Przetargi.pl
ZP34/2013 Dostawa części i modernizacja wizualno - dźwiękowego systemu powiadamiania

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5392727 , fax. 089 5392710
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Pstrowskiego 28B 28B
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5392727, fax. 089 5392710
    REGON: 51133293300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP34/2013 Dostawa części i modernizacja wizualno - dźwiękowego systemu powiadamiania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego wizualno-dźwiękowego systemu powiadamiania zbudowanego na bazie urządzeń typu DWA 101 i DWA 01RS. Modernizacja ma polegać na zainstalowaniu nowego oprogramowania urządzeń sterujących oraz na instalacji przycisków (po 1 dla każdego zespołu wyjazdowego) służących do potwierdzenia na dyspozytorni medycznej przyjęcia do realizacji zlecenia wyjazdu. Dodatkowo Wykonawca ma zaktualizować usługę DWA w programie SWD ST firmy Abakus Systemy Teleinformatyczne Sp. Z o. o. w celu wizualizacji w programie funkcji przyjęcia do realizacji zlecenia wyjazdu przez ZRM. Program SWD ma rejestrować w czasach operacyjnych fakt potwierdzenia - naciśnięcia przycisku. W rejestrze wyjazdu ma zmienić się kolor ikony danej karetki i ma pojawić się znikająca po czasie ,cegiełka, z informacją o potwierdzeniu z numerem ZRM. Dodatkowo należy dostarczyć pagery, zainstalować n-port na podstacji Dajtki oraz wymienić sterownik DWA 101 na podstacji w Ełku. Parametry urządzeń: I. Przycisk do potwierdzania przyjęcia do realizacji zlecenia wyjazdu 1.Przystosowany do montażu na ścianie w obudowie o parametrach nie gorszych niż M22-IY1; 2. Przycisk wyposażony w złącze zwierne o parametrach nie gorszych niż M22- KC10; 3.Obudowa dodatkowo wyposażona w diodę świecącą potwierdzającą prawidłowe naciśnięcie przycisku; 4.Gwarancja min. 12 miesięcy II. N-port o parametrach nie gorszych niż: 1. Port szeregowy: 1 port RS-232/422/485, złącze DB9 męskie; 2.Port Ethernet: 1 port 10/100 Mbps, złącze Rj45; 3.autodetekcja 10/100 Mbps Ethernet; 4.automatyczne odzyskiwanie połączenia z siecią; 5.zabezpieczenie przeciwprzepięciowe: 15 kV ESD dla wszystkich sygnałów; 6. obsługiwane protokoły: minimum TCP Server, TCP Client, UDP, Real COM, Pair Connection, Ethernet Modem, SNMP MIB-II; 7. zasilanie: 12V DC; 8. konfiguracja: minimum przez konsolę web, telnet, oprogramowanie NPort Administrator; 9. sterowniki do Windows 95/98/ME/NT/2000, Windows XP/2003/Vista/2008/7/8 x86/x64, 2012 x64, Linux, SCO Open Server; 10.waga: min. 560 g max. 600 g; 11.Gwarancja: min. 12 miesięcy. III. Pager 1.Zastosowanie: Urządzenie będzie wykorzystywane przez zespoły wyjazdowe pogotowia ratunkowego; 2.Podświetlany wyświetlacz 12 znakowy o wymiarach nie mniejszych niż 55 x 11 mm; 3.Wibrator; 4.Sygnalizacja dźwiękowa: 4 kody 5.Praca w paśmie częstotliwości 168 MHz; 6.Urządzenie musi współpracować ze stacjami retransmisyjnymi POCSAG firmy PLATAN (Wymóg podyktowany koniecznością uzyskania pełnej współpracy z systemem funkcjonującym w WSPR Olsztyn); 7.Parametry (kody, częstotliwość) programowane z poziomu komputera lub w trybie serwisowym; 8.Wyposażenie: Dwa zestawy akumulatorów, ładowarka 9.Wymiary urządzenia nie większe niż: 59x42x18mm (długość/wysokość/szerokość) 10.Pager ma generować: w kodzie 1 dźwięk plus wibracje a w kodzie 2 dźwięk; 11.Gwarancja min. 12 miesięcy, usunięcie awarii - do 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Serwis i instalacja muszą być realizowane przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. SZCZEGÓŁOWY OPIS MONTAŻU I INSTALACJI: 1.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie modernizacja istniejących urządzeń DWA 101 i DWA 01RS polegająca na zainstalowaniu nowego oprogramowania sterowników. 2.W pomieszczeniu każdego zespołu wyjazdowego Wykonawca zainstaluje na ścianie przycisk z diodą świecącą służący do potwierdzania przyjęcia przez Zespół Ratownictwa Medycznego zlecenia wyjazdu. Przycisk będzie podłączony do urządzenia DWA. 3.Nowe oprogramowanie będzie umożliwiało sygnalizowanie w centralnej dyspozytorni na stanowiskach dyspozytorów medycznych naciśnięcie przycisku przez ZRM. 4.Dodatkowo Wykonawca zaktualizuje ,usługę DWA, w programie SWD ST dzięki czemu system będzie rejestrował fakt naciśnięcia przycisku przez zespół wyjazdowy. 5.Dla zespołów ZRM w Ełku należy dostarczyć i zainstalować nowy sterownik DWA 101 w miejsce poprzedniego. 6.Dla zespołu ZRM w Olsztynie na podstacji Dajtki należy dostarczyć i zainstalować N-port (parametry do programowania n-portu zostaną podane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy). 7.W każdej z lokalizacji po zainstalowaniu i uruchomieniu systemu wyświetlania alarmów wykonawca będzie informował o zakończeniu prac informatyków WSPR w celu sprawdzenia poprawności konfiguracji z systemem SWD. 8.Zamawiający zastrzega sobie zapewnienie urządzeń zastępczych na czas modernizacji 9.Miejsce lokalizacji przycisku zostanie ustalone z użytkownikiem i wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego 10.Lokalizacje zespołów wraz z danymi teleadresowymi oraz liczbą i rodzajem urządzeń zostały opisane w załączniku nr. 1 do SIWZ 11.Schematy montażu urządzeń - stanowią załącznik nr. 2 do SIWZ 3.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieprefabrykowany i nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. 3.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej. 3.4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (według wzoru zawartego w Załączniku nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325700009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych do wniesienia wadium. Zamawiający ustala je w wysokości: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn 89 1130 1189 0025 0005 7520 0004, podając na poleceniu przelewu informację: Wadium ZP34/2013. 2.1. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem dokonania wpłaty - dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego w terminie dnia 10.07.2013 r. do godziny 09:00 (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.2. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w lit. b-e stosowny dokument należy zdeponować w kasie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28 B do dnia otwarcia ofert do godziny 09:00, natomiast kserokopię dołączyć do oferty. 3. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Zgodnie z art. 46 ust 1 i 1a ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zgodnie z art. 46 ust.4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach