Przetargi.pl
Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.

Gmina Przykona ogłasza przetarg

  • Adres: 62-731 Przykona, ul. Szkolna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 279 10 10
  • Data zamieszczenia: 2024-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przykona
    ul. Szkolna 7
    62-731 Przykona, woj. wielkopolskie
    tel. 63 279 10 10
    REGON: 6681858329
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przykona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem powyższego zamówienia jest realizacja zadania pn. „ Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Przykona w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r. „2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji usługi określają: – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy które zostaną wprowadzone do umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 )2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299, ze. zm.).3. Wadium wnosi się przed upływem terminy składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o nr. zamawiającego 12 1090 1229 0000 0001 5618 7427 z adnotacją „wadium do postępowania RRG.271.4.2024.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w ust. 2 pkt. 2 – 4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej ( podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu ). Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Gmina Przykona,7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i powinny zawierać co najmniej:1) nazwę dającego zlecenie ( Wykonawcy ), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia ( Zamawiającego ), nazwę gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem gwarancji/poręczenia ( Zamawiającym ) jest Gmina Przykona ul. Szkolna 7 62 – 731 Przykona,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancjom lub poręczeniem3) kwota wadium,4) termin ważności gwarancji/poręczenia – nie krótszy niż termin związania ofertą,5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust 6 ustawy PZP.8. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Nie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca:a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.);b) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1893);c) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);d) posiada uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadami tj. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.), prowadzonego przez właściwego marszałka województwa.e) jest wpisany do Bazy danych o produktach i opakowaniach i gospodarce odpadami (BDO) w zakresie podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;f) jest wpisany do Bazy danych o produktach i opakowaniach i gospodarce odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadamiW przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy4) zdolności technicznej lub zawodowej:Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach