Przetargi.pl
ZP/71/2015 NA Wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części: Część 1: ul. Limanowskiego 132 m. 11 Część 2: ul. Limanowskiego 28 m. 60, ul. Drewnowska 9 m. 19 Część 3: ul. Limanowskiego 26 m. 48, ul. Wojska Polskiego 158 m. 8 Część 4: ul. Lutomierska 105 m. 24, ul. Rybna 5 m 32

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-024 Łódź, ul. Wielkopolska 53
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty
    ul. Wielkopolska 53 53
    91-024 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/71/2015 NA Wykonanie remontu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części: Część 1: ul. Limanowskiego 132 m. 11 Część 2: ul. Limanowskiego 28 m. 60, ul. Drewnowska 9 m. 19 Część 3: ul. Limanowskiego 26 m. 48, ul. Wojska Polskiego 158 m. 8 Część 4: ul. Lutomierska 105 m. 24, ul. Rybna 5 m 32
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali w Łodzi w podziale na 4 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót, kosztorysami nakładczymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Część 1: ul. Limanowskiego 132 m. 11 - lokal mieszkalny Część 2: ul. Limanowskiego 29 m. 60 - lokal mieszkalny ul. Drewnowska 9 m. 19 - lokal mieszkalny Część 3: ul. Limanowskiego 26 m. 48 - lokal socjalny ul. Wojska Polskiego 158 m. 8 - lokal socjalny Część 4: ul. Lutomierska 105 m. 24 - lokal socjalny ul. Rybna 5 m. 32 - lokal socjalny Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane części zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach