Przetargi.pl
ZP/69/2014 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI

Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
  • Data zamieszczenia: 2014-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
    Ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łodź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/69/2014 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót elektrycznych w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji w nieruchomościach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego. 2.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1 Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości V, Rejon Obsługi Nieruchomości III . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 12 i 13 do SIWZ. Część nr 2 Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II, Rejon Obsługi Nieruchomości IV . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 14 i 15 do SIWZ. Część nr 3 Roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I, Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 16, 17 i 18 do SIWZ. 2.2 Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 2.3 Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: 3.1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 3.1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 3.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 3.2. Realizacja zgłoszeń: 3.2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 3.2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 3 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 3.3. Po stronie Zamawiającego zlecenia wystawiać będą właściwi miejscowo administratorzy nieruchomości (MAN). Zlecenia muszą być zatwierdzone przez koordynatora do kwoty netto - 2 000 zł., powyżej kwoty 2 000 zł netto zlecenia muszą być jeszcze zatwierdzone przez pracownika nadzoru Zamawiającego. Administratorzy nieruchomości są upoważnieni do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy 3.4. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 4. Udzielenia gwarancji na okres minim.12 m-cy, 5. stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 6. przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); 7. odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 8. zachowania praw osób trzecich; 9. sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - raz w miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y Do prac zleconych nie ujętych w cenniku ryczałtowym a) koszt robocizny będzie kalkulowany w następujący sposób: ilość roboczogodzin (R) wynikająca z katalogów KNR zostanie pomnożona przez cenę wynikającą z umowy, do tak wyliczonej kwoty robocizny bezpośredniej zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. c) b) Koszt materiałów będzie kalkulowany w następujący sposób: nakłady (ilości) materiałów (M)wynikające z katalogów KNR pomnożone zostaną przez najniższe ceny materiałów bez kosztów zakupu (kolumna nr 6) wynikające z tabeli w publikacji kwartalnej wydawnictwa SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonywania robót i pomnożony przez koszt zakupu w wysokości 7%. Materiały nie ujęte w w/w wydawnictwie SEKOCENBUD rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego rachunków zakupu, do których zostaną doliczone koszty zakupu w wysokości 7%. d) Koszt pracy sprzętu będzie kalkulowany w następujący sposób : Ilość sprzętu (S) wynikająca z KNR pomnożona zostanie przez średnie ceny najmu z publikacji kwartalnej SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót. Do tak wyliczonego kosztu bezpośredniego sprzętu zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. Przy pracach szczególnych Wykonawca uzgadnia wcześniej z inwestorem rodzaj jednostki sprzętowej i sposób obliczania nakładów (ilość maszynogodzin) pracy oraz cenę, do tak wyliczonych kosztów bezpośrednich zostanie doliczony koszt pośredni a następnie zysk z umowy. Z Wykonawcą wybranym w powyższym postępowaniu na dane zadanie, zostaną zawarte również umowy na nieruchomości prywatne i współwłasne zarządzane przez AZK Łódź Bałuty po stawkach zaproponowanych w ofercie na okres 12 miesięcy, które będą dołączone odpowiednio do powyższych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: dla CZĘŚCI I - 1 500,00zł (słownie: jeden tys. pięćset zł) dla CZĘŚCI II - 1 500,00zł (słownie: jeden tys. pięćset zł) dla CZĘŚCI III - 1 000,00zł (słownie: jeden tys. zł) Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zleceniodawcy) przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach ubezpieczeniowych; gwarancjach bankowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BANK w Łodzi 98 1560 0013 2376 1551 8000 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/69/2014 nr CZĘŚCI Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.6.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 9.6.2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka za roboczogodzinę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach