Przetargi.pl
ZP. 271.008.2012 Modernizacja świetlicy w Czerwięcicach i Modzurowie

Urząd Gminy Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4106428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudnik
    ul. Kozielska 1 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 00054613000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP. 271.008.2012 Modernizacja świetlicy w Czerwięcicach i Modzurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Remont pomieszczeń i ocieplenie budynku świetlicy w Czerwięcicach Branża budowlana 1. Wymiana podsufitki z płyt pilśniowych na obudowę w systemie z płyt gipsowych - 94,732 m2, 2. Usunięcie starych powłok malarskich - 217,484 m2, 3. Szpachlowane powierzchni ścian i sufitów wraz z dwukrotnym malowaniem - 217,484 m2, 4. Malowanie lamperii lakierem bezbarwnym - 54,3 m2, 5. Wymiana list przyściennych z drewna liściastego - 35,78 m, 6. Cyklinowanie posadzek z deszczułek wraz z szpachlowaniem i impregnacją olejem - 63,116 m2, 7. Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i deszczułek - 21,64 m2, 8. Wykonanie posadzek z płytek gresowych wraz z przygotowaniem podłoża - 29,006 m2, 9. Wykonanie poziomej izolacji w murze 1 ? cegły - 7,19 m, 10. Demontaż ocieplenia stropu - 102,098 m2, 11. Montaż izolacji paroprzepuszczelanej na krokwiach - 102,098 m2, 12. Rozebranie opaski wokół budynku - 33,44 m2, 13. Odcinkowe odkrycie ścian fundamentowych wraz z wywiezieniem urobku - 74,648 m3, 14. Skucie starych tynków oraz przygotowanie podłoża po tynk i otynkowanie 67,86 m2, 15. Wykonanie izolacji pionowych - 37,44 m2, 16. Docieplenie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem wypraw - 67,86 m2, 17. Zasypanie wykopów kruszywem - 44,928 m3, 18. Wykonanie opaski z płytek betonowych - 15,32 m2, 19. Uzupełnienie tynków zewnętrznych 5,8 m2, 20. Licowanie powierzchni ścian płytkami ceramicznymi 3,85 m2, 21. Wymiana stolarki drzwiowej wraz z przymurowaniem otworów - 9,997 m2, 22. Wymiana podokienników zewnętrznych i wewnętrznych - 10,5 m, 23. Wykonanie dodatkowego przewodu kominowego z przemurowaniem komina ponad dachem - 1 kpl., 24. Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wypraw - 135,129 m2, 25. Konserwacja podbitki 15,12 m2, 26. Przedłużenie pokrycia dachowego - 45,08 m2 Instalacje elektryczne 27. Demontaż istniejącej instalacji w pomieszczeniach świetlicy, 28. Montaż tablicy zabezpieczeni-owej TSW 29. Ułożenie przewodów wraz z wykuciem i szpachlowaniem bruzd - 90 m, 30. Montaż wraz z osadzeniem puszek bakelitowych gniazd wtykowych, włączników instalacyjnych z podłączeniem - 20 kpl., 31. Montaż opraw oświetleniowych - 11 kpl., 32. Pomiar obwodów jedno fazowych - 6 pomiarów., 33. Pomiar skuteczności zerowania - 12 pomiarów, 34. Opracowanie dokumentacjo projektowej po wykonawczej - 1 kpl. 3.2.2 Remont pomieszczeń wraz z wymianą instalacji elektrycznej budynku świetlicy w Modzurowie 1. Zerwanie płytek styropianowych z sufitu - 81,031 m?, 2. Usunięcie starych powłok malarskich - 93,751 m2, 3.Dwukrotne malowanie przegród - 113,217 m2, 4.Malowanie lamperii lakierem bezbarwnym - 57,644 m2, 5.Wykonanie okładzin stropów i podciągów płytami gipsowymi na ruszcie metalowym - 93,751 m2, 6.Szpachlowanie powierzchni ścian i sufitów - 113,217 m2, 7. Licowanie powierzchni ścian płytkami ceramicznymi - 15,68 m2, 8.Rozebranie posadzek cementowych i z kamieni wraz z cokołami - 32,773 m2, 9.Wykonanie warstwy izolacji przeciwwilgociowej tarasów wraz z obróbkami blacharskimi - 22,902 m2, 10. Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki - 32,773 m2, 11.Wykonanie posadzek cementowych - 22.902 m2, 12.Wykonanie posadzek z płytek gresowych 32,377 m2, 13. Wymiana list przyściennych z drewna liściastego - 33,02 m, 14.Cyklinowanie posadzek z deszczułek wraz z szpachlowaniem i impregnacją olejem - 73,79 m2, 15.Rozebranie i przymurowanie ścinek ceglanych wraz z otynkowaniem - 10,757 m2, 16. Wymiana podokienników - 16,85 m, 17.Montaż stolarki drzwiowej - 9,135 m2, 18.Demontaż i montaż boazerii drewnianej (85% materiału z odzysku - 53,423 m2, 19. Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami - 5,016m2, 20. Konserwacja podbitki drewnochronem - 26,638 m2, 21.Montaż płyt stopni schodów wewnętrznych wraz z malowaniem - 1 kpl. 2. Instalacje elektryczne 22.Demontaż istniejącej instalacji w pomieszczeniach świetlicy, 23.Montaż tablicy zabezpieczeni-owej TSW 24.Wykonanie zasilania tablicy z tablicy głównej przewodami o łącznym przekroju żył do cu-24 mm w rurze ochronnej fi 60 - 8,0 m, 25.Ułożenie przewodów wraz z wykuciem i szpachlowaniem bruzd - 230 m, 26.Montaż wraz z osadzeniem puszek bakelitowych gniazd wtykowych, włączników instalacyjnych z podłączeniem - 31 kpl., 27.Montaż opraw oświetleniowych - 19 kpl., 28.Pomiar obwodów jedno i trzy fazowych - 9 pomiarów, 29. Pomiar skuteczności zerowania - 25 pomiarów, 30. Opracowanie dokumentacjo projektowej po-wykonawczej 1 kpl.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454420007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach