Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie w roku szkolnym 2017/2018 kursu barmańskiego, , dla uczniów technikum żywienia i usług gastronomicznych przy Zespole Szkół w Iwoniczu w ramach realizowanego projektu pt. „Program poprawy jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zespół Szkół w Iwoniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 38440 Iwonicz Zdrój, ul. Zadwór
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 43 518 11 , fax. 13 49 274 01
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Iwoniczu
    ul. Zadwór 15
    38440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 43 518 11, fax. 13 49 274 01
    REGON: 9824600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs.iwonicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie w roku szkolnym 2017/2018 kursu barmańskiego, , dla uczniów technikum żywienia i usług gastronomicznych przy Zespole Szkół w Iwoniczu w ramach realizowanego projektu pt. „Program poprawy jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Celem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu barmańskiego dla uczniów Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych przy Zespole Szkół w Iwoniczu. 2. Liczba uczestników – 10 uczniów i uczennic klas III i IV technikum żywienia i usług gastronomicznych. 3. Kurs będzie realizowany w pracowniach gastronomicznych w Zespole Szkół w Iwoniczu, w formie zajęć pozalekcyjnych w dni robocze. 4. Program kursu obejmuje 40 godzin lekcyjnych. Zajęcia będą trwać maksymalnie 5 godzin dziennie a w dniach wolnych od nauki maksymalnie 8 godzin. 5. Celem kursu jest dostarczenie uczestnikom kursu umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w branży gastronomicznej, zapoznanie z branżą barmańską i nowymi trendami, przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz zachęcenie do ćwiczenia nowych umiejętności, które mogą zapewnić dalszy rozwój na rynku pracy a także dostarczenie uczestnikom szkolenia certyfikatów i zaświadczeń ukończenia kursu. 6. Wykonawca przygotuje szczegółowy program kursu w oparciu o następujące bloki tematyczne: 1) Kultura pracy barmana – 1 godz. 2) Barman – kwalifikacje i obowiązki – 1 godz. 3) Organizacja i działalność coctail-barów – 1 godz. 4) Bar- aranżacje, wyposażenie, sprzęt – 2 godz. 5) Towaroznawstwo napojów alkoholowych i bezalkoholowych – 5 godz. 6) Ocena jakości, technika podawania i dobór do potraw win – 5 godz. 7) Technika produkcji i podawania napojów alkoholowych jednorodnych i mieszanych – 25 godz. 7. Każdy z uczestników kursu powinien wykonać minimum po jednym drinku z następujących alkoholi: wódka czysta, rum starzony, rum niestarzony, wermut słodki i wytrawny, gin klasyczny i o smakach owoców cytrusowych, curacao, whisky, koniak, wina musujące, białe i czerwone, miody pitne, wina Martini, żubrówka, wiśniówka, wódka czysta smakowa /czarna porzeczka, limonka/, tekila złota i srebrna, malibu, likier passoa, campari, adwokat, syropy bezalkoholowe. 8. Wykonawca winien zapewnić na czas prowadzenia warsztatów wyżywienie. 9. Przez wyżywienie należy rozumieć zapewnienie serwisu kawowego – kawa, mleczko do kawy, herbata, zimne napoje, ciastka. W przypadku trwania warsztatów 5 godzin lub więcej w ciągu dnia obiad dwudaniowy. 10. Wykonawca powinien zapewnić każdemu uczestnikowi: 1) materiały dydaktyczne / notatnik, długopis/ i szkoleniowe z zakresu szkolenia barmańskiego; 2) urządzenia, sprzęt, surowce i produkty do sporządzania i dekoracji niezbędne do przeprowadzenia kursu zgodnie z programem szkolenia; 3) możliwość wykonania ćwiczeń praktycznych kilkakrotnie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności; 4) przeprowadzenie egzaminu potwierdzającego nabyte umiejętności i wydanie uczestnikom certyfikatów i zaświadczeń ukończenia kursu. 11. Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty i materiały dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie logo Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Podkarpackiego oraz znakiem promocyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zgodnie z jego Księgą Znaku udostępnioną na stronie internetowej RPO WP. 12. Kurs kończy się wydaniem dla uczestników/uczestniczek kursu zaświadczeń i certyfikatów o ukończeniu kursu. 13. Etap II przedmiotu zamówienia - przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego potwierdzającego podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie kursu barmańskiego dla uczestników/uczestniczek, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu oraz wydanie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu. 14. Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowego programu kursu, list obecności, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć, kompletu materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego i uczestników/uczestniczek kursu, potwierdzeniem otrzymania przez uczestników/uczestniczki materiałów szkoleniowych, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników/uczestniczek kursu oraz potwierdzenie wydania certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz ich uwierzytelnionych kopii, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz raportu końcowego z przeprowadzonego kursu. 15. Certyfikaty w języku polskim i angielskim powinny zawierać: 1) logotyp w języku polskim i angielskim 2) nazwę projektu i informację o współfinansowaniu 3) nazwę firmy, która szkolenie przeprowadziła 4) imię i nazwisko uczestnika kursu, datę i miejsce urodzenia 5) pełną nazwę kursu i nr certyfikatu 6) datę i miejsce szkolenia – Zespół Szkół w Iwoniczu 7) program i ilość godzin kursu 8) miejscowość i datę wystawienia certyfikatu 9) podpis i pieczątkę osoby wystawiającej certyfikat 16. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) ocena uczestników – przeprowadzenie weryfikacji po zakończeniu kursu na podstawie opracowanych kryteriów oceny; 2) opracowanie i przekazanie Zamawiającego raportu końcowego z przeprowadzonego kursu zawierającego porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia. 17. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 - usługi szkoleniowe 80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego 18. Usługi szkoleniowe są to usługi społeczne, które realizowane są zgodnie z art. 138o ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do Ogłoszenia; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do Ogłoszenia; 3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do Ogłoszenia. 4) Lista podmiotów na rzecz których trenerzy realizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługę trenerską z tematyki objętej przedmiotem zamówienia . Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. 5) Życiorys/ CV trenera; 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ; 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 2. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 7 składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale. 4. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach