Przetargi.pl
ZP/60/2009 - dostawa smoczków, osłonek na brodawki, podobnych artykułów dla niemowląt (kod grupy CPV: 33681000-7) w postaci: nakrętek wielorazowego użytku oraz smoczków z nakrętkami jednorazowego użytku na butelki z szeroką szyjką z gwintem (o średnicy 3 cm) dla Instytutu CZMP.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2711188, 2711069 , fax. 042 2711187
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne
    ul. Rzgowska 281/289 281/289
    93-338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2711188, 2711069, fax. 042 2711187
    REGON: 47161012700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/60/2009 - dostawa smoczków, osłonek na brodawki, podobnych artykułów dla niemowląt (kod grupy CPV: 33681000-7) w postaci: nakrętek wielorazowego użytku oraz smoczków z nakrętkami jednorazowego użytku na butelki z szeroką szyjką z gwintem (o średnicy 3 cm) dla Instytutu CZMP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Nakrętki do smoczków wielorazowego użytku (na butelki z szeroką szyjką, z gwintem o śr. 3 cm) - 30 000 szt.
    2. Smoczki z nakrętkami jednorazowego użytku na butelki z szeroką szyjką, z gwintem o śr. 3 cm, dla wcześniaków - 48 000 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336810007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    A. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP
    A4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:
    1. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
    2. Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
    3. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3.
    4. Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
    5. Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy PZP - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
    2. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 24 ustawy PZP - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
    3. Oświadczenie Wykonawcy o nieposiadaniu zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego i niezalegania z zapłatą zależności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
    4. Oświadczenie Wykonawcy o: 1/ niefigurowaniu w kartotece Krajowego Rejestru Karnego; tym, że żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowe -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczną nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 3/tym, że wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik Nr 7 do SIWZ.
    5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    *A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w A4 pkt. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
    B) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie A4 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach