Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów komputerowych w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Widnichowska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 53 98 , fax. 29 645 53 98
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Widnichowska 20 20
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 53 98, fax. 29 645 53 98
    REGON: 55067119700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pcpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów komputerowych w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie numer 1- Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych dla 1 osoby niepełnosprawnej prowadzony w miejscu jej zamieszkania(co najmniej 90 godzin) zakończony podejściem do egzaminu w celu uzyskania certyfikatu ECDL Web Starter/Web Editing; Do istotnych warunków zamówienia należy: 1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych dla 1 osoby niepełnosprawnej prowadzony w miejscu jej zamieszkania(co najmniej 90 godzin) zakończony podejściem do egzaminu w celu uzyskania certyfikatu ECDL Web Starter/Web Editing; 2. zorganizowanie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich uczestnika kursu w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do rozpoczęcia kursu, jeśli takie zaświadczenia wymagane są do rozpoczęcia kursu, w przypadku negatywnej opinii lekarza w sprawie wydania zaświadczenia, kurs się nie odbędzie i Zamawiający nie poniesie kosztów z tym związanych, poza kosztami konsultacji lekarskiej; 3. ubezpieczenie NNW uczestnika kursu; 4. ilość godzin kursu: co najmniej 90 (1 godzina = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy), tygodniowy wymiar godzin: nie mniej niż 15 i nie więcej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w ciągu 1 dnia nie więcej niż 6 godzin zajęć; 5. zajęcia będą się rozpoczynały nie wcześniej niż o godz.8:00 i kończyły nie później niż o godz.20:00. Niedziele i święta są dniami wolnymi od zajęć; 6. miejsce odbywania kursu: Ostrów Mazowiecka, w miejscu zamieszkania uczestnika kursu; 7. Celem szkolenia jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminu umożliwiającego uzyskanie certyfikatu ECDL Web Starter/Web Editing. Wykonawca musi opłacić egzamin oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzamin dla uczestnika kursu, o ile nie będzie możliwe przeprowadzenie go w Ostrowi Mazowieckiej; 8. Forma prowadzenia zajęć ma obejmować wykłady oraz ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem urządzeń oraz programów komputerowych niezbędnych do przeszkolenia uczestników w zakresie programu kursu; 9. zapewnienie materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, oznaczonych logotypami Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, i przekazanie uczestnikowi 1 kompletu oraz 1 egzemplarza w oryginale lub kopii- Zamawiającemu wraz z dokumentacją kursu po jego zakończeniu; 10. zapewnienie przenośnego stanowiska komputerowego z dostępem do internetu, wyposażonego w działający komputer z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia ćwiczeń z zakresu programu kursu; 11. zapewnienia kadry szkoleniowej posiadającej odpowiednie kwalifikacje niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu; 12. uczestnik po pozytywnym zakończeniu kursu otrzyma: 12.1. zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu opatrzone logotypami rozmieszczonymi według załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ oraz, po pozytywnym zdaniu egzaminów: 12.2. certyfikat ECDL Web Starter/Web Editing; 13. termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: uzgodniony z Zamawiającym, nie wcześniej niż 01.07.2013r.; 14. kurs musi zakończyć się w ciągu 60 dni od daty jego rozpoczęcia, nie później jednak niż do 15.11.2013r. W przypadku niedotrzymania w.w. terminu, Zamawiający nie poniesie kosztów przeprowadzenia kursu; 15. Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu kursu ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia zajęć teoretycznych oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, zgodnych z załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ, na dokumentacji dotyczącej uczestnika projektu; 16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, oznakowanej logotypami i informacją o współfinansowaniu kursu ze środków EFS, zgodnie z załączonym przez Zamawiającego wzorem (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ), zawierającej: 16.1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 16.2. protokół z egzaminu wewnętrznego wraz z kopiami zaświadczeń, które otrzyma uczestnik kursu, 16.3. ankietę ewaluacyjną uczestnika kursu wraz z jej podsumowaniem, 16.4. dokumentację zdjęciową z przeprowadzonych zajęć, w której muszą znaleźć się zdjęcia uczestnika, zrobione w trakcie zajęć praktycznych i teoretycznych (dokumentacja zdjęciowa musi zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD lub DVD, a zapisana musi zostać w formacie możliwym do odczytania poprzez ogólnodostępne programy komputerowe) 16.5. potwierdzenie opłacenia egzaminu oraz sprawozdanie z jego przebiegu, zawierające informacje o wyniku egzaminu oraz miejscu ich przeprowadzenia. oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z fakturą w terminie 7 dni od daty zakończenia kursu; 17. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów kursu do dnia 31.12.2020r.; 18. Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane czynności, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad realizacją kursu, na każdym jego etapie. Zadanie numer 2- Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych oraz obsługi programów graficznych dla 5 osób(co najmniej 100 godzin) zakończony podejściem do egzaminu w celu uzyskania certyfikatu ECDL Web Starter/Web Editing; Do istotnych warunków zamówienia należy: 1. zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych dla 5 osób(co najmniej 100 godzin) zakończony podejściem do egzaminu w celu uzyskania certyfikatu ECDL Web Starter/Web Editing; 2. zorganizowanie przeprowadzenia i opłacenie badań lekarskich uczestników kursu w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do rozpoczęcia kursu, jeśli takie zaświadczenia wymagane są do rozpoczęcia kursu, w przypadku negatywnej opinii lekarza w sprawie wydania zaświadczenia, ilość uczestników kursu zostanie zmniejszona i Zamawiający nie poniesie kosztów ich udziału w kursie, poza kosztami konsultacji lekarskiej; 3. ubezpieczenie NNW uczestników kursu; 4. ilość godzin kursu: co najmniej 100 (1 godzina = 45 minut zajęć i 15 minut przerwy), tygodniowy wymiar godzin: nie mniej niż 25 i nie więcej niż 40 godzin zegarowych w tygodniu, w ciągu 1 dnia nie więcej niż 8 godzin zajęć, w przypadku ponad 5 godzin zajęć w ciągu 1 dnia należy zapewnić posiłek dla uczestnika w postaci 2- daniowego ciepłego obiadu; uczestnicy podczas trwania zajęć mają mieć zapewniony serwis kawowy złożony z napojów, kawy i herbaty oraz ciastek ewentualnie drobnych przekąsek; 5. zajęcia będą się rozpoczynały nie wcześniej niż o godz.8:00 i kończyły nie później niż o godz.20:00. Niedziele i święta są dniami wolnymi od zajęć; 6. miejsce odbywania kursu: teren miasta Ostrów Mazowiecka, 7. Celem szkolenia jest nabycie przez jego uczestników praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminu umożliwiającego uzyskanie certyfikatu ECDL Web Starter/Web Editing. Wykonawca musi opłacić egzamin oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzamin dla wszystkich uczestników kursu, o ile nie będzie możliwe przeprowadzenie go w Ostrowi Mazowieckiej; 8. Forma prowadzenia zajęć ma obejmować wykłady oraz ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem urządzeń oraz programów komputerowych niezbędnych do przeszkolenia uczestników w zakresie programu kursu; 9. zapewnienie materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, oznaczonych logotypami Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, i przekazanie uczestnikom po 1 komplecie oraz 1 egzemplarza w oryginale lub kopii- Zamawiającemu wraz z dokumentacją kursu po jego zakończeniu; 10. zapewnienie stanowiska komputerowego z dostępem do internetu, wyposażonego w działający komputer z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia ćwiczeń z zakresu programu kursu; 11. zapewnienia kadry szkoleniowej posiadającej odpowiednie kwalifikacje niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu; 12. uczestnicy po pozytywnym zakończeniu kursu otrzymają: 12.1. zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu opatrzone logotypami rozmieszczonymi według załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ oraz, po pozytywnym zdaniu egzaminów: 12.2. certyfikat ECDL Web Starter/Web Editing; 13. termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: uzgodniony z Zamawiającym, nie wcześniej niż 01.07.2013r.; 14. kurs musi zakończyć się w ciągu 60 dni od daty jego rozpoczęcia, nie później jednak niż do 15.11.2013r. W przypadku niedotrzymania w.w. terminu, Zamawiający nie poniesie kosztów przeprowadzenia kursu; 15. Wykonawca musi umożliwić wyeksponowanie informacji o współfinansowaniu kursu ze środków EFS w miejscu i czasie prowadzenia zajęć teoretycznych oraz umieszczenie odpowiednich logotypów, zgodnych z załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ, na dokumentacji dotyczącej uczestników projektu; 16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, oznakowanej logotypami i informacją o współfinansowaniu kursu ze środków EFS, zgodnie z załączonym przez Zamawiającego wzorem (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ), zawierającej: 16.1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 16.2. protokół z egzaminu wewnętrznego wraz z kopiami zaświadczeń, które otrzyma uczestnik kursu, 16.3. ankietę ewaluacyjną uczestnika kursu wraz z jej podsumowaniem, 16.4. dokumentację zdjęciową z przeprowadzonych zajęć, w której muszą znaleźć się zdjęcia uczestnika, zrobione w trakcie zajęć praktycznych i teoretycznych (dokumentacja zdjęciowa musi zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD lub DVD, a zapisana musi zostać w formacie możliwym do odczytania poprzez ogólnodostępne programy komputerowe) 16.5. potwierdzenie opłacenia egzaminu oraz sprawozdanie z jego przebiegu, zawierające informacje o wyniku egzaminu oraz miejscu ich przeprowadzenia. oraz przekazania kserokopii w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z fakturą w terminie 7 dni od daty zakończenia kursu; 17. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów kursu do dnia 31.12.2020r.; 18. Termin płatności: 14 dni od dnia przedstawienia rachunku/faktury za wykonane czynności, wystawionego/ej po podpisaniu Protokołu Odbioru Usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały dokumentów potwierdzających wykonanie usług, celem prawidłowego rozliczenia wykonania zadania. Nie ma możliwości wypłacania zaliczek. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia bieżącego nadzoru nad realizacją kursu, na każdym jego etapie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach