Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 37 24 200 , fax. 34 37 24 250
- Data zamieszczenia: 2014-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 2
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 37 24 200, fax. 34 37 24 250
REGON: 00274129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.czestochowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie letniego wypoczynku w miejscowości nadmorskiej na terenie RP dla 40 dzieci i młodzieży - uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach projektu systemowego Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania letniego wypoczynku (1 turnus) w miejscowości nadmorskiej (w obiekcie położonym nie dalej niż 700 m od morza w linii prostej) na terenie RP dla 40 dzieci i młodzieży z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, w ramach projektu systemowego Zainwestuj w siebie - program aktywnej integracji w Mieście Częstochowa. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających z sytuacji rodziny, dopuszcza się możliwość wyjazdu dzieci młodszych lub starszych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników wynoszącą +/- 15 % w stosunku do liczby wskazanej powyżej, zgodnie z listą uczestników dostarczoną Wykonawcy w terminie 3 dni przed rozpoczęciem turnusu. W takim przypadku wartość zamówienia będzie wyliczona według następującej formuły: ilość dzieci x ofertowa cena (brutto) skierowania 1 dziecka. Organizacja wypoczynku musi być zgodna z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. nr 12, poz. 67 z późn. Zmianami). Przez obiekt kolonijny Zamawiający rozumie budynek murowany, położony z dala od dróg i ulic o dużym natężeniu ruchu samochodowego (tj. posiadających status dróg krajowych, wojewódzkich lub powiatowych) z dostępem do pełnego węzła sanitarnego. Obiekt przeznaczony na placówkę wypoczynku dzieci musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami: o ochronie przeciwpożarowej i Prawa budowlanego, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w domkach campingowych. Zamawiający preferuje zakwaterowanie na parterze oraz I piętrze i nie dopuszcza zakwaterowania dzieci na kondygnacjach powyżej II - piętra. Obiekt kolonijny, w którym będzie zorganizowany wypoczynek dzieci winien spełniać co najmniej następujące wymogi: zakwaterowanie dzieci w pokojach, 2-5 osobowych (nie dopuszcza się pokoi typu studio), wyposażonych w łóżka z pościelą oddzielne dla każdego dziecka zakwaterowanego w pokoju (nie dopuszcza się łóżek piętrowych), z możliwością dogrzewania w czasie chłodu; każdy pokój musi być wyposażony co najmniej w szafę z wieszakami i półkami oraz stolik z krzesłami (liczba szafek, półek w szafach ubraniowych ma być tak dostosowana, aby zapewnić taką ilość miejsca, by każdy z uczestników kolonii zakwaterowany w danym pokoju mógł swobodnie pomieścić przywiezione ze sobą rzeczy osobiste); pełny węzeł sanitarny z ciepłą i zimną wodą przez całą dobę w łazienkach usytuowanych w pokoju lub na korytarzu kondygnacji, na której będą zakwaterowane dzieci (5 uczestników na 1 ubikację, 5 uczestników na 1 umywalkę, 7 uczestników na 1 stanowisko prysznicowe z ciepłą i zimną wodą). Zamawiający zaznacza, że nie dopuszcza usytuowania łazienek na zewnątrz budynku, w którym będą zakwaterowane dzieci. Jadalnia usytuowana na terenie obiektu kolonijnego, z możliwością równoczesnego spożywania posiłków przez wszystkich kolonistów na turnusie (nie dopuszcza się spożywania posiłków w turach), oddzielna świetlica wyposażona m.in. w TV, sprzęt audio oraz różne gry świetlicowe, książki i czasopisma młodzieżowe, gry planszowe, materiały piśmiennicze; oddzielne pomieszczenie przeznaczone na izolatkę i odpowiednio oznakowane; teren obiektu kolonijnego musi być bezpieczny, oświetlony i otoczony ogrodzeniem, które zabezpiecza wejście/wyjście do i z obiektu; na terenie obiektu (placówki wypoczynku) powinno znajdować się miejsce do zabaw i gier na wolnym powietrzu (np. huśtawki, karuzele, drabinki, piaskownice, itp.); oprócz miejsca do zabaw, uczestnicy kolonii muszą mieć dostęp do boiska sportowego, z tym, że Zamawiający dopuszcza sytuację, że na terenie obiektu (placówki wypoczynku) nie ma bezpośredniego dostępu do boiska, pod warunkiem, że uczestnicy kolonii będą mieli dostęp do obiektów sportowych (w tym boisk) znajdujących się w odległości nie większej niż 500 m od obiektu (placówki wypoczynku); sprzęt/wyposażenie sportowo-rekreacyjne, dostępne w trakcie turnusu (np. piłki, rakietki, skakanki, urządzenia treningowe itp.) Organizacja wypoczynku obejmuje: zorganizowanie miejsca zbiórki na terenie miasta Częstochowy i powiadomienie Zamawiającego o terminie i wskazanym miejscu zbiórki w terminie tygodnia przed rozpoczęciem turnusu; koszty przejazdu dzieci na i z miejsca wypoczynku (Wykonawca zobowiązany jest podstawić autokar z miejsca wyjazdu oraz zapewnić osobę odpowiedzialną za prawidłową odprawę uczestników wypoczynku); sprawny technicznie autokar, o standardach autokaru wycieczkowego, nie starszy niż 10 lat, posiadający nagłośnienie z mikrofonem, rozkładane fotele, sprawny system ogrzewania wnętrza autokaru, klimatyzację, wyjścia awaryjne, do których dostęp nie powinien być utrudniony, dwie gaśnice, z których jedna powinna być umieszczona możliwie blisko kierowcy, a druga - wewnątrz autobusu, w miejscu łatwo dostępnym w razie potrzeby jej użycia, apteczkę doraźnej pomocy. Ponadto autokar musi posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozów pasażerów (m.in. aktualne badania techniczne, aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu przewozu osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy); pełną odpowiedzialność Wykonawcy za terminowość, jakość i właściwą opiekę nad dziećmi od miejsca zbiórki przed wyjazdem na wypoczynek do odbioru dzieci przez upoważnione osoby na miejscu zbiórki po powrocie z wypoczynku oraz w czasie podróży i trwania wypoczynku; w przypadkach losowych uczestnika wypoczynku a w szczególności w razie wystąpienia wypadku, choroby, siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność finansową za opiekę i bezpieczny dowóz dziecka z miejsca wypoczynku do miejsca zamieszkania ponosi Wykonawca; koszty ubezpieczenia dzieci w czasie podróży i pobytu na koloniach; 10 dniowy pobyt dzieci w placówce wypoczynku (w tym 9 noclegów); pełne wyżywienie (4 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz prowiant na drogę powrotną - pierwszym posiłkiem jest kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu odjazdu, suchy prowiant na drogę); stały dostęp do napojów, zimnych lub ciepłych w zależności od warunków pogodowych; tzw. wsad do kotła w wysokości co najmniej 19,00 zł dziennie na osobę; prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację dziennej stawki żywieniowej w formie raportów żywieniowych; dokumentację w formie papierowej potwierdzającą zachowanie stawki żywieniowej należy okazywać w trakcie kontroli kolonii; zapewnienie kieszonkowego dla dzieci przysługującego w wysokości 10 zł dla każdego uczestnika kolonii na turnusie. Dokumentację potwierdzającą spełnienie tego warunku należy okazywać do wglądu podczas kontroli kolonii; podział na grupy wg wieku uczestników, grupa max 15 osobowa; zapewnienie wykwalifikowanej kadry pedagogicznej w czasie zbiórki, podróży i pobytu dzieci w ośrodku (1 wychowawca na grupę max. 15 uczestników, 1 kierownik kolonii na grupę 40 uczestników), pełną opiekę medyczną (pielęgniarka 24h w placówce wypoczynku, lekarz przez 24 h na telefon) oraz zapewnienie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych w czasie podróży i pobytu dzieci na koloniach (apteczka); opiekę ratownika; opiekę przewodnika na wycieczkach; program kulturalno - rekreacyjny uwzględniający m.in. wycieczki, imprezy sportowe, gry i zabawy ruchowe, gry terenowe, gry i zabawy świetlicowe, konkursy, ogniska, dyskoteki oraz zajęcia alternatywne w razie niepogody. W ramach programu Wykonawca zapewnia co najmniej: 2 wycieczki jednodniowe autokarowe poza miejscowość, w której odbywają się kolonie, 2 ogniska, 2 wycieczki piesze, 3 dyskoteki, 2 konkursy z nagrodami, zajęcia o charakterze sportowym. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez dzieci w czasie podróży i pobytu dzieci na wypoczynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca zaproponowanego przez Wykonawcę jako miejsca zakwaterowania dzieci zarówno przed jak i po podpisaniu umowy. W przypadku zgłoszenia skarg rodziców na organizację letniego wypoczynku, Zamawiający przekazuje skargę Wykonawcy, który udziela w terminie wskazanym w piśmie wszelkich wyjaśnień i odpowiedzi pisemnej do strony, z jednoczesnym przekazaniem kopii pisma do Zamawiającego. Druki kart kwalifikacyjnych dla wszystkich uczestników kolonii zapewnia Zamawiający. Wypełnione karty zostaną przekazane bezpośrednio do Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu faktycznej listy uczestników w terminie 7 dni od daty zakończenia turnusu. W przypadku dzieci, których pobyt był krótszy niż 10 dni, przy nazwisku dziecka należy podać termin wyjazdu z kolonii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Standard obiektu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.bip.czestochowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdu wypoczynkowo - integracyjnego z elementami edukacyjnymi dla młodzieży w wieku 13-17 lat, przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu pozakonkursowego ,,Razem, więcej, lepiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX, Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym
Dodano: 2016-07-12 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy oraz grupa koszykarzy
Dodano: 2016-06-30 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy oraz grupa koszykarzy
Dodano: 2016-06-29 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + grupa koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
Dodano: 2016-04-05 - Zorganizowanie letniego wypoczynku w miejscowości górskiej na terenie RP dla 440 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz przebywających w rodzinach zastępczych, uczniów szkół podstawowych
Dodano: 2016-03-01 - Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Tatry dla 195 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych
Dodano: 2015-05-07 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów - dwie grupy.
Dodano: 2015-03-31 - Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Tatry, Pieniny, Beskidy, dla 515 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych
Dodano: 2015-02-13 - Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi kompleksowej organizacji obozu językowego na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej dla 39 uczniów liceów ogólnokształcących w ramach projektu Zaplanuj swoją karierę
Dodano: 2014-06-26 - Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie kraju w regionie atrakcyjnym turystycznie dla dzieci i młodzieży korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
Dodano: 2014-05-07