Przetargi.pl
ZP/19/2015 Wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych do pomieszczeń Katedry i Zakładu Bromatologii oraz Katedry i Zakładu Biofarmacji i Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego GUMed

Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
  • Data zamieszczenia: 2015-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
    REGON: 00028862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/19/2015 Wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych do pomieszczeń Katedry i Zakładu Bromatologii oraz Katedry i Zakładu Biofarmacji i Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego GUMed
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych do pomieszczeń Katedry i Zakładu Bromatologii oraz Katedry i Zakładu Biofarmacji i Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Gen. J. Hallera 107 w Gdańsku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: -Wykonanie robót ogólnobudowlanych, których szczegółowy opis ilościowy oraz jakościowy został określony w przedmiarach robót i STWiOR stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ -Wykonanie wentylacji mechanicznej wg załączonego projektu i STWiOR stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ -Doprojektowanie i wykonanie sterowania urządzeniami wentylacyjnymi wg załączonego schematu i wytycznych do projektowania stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ z zastosowaniem sterowników swobodnie programowalnych -Wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia meblowego szczegółowo opisanego w załączniku nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach