Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów gminy Głogówek uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - rok szkolny 2014/2015.

Gmina Głogówek ogłasza przetarg

  • Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4069900, 4069915 , fax. 77 4069906
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogówek
    ul. Rynek 1 1
    48-250 Głogówek, woj. opolskie
    tel. 77 4069900, 4069915, fax. 77 4069906
    REGON: 53141335000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów gminy Głogówek uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - rok szkolny 2014/2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zorganizowanie wyjazdu edukacyjnego dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów gminy Głogówek uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych. Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego; realizowanego przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; w czterech szkołach: - Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Króla Jana Kazimierz w Głogówku, - Publicznym Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Głogówku, - Szkole Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Głogówku, - Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Głogówku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Zorganizowanie przewozu 45 uczniów oraz 4 opiekunów z Głogówka i Racławic Śląskich do Warszawy, przewozy uczestników po terenie Warszawy oraz przewóz z powrotem na miejsce wyjazdu jednym autokarem. b)Zorganizowanie czterodobowego zakwaterowania dla 45 uczniów i 4 opiekunów podczas pobytu w Warszawie (w miejscu do 15 km od Rynku Starego Miasta) (zakwaterowanie od ok.14:00 poniedziałek do ok.11:00 piątek). c)Zorganizowanie całodziennego wyżywienia podczas pięciodniowego pobytu w Warszawie wszystkich uczestników (45 uczniów + 4 opiekunów): - obiad (poniedziałek - po przyjeździe do Warszawy około 12:00) - śniadanie (wtorek, środa, czwartek, piątek ), - suchy prowiant (wtorek, środa, czwartek, piątek), - kolacja (poniedziałek) - obiadokolacja ( wtorek, środa, czwartek, piątek), - dodatkowo piątek prowiant na drogę powrotną, d)Zakup biletów do Centrum Nauki Kopernik: 45 biletów wstępu dla uczniów + 4 bilety dla opiekunów; e)Zakup biletów do laboratoriów Centrum Nauki Kopernik: - laboratorium fizyczne: 1 grupa, 15 uczniów + 1 opiekun, - laboratorium chemiczne: 1 grupa , 15 uczniów + 1 opiekunów, - laboratorium biologiczne: 2 grupy po 15 uczniów + 2 opiekunów. f)Zakup biletów do planetarium Centrum Kopernik dla 45 uczniów + 4 opiekunów. g)Zakup biletów do Muzeum Powstania Warszawskiego + bilety na seans filmowy: 45 biletów wstępu dla uczniów + 4 bilety dla opiekunów; h)Zakup biletów i opłata za przewodnika do Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego: 45 biletów wstępu dla uczniów + 4 biletów dla opiekunów; zakup zajęć dla 3 grup po 15 uczniów ( dla każdej grupy 3 rodzaje zajęć: zajęcia w parku; zajęcia w szklarni; warsztaty przyrodniczo- ekologiczne ). i)Przewożenie uczniów związane z zakwaterowaniem, spożywaniem posiłków oraz zwiedzaniem innych obiektów i miejsc w Warszawie (np. Powązki, Wilanów, Łazienki, Stare Miasto itd.) j)Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę Informacje dodatkowe: a)termin wyjazdu: od 20 października 2014 r. do 24 października 2014 r. b)wyjazd do Warszawy z Głogówka (ul. Korfantego 1) i Racławic Śląskich (ul. Zwycięstwa 21) - 20 października 2014 r o godzinie 5:00 rano , c)wyjazd z Warszawy - 24 października 2014 r. około godziny 17:00; d)liczba uczestników: 45 uczniów (szkoła podstawowa klasy IV - VI 11 uczniów, i gimnazjum klasy I-III - 34 uczniów) oraz 4 opiekunów, e)przy obliczaniu ceny zorganizowania wyjazdu należy wziąć pod uwagę wszystkie koszty Oferenta (np. koszty parkingów, autostrad, wyżywienia i noclegu kierowców, postojowe, ubezpieczenie itp.). Oferent, uwzględniając wszystkie wymogi niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie ofertowej ująć wszystkie inne koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Cena ofertowa jest ostateczną ceną brutto. Wymagania jakościowe i materiałowe dotyczące zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zmianami). b)Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie (kserokopię należy przedłożyć Zamawiającemu na 7 dni przed wyjazdem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdów przed wyruszeniem w trasę. c)Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: -przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, -spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, -prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, -posiadającymi: nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości, klimatyzację, toaletę. d)Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: -zapewnić właściwą liczbę kierowców zgodnie z przepisami, -utrzymywać czystość i porządek w pojazdach, -przestrzegać przepisów p. poż. i BHP, -zaplanować odpowiednią liczbę postojów z dostępem do WC i bieżącej wody. e)Wymagania stawiane Wykonawcy: -wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, -w przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczestników wyjazdu. -wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów i opiekunów w czasie trwania wyjazdu. -wykonawca jest zobowiązany do: zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag; -Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia na podstawie umowy zawierającej warunki określone w SIWZ dla poszczególnych części oraz istotne dla stron postanowienia zawarte w punkcie 12 niniejszego dokumentu. f)Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdów w obiektach spełniających wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uczestnicy wycieczki mogą zostać zakwaterowani w hotelu lub hostelu, , w pokojach wieloosobowych (max. czteroosobowych z pościelą). Pokoje dla opiekunów max. dwuosobowe. Nie dopuszcza się zakwaterowanie w dwóch odrębnych miejscach. g)Standard wyżywienia: obiadokolacje dwudaniowe, wszystkie posiłki spełniające normy obowiązujące w stołówkach szkolnych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach