Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowskiego 1/27
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2156904 , fax. 086 2156904
- Data zamieszczenia: 2013-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Szosa Zambrowskiego 1/27
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2156904, fax. 086 2156904
REGON: 45066982600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl/bip
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu studyjnego do Verony - Republika Włoch dla 14 osób, tj. Pracowników Starostwa Powiatowego w Łomży, przedstawiciele spółdzielni socjalnych, przedstawiciele instytucji otoczenia ekonomii społecznej: samorządu lokalnego i/lub instytucji rynku pracy i/lub instytucji pomocy społecznej i/lub środowisko naukowe i/lub organizacji pozarządowych i/lub media w terminie zainteresowanych tematyką identyfikacji I adaptacji dobrych praktyk spółdzielczości socjalnej w Veronie i okolicznych miejscowościach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zorganizowanie i zapewnienie transportu osobom biorącym udział w zagranicznej wizycie studyjnej bezpiecznym i odpowiednio do tego celu przygotowanym środkiem transportu. Przejazd klimatyzowanym autokarem, wyposażonym w toaletę i bar, z lotniska do miejsca noclegu (hotel) w miejscowości Verona Transport uczestników wizyty pomiędzy miejscem noclegu (hotel) i miejscami odbywania się warsztatów praktycznych (wizyt w podmiotach Ekonomii Społecznej) podczas trwania całej wizyty studyjnej (w miejscowości Verona i okolicach). Transport ten ma odbywać się klimatyzowanym autokarem, wyposażonym w toaletę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze środków transportu zbiorowego, Przejazd klimatyzowanym autokarem, wyposażonym w toaletę i bar, z miejsca noclegu do lotniska (wylot z Verony, Włochy), Zapewnienie 5 noclegów w hotelu o standardzie, co najmniej 3 gwiazdkowym lub równoważnym, w pokojach 1 - 2 osobowych z łazienkami. W odniesieniu do miejsca noclegu, uczestnicy wizyty winni zostać zakwaterowani w hotelu w centrum miasta, w odległości nie większej, niż 50 km od miejsc szkoleń (podmiotów ekonomii). Miejsce noclegu (hotel) powinien posiadać zaplecze gastronomiczne a także wydzielone miejsce do zorganizowania spotkań integracyjnych. Ubezpieczenie NNW każdego z uczestników na czas przejazdu i pobytu na kwotę 20.000,00 zł - w szczególności koszty leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków (na kwotę co najmniej 200.000,00 zł). d) zapewnienie całodziennego wyżywienia dla wszystkich uczestników (śniadania (z bogatą wersją np. bufet śniadaniowy), obiady, kolacje), jak również : Podczas przerw kawowych w trakcie warsztatów praktycznych/wizyt we włoskich podmiotach ekonomii społecznej między zajęciami dydaktycznymi - 2 przerwy kawowe podczas każdego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, napoje chłodzące, soki, woda, ciasto, owoce Organizacja 3 uroczystych kolacji dla 14 osób, w której wezmą udział uczestnicy wizyty studyjnej i dodatkowo tłumacz i/-lub moderator Zapewnienie zaplecza technicznego niezbędnego dla przeprowadzenia wykładów szkoleniowych (sale wykładowo - szkoleniowe, sprzęt audiowizualny lub inny niezbędny dla przeprowadzenia warsztatów praktycznych), Zapewnienie moderatora i tłumacza (obie funkcje może pełnić jedna osoba) podczas trwania całej wizyty studyjnej, który/którzy będą jednocześnie pełnić funkcję opiekuna grupy oraz organizatora spotkań we Włoszech). Moderator odpowiedzialny będzie za nadzór nad przebiegiem wizyt, realizacje programu merytorycznego wizyty oraz moderacje spotkań. Zamawiający oczekuje od osoby będącej moderatorem wizyty studyjnej odpowiedniego doświadczenia i znajomości zagadnień z zakresu ekonomii społecznej a w szczególności doświadczenia w zakresie organizacji podobnych wizyt Zapewnienie trenerów z odpowiednim wykształceniem, umiejętnościami i doświadczeniem dostosowanym do tematyki warsztatów praktycznych; Przeprowadzenie m.inn. 20 godzin warsztatów praktycznych mających na celu zapoznanie uczestników z systemem spółdzielczym o przybliżonej tematyce: cechy modelu spółdzielczości, sieć wsparcia dla podmiotów ekonomii społecznej, narzędzia finansowe wspierające system spółdzielczości, narzędzia finansowe dla sektora ekonomii społecznej, lokalne polityki społeczne a system finansowania przedsiębiorstw społecznych, lokalne polityki społeczne i współpraca z trzecim sektorem (system akredytacji spółdzielni socjalnych, system finansowania spółdzielni socjalnych, spółdzielnie typu A i B, itp.). Zapewnienie dla każdego uczestnika wizyty (oraz dwóch dodatkowych egzemplarzy dla Zamawiającego) materiałów szkoleniowych w języku polskim w formie skryptu oraz w wersji elektronicznej na płycie CD, Zorganizowanie wizyt w min. 4 spółdzielniach socjalnych zlokalizowanych w odległości nie większej niż 50 km od miejsca noclegu; Sporządzenie z wizyty studyjnej i dostarczenie Zamawiającemu sprawozdania merytorycznego z przebiegu wizyty w języku Polskim + CD. Zorganizowanie spotkań z przedstawicielami gmin, sektorem spółdzielczym wspierającym instytucje ekonomii społecznej - minimum 2 spotkania; Zapewnienie zorganizowanego czasu wolnego w dniu przylotu i wylotu, a także po zakończonych modułach szkoleniowych. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zorganizowania wizyt w jednej z najbardziej aktywnych w całej sieci włoskich podmiotów ekonomii społecznej - Spółdzielni Socjalnej AZALEA oraz w innych organizacjach współpracujących z tą spółdzielnią. Wizyty powinny odbywać się w spółdzielniach socjalnych typu A i B, z udziałem włoskich przedstawicieli Konsorcjum i przedstawicielami samorządów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena programu merytryczno-oragnaizacyjnego wizyty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa w zakresie organizacji wycieczek na Zlocie Ptaków Polskich
Dodano: 2014-05-22 - Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudce w ramach realizowanego przez Gminę Rudka projektu pt. Szansa na rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Edukacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-04-04 - Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu pn. Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
Dodano: 2014-03-31 - Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie w ramach projektu Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu
Dodano: 2014-03-21 - Organizacja wycieczek szkolnych w ramach realizacji projektu pt. Prosimy o szansę, a rozwiniemy skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Drohiczynie
Dodano: 2014-03-07 - Organizacja wycieczki zagranicznej na Costa Brava i do Barcelony w terminie 13 - 17.09.2014r., dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.
Dodano: 2014-03-07 - Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjum, nr 6 w Suwałkach - Szkoła na 6
Dodano: 2014-03-06 - Organizacja wycieczki 4-dniowej do Pragi w terminie 19-22.06.2014 dla osób uprawnionych do korzystania z ZFSS Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 48osób
Dodano: 2014-02-21 - Organizacja i przeprowadzenie wyjazdów edukacyjnych do Poznania, Wrocławia i Olsztyna w ramach projektu pn. Zawodowy kompas
Dodano: 2014-02-13 - Organizacja wyjazdu edukacyjnego w ramach projektu Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu
Dodano: 2014-02-11