawnego wykonania przedmiotu umowy, ‒ odpowiedniego unieruchomienia i zabezpieczenia ładunku na czas transportu, ‒ dbania o ład i porządek w trakcie przeprowadzki, ‒ wykonanie przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby meble, sprzęt biurowy oraz dokumentacja nie uległy uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu. • Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wyposażone we wszystkie media kontenery biurowe (estetyczne, w bardzo dobrym stanie), przewidziane do zlokalizowania w bezpośrednim sąsiedztwie budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. J. Kochanowskiego 91B, jako zastępcze pomieszczenia biurowe Zamawiającego. Wykonawca zapewni kontenery biurowe dla 20 osób oraz: kontenery sanitarne (wymagane wc damski, oddzielnie męski), komunikacyjne oraz jeden kontener z aneksem kuchennym. Szczegóły, w tym m.in. w zakresie terminów organizacji i dostaw ww. kontenerów biurowych, zawarte są we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 02 do SIWZ. • W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zapewnienia Zamawiającemu kontenerów biurowych, o czym mowa powyżej, Wykonawca w wycenie winien ująć: - koszty organizacji, dostaw, najmu, utrzymania i likwidacji kontenerów biurowych jako zastępczych pomieszczeń biurowych Zamawiającego przy ul. J. Kochanowskiego 91B we Wrocławiu na czas realizacji przedmiotu umowy, - koszty organizacji, dostaw, utrzymania i likwidacji tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych kontenerów biurowych jako zastępczych pomieszczeń biurowych Zamawiającego, o których mowa powyżej. Wykonawca zainstaluje własnym staraniem i na własny koszt liczniki poboru wody, energii elektrycznej oraz poniesie koszty przyłączenia kontenerów jw do mediów. Wszelkie koszty związane z demontażem tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych kontenerów biurowych poniesie Wykonawca. - koszty kompleksowego wykonania, utrzymania tymczasowej drogi dojazdowej, tymczasowego parkingu i placu pod kontenery biurowe przeznaczone na pomieszczenia biurowe Zamawiającego - tymczasowa droga dojazdowa, tymczasowy plac parkingowy i plac pod kontenery biurowe wg załącznika pn. Lokalizacja miejsc postojowych wraz z drogą dojazdową. • Wszelkie obowiązki wynikające z decyzji administracyjnych, umów użyczenia i dysponowania nieruchomościami, z chwilą przejęcia terenu budowy, Inwestor przenosi na Wykonawcę. • Prace remontowe muszą być prowadzone pod nadzorem ornitologa i chiropterologa, który winien być zapewniony przez Wykonawcę. • Inwestor posiada Decyzję Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu WPN.6401.85.2017.PB z dnia 20 marca 2017 r. o zezwoleniu na niszczenie gniazd/siedlisk dziko występujących gatunków zwierząt objętych ochroną. Na chwilę obecną decyzja jest w trakcie uzyskiwania prolongaty terminu jej ważności. Wszelkie czynności i działania wynikające z ww. decyzji, w tym m.in. niszczenie istniejących gniazd, zakup, wywóz i montaż w ramach kompensacji pod nadzorem i w uzgodnieniu z ornitologiem, chiropterologiem nowych budek lęgowych, o których mowa w decyzji Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu znak WPN.6401.85.2017.PB z dnia 20 marca 2017 r. należeć będą do obowiązków Wykonawcy. Wszelkie koszty z tego tytułu poniesie Wykonawca robót. • Ze względu na usytuowanie budynku, dojazd ciężkim sprzętem budowlanym jest utrudniony. Wykonawca powinien odpowiednio zorganizować transport dostaw materiałów, w szczególności wyposażenia wielkogabarytowego oraz skalkulować ich koszt. • Wykonawca ma obowiązek wykonać i usytuować na Terenie budowy tablice: informacyjną o projekcie, pamiątkową dla projektu w ramach zadania pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39”. Wykonawca jest zobowiązany wykonać powierzone prace zgodnie z wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 – 2020 w zakresie informacji i promocji oraz w ścisłym i uprzednim porozumieniu z Zamawiającym. Wszelkie koszty z tego tytułu poniesie Wykonawca robót. • Wykonawca ma obowiązek oznaczać stosownymi znakami i informacją o współfinansowaniu dokumenty dotyczące realizacji projektu, za wyjątkiem wewnętrznych dokumentów, które nie będą przedstawiane innym podmiotom. W zakresie jw. Wykonawca zastosuje się na czas podpisania umowy do wytycznych określonych w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 – 2020. Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy przy wycenie, a zawarte w nim wielkości jako wielkości orientacyjne. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do starannego zapoznania się z zakresem robót. W przypadku pominięcia w przedmiarach robót zakresu prac przewidzianego do wykonania, wynikającego z dokumentacji projektowych i STWIORB, Wykonawca wskaże i wyceni te roboty w kosztorysie ofertowym, wyszczególniając je w jednym dziale na końcu kosztorysu ofertowego. Zamawiający nabył autorskie prawa majątkowe (ustawa z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) m.in. w zakresie wprowadzania zmian do projektu. Roboty będą wykonywane w sąsiedztwie czynnych obiektów, w związku z tym możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót bardzo uciążliwych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. Wizja obiektu jest możliwa na wniosek Wykonawcy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Miejsce: ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39, Wrocław. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. - Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., 108 z późniejszymi zmianami), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: a. roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, b. roboty brukarskie i kamieniarskie, c. roboty izolacyjne i termoizolacyjne, d. roboty glazurnicze i posadzkarskie, e. roboty dekarskie, ciesielskie i stolarskie, f. roboty blacharskie, g. w zakresie montażu sufitów podwieszanych, h. w zakresie montażu ścianek z płyt: gipsowo-kartonowych, gipsowo-kartonowych ognioochronnych , i. roboty w zakresie nawierzchni podłogowych, j. roboty hydrauliczne i instalacyjne w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, k. instalacyjne w zakresie instalacji wentylacji, l. instalacyjne w zakresie instalacji c.o., m. instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej (w tym niskoprądowej), n. instalacyjne w zakresie instalacji ppoż. i alarmowej, o. instalacyjne w zakresie instalacji oświetlenia, p. pełnienie funkcji brygadzisty, majstra,, q. w zakresie obsługi maszyn i urządzeń budowlanych, r. w zakresie demontażu i robót rozbiórkowych. - W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania - przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca w terminie 14 dnia od daty zawarcia umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., 108 z późniejszymi zmianami), jak również na każde wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie, przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. - Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych dowodów, o których mowa w ust. 3., traktowane będzie jako niespełnienie - przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust.1. - Niedopełnienie wymagań, o których w niniejszym paragrafie, skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. Niniejsze zapisy zostały zawarte w paragrafie 18 wzoru umowy. Przy podpisaniu umowy, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza złożenia harmonogramu robót (zgodnie z załącznikiem nr 5 do wzoru umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: min. 36 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru (kryterium oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Formularz ofertowy: 1) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) Załącznik nr 1b do formularz ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, spełnienie warunkiów udziału w postępowaniu; 3) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - wzór informacji jakie należy podać w celu oceny kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie Kierownika Budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia”, 4) Załącznik nr 1d do formularz ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 5) Załącznik nr 1e do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia, 6) Załącznik nr 1f do formularza ofertowego - oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 7.2. 7.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach