Przetargi.pl
Zorganizowanie, prowadzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Otwocka wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów.

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 792 001 , fax. 227 794 225
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 792 001, fax. 227 794 225
    REGON: 1326877000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie, prowadzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Otwocka wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiot zamówienia : 4.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie, prowadzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Otwocka wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów. 4.1.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej został szczegółowo określony w niniejszym wniosku i projekcie umowy. 4.2 Wykaz usług 4.2.1 W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zorganizowania i prowadzenia Punktu selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Otwocka w zakresie następujących odpadów pochodzących z gospodarstw domowych: a) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, pochodzące z remontów wykonywanych samodzielnie (do 150kg/miesiąc/gospodarstwo domowe), b) rozebrana stolarka okienna, c) opony pochodzące z samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kompletny, e) odpady wielkogabarytowe, f) surowce wtórne:  tworzywa sztuczne,  metal,  papier i tektura,  opakowania wielomateriałowe, g) szkło, h) odpady niebezpieczne, w tym:  zużyte baterie i akumulatory,  chemikalia i opakowania po nich,  farby i opakowania po nich, i) odzież i tekstylia, 2) transportu przyjętych odpadów do instalacji oraz zagospodarowanie ich. 4.3 Obowiązki Wykonawcy 4.3.1 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich zadań wynikających z umowy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ramach oferowanej ceny ofertowej. 4.3.2 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zadań, o których mowa w pkt. 4.2.1., zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, 4.3.3 Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do nieruchomości, na której będzie zorganizowany Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwany dalej PSZOK, co najmniej na okres wykonywania zamówienia. 4.3.4 PSZOK musi być zlokalizowany na terenie gminy Otwock, w miejscu gdzie nie będzie on sprawiał uciążliwości oraz z do którego będzie możliwy dojazd z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK. 4.3.5 Teren, na którym będzie znajdował się PSZOK musi spełniać następujące warunki: 1) teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony, 2) wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery, chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych, dostępem zwierząt oraz osób nieuprawnionych, 3) odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodne rozmieszczenie kontenerów oraz dostęp pojazdów dowożących lub też wywożących odpady, 4) zabezpieczone pomieszczenie socjalne o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych do prowadzenia PSZOK wyposażone w sanitariat, energię elektryczną, ogrzewanie, bieżącą wodę. 4.3.6 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 4.3.7 Prowadzący PSZOK jest zobowiązany do: 1) przyjmowania od mieszkańców gminy Otwock w PSZOK dwa razy w tygodniu w sobotę (w godzinach 9:00 – 20:00) i niedzielę (w godzinach 9:00 – 18:00) z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy, 2) prowadzenia w formie papierowej i elektronicznej ewidencji mieszkańców/właścicieli nieruchomości przekazujących odpady do PSZOK, 3) prowadzenia w formie papierowej i elektronicznej ewidencji ilości i rodzaju przyjmowanych odpadów, 4) prowadzenia w formie papierowej i elektronicznej ewidencji ilości i rodzaju odpadów przekazywanych do odzysku lub unieszkodliwienia, 5) sporządzania comiesięcznych raportów dotyczących ilości odebranych w PSZOK odpadów wraz z ewidencją osób przekazujących poszczególne odpady do PSZOK i przekazywania ww. raportów Zamawiającemu do dnia 15 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, 6) przekazywania przyjętych odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania uprawnionym podmiotom z częstotliwością zapewniającą odpowiednie utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, 7) utrzymywania w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym kontenerów w PSZOK. 4.3.8 Prowadzący PSZOK powinien spełniać wymagania prawne związane z prowadzeniem działalności w zakresie prowadzenia PSZOK w tym posiadać m.in. zezwolenie na zbieranie i magazynowanie odpadów oraz wpisy do odpowiednich rejestrów, 4.3.9 Wykonawca zobowiązany jest przekazać selektywnie zebrane odpady do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z zasadą postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 4.3.10 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem w trakcie przyjmowania, magazynowania i transportu. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń i ponosi pełną odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za skutki zdarzeń wynikających z realizacji umowy. 4.3.11 Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przekazywania wszelkich informacji dotyczących realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania zapytania. 4.3.12 Wykonawca zobowiązuje się w trakcie obowiązywania umowy jak i po jej wygaśnięciu do przestrzegania poufności w zakresie informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż dla wykonywania umowy, w szczególności nie może wykorzystywać danych w celach reklamowych lub marketingowych. 4.3.13 Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł przez cały okres obowiązywania umowy. W terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię opłaconej umowy ubezpieczenia lub polisy. W przypadku, gdy umowa ubezpieczenia lub polisa obejmuje okres krótszy od okresu umowy Wykonawca obowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia na wymaganą kwotę oraz przedkładania kopii kolejnych umów ubezpieczenia lub polis w terminie 3 dni od utraty ważności poprzedniej umowy ubezpieczenia lub polisy. W przypadku nieprzedłożenia aktualnej umowy ubezpieczenia lub polisy, Zamawiający uprawniony jest do zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł na koszt Wykonawcy. 4.3.14 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich innych prac i czynności koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.3.15 Kontenery do gromadzenia odpadów w PSZOK powinny być czytelnie oznaczone nazwą frakcji na jaką są przeznaczone. Raporty i sprawozdania 4.3.16 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zgodnie z Załącznikami Nr 1 i 2 do projektu umowy zawierających informacje o: 1) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów budowlanych i rozbiórkowych [Mg], 2) ilość przyjętych i zagospodarowanych zużytych opon [Mg], 3) ilość przyjętych i zagospodarowanych zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego [Mg] 4) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów wielkogabarytowych [Mg], 5) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów tworzyw sztucznych [Mg], 6) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów metali [Mg], 7) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów papieru i tektury [Mg], 8) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów opakowań wielomateriałowych [Mg], 9) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów szkła [Mg], 10) ilość przyjętych i zagospodarowanych odpadów niebezpiecznych, w tym zużytych baterii i akumulatorów, chemikaliów i opakowań po nich, farb i opakowań po nich [Mg], 11) adresach nieruchomości, z których zostały przyjęte odpady komunalne wraz z pisemnym potwierdzeniem osoby przekazującej odpady oraz przyjmującej odpady, 12) sposobach zagospodarowania ww. odpadów. 4.3.17 Wykonawca podczas przekazywania miesięcznych raportów, o których mowa w pkt. 4.3.16. zobowiązany jest do udokumentowania ilości odpadów, o których mowa w 4.2.1. 4.3.18 Wykonawca sporządza Raport w formie pisemnej. 4.3.19 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Raport do Zamawiającego w terminie do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 4.3.20 Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania raportu w formie pisemnej akceptuje Raport lub zgłasza uwagi. 4.3.21 Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 4.3.22 Ilości przyjętych odpadów komunalnych w PSZOK z terenu miasta Otwocka. Ilości przyjętych odpadów komunalnych w PSZOK z terenu miasta Otwocka, obliczono na podstawie raportów, przedstawionych Miastu Otwock przez podmiot prowadzący PSZOK, i przedstawiono je w formie tabelarycznej – Tab.: 1. Tab. 1. Ilość przyjętych odpadów komunalnych z terenu miasta Otwocka w PSZOK [opracowanie własne na podstawie raportów przedstawianych Miastu Otwock przez podmiot prowadzący PSZOK na terenie miasta Otwocka] Kod przyjętych odpadów komunalnych Rodzaj przyjmowanych odpadów komunalnych Masa przyjmowanych odpadów komunalnych w 2014 r. [Mg] (sierpień – grudzień) Masa przyjętych odpadów komunalnych w 2015 r. (styczeń – wrzesień) Masa przyjętych odpadów komunalnych w 2016r. (styczeń – wrzesień) 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 7,6 19,29 18,93 15 01 07 Opakowania ze szkła 0,9 3,72 1,75 16 01 03 Zużyte opony 5,8 3,28 12,76 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 30,1 79,83 128,97 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,8 1,62 0,45 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20,9 55,76 50,28 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie miasta Otwocka, dlatego też w celu skalkulowania właściwej ceny ofertowej wykorzystując swoje doświadczenie i profesjonalizm powinien uwzględnić wszystkie okoliczności mające wpływ na rzeczywistą wytwarzaną i przeznaczoną do odbioru ilość odpadów komunalnych. Harmonogram Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w 2017r. Miesiąc Liczba sobót i niedziel (2 dni w tyg.) w 2017 roku Harmonogram [dd.mm.2017r.] Styczeń 2017 2 21-22 28-29 Luty 2017 4 4-5 11-12 18-19 25-26 Marzec 2017 4 4-5 11-12 18-19 25-26 Kwiecień 2017 4 1-2 8-9 15-16 -nieczynny 22-23 29-30 Maj 2017 4 6-7 13-14 20-21 27-28 Czerwiec 2017 4 3-4 10-11 17-18 24-25 Lipiec 2017 5 1-2 8-9 15-16 22-23 29-30 Sierpień 2017 4 5-6 12-13 19-20 26-27 Wrzesień 2017 4 2-3 9-10 16-17 23-24 Październik 2017 5 30.09 – 1.10 7-8 14-15 21-22 28-29 Listopad 2017 3 4-5 11-12 – nieczynny 18-19 25-26 Grudzień 2017 4 2-3 9-10 16-17 23-24 -nieczynny 30-31 SUMA = 47
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach