Przetargi.pl
Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Świnoujście

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Świnoujście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania ( SPP) na terenie Miasta Świnoujście w okresie od 1 maja 2014 r. do 30 września 2014 r. zgodnie z uchwałą Nr XXXIX/341/2005 Rady Miasta Świnoujścia z dnia 28 kwietnia 2005 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych miasta Świnoujście, Uchwałą Nr XI/105/2007 z dnia 28 marca 2007 r., Uchwałą Nr XXXIV/295/2008 z dnia 27 marca 2008 r. oraz Uchwałą Nr LI/408/2009 z dnia 26 lutego 2009 r. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje: 1. zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Świnoujście obejmującej 594 miejsc parkingowych, w tym: a) opracowanie projektu zagospodarowania i zagospodarowanie miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania w zakresie -oznakowania pionowego i poziomego SPP, -wyposażenia SPP w automaty do sprzedaży biletów - parkometry, b) zapewnienie oraz montaż urządzeń i oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu SPP, utrzymanie urządzeń i oznakowania w należytym stanie technicznym w okresie funkcjonowania SPP, demontaż urządzeń i oznakowania SPP po zakończeniu okresu jej funkcjonowania , c) zorganizowanie biura Strefy Płatnego Parkowania i zapewnienie funkcjonowania tego biura w wymaganym okresie w tym: -opracowanie, uzgodnienie oraz wdrożenie systemu gromadzenia i przetwarzania danych oraz wzorów dokumentów i ich obiegu, -zatrudnienie niezbędnego personelu, -zapewnienie i oznakowanie lokalu biura SPP; 2. zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania, tj. planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola czynności kontrolerów parkingowych i personelu biura SPP oraz wykonywanie tych czynności w sposób zapewniający poprawne funkcjonowanie SPP. Powyższe obejmuje w szczególności: a) czynności techniczno - eksploatacyjne zapewniające należyte utrzymanie i funkcjonowanie urządzeń i oznakowania SPP, b) czynności techniczne i organizacyjne zapewniające należyte funkcjonowanie SPP i jej biura, w tym: -czynności zapewniające działanie systemu informatycznego SPP, -czynności tworzenia i obiegu dokumentów -czynności pobierania i rozliczania opłat za parkowanie pojazdów w SPP, c) kontrolę przestrzegania regulaminu SPP przez jej użytkowników, a w przypadkach koniecznych podejmowanie regulaminowych działań korygujących. 3.2.3 Szczegółowy zakres zadań i czynności zarządzającego określa załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 2.1. do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637124007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach