Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
- Data zamieszczenia: 2016-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
91-348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
REGON: 00028853800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i obsługa 2,5 - dniowej międzynarodowej konferencji naukowej w dniach 19-21 maja 2016 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa 2,5 dniowej międzynarodowej konferencji naukowej w Łodzi w dniach 19-21 maja 2016 roku.W następującym zakresie zapewnienie sal konferencyjnych przygotowanych do przeprowadzenia wykładów oraz zapewnienie usługi cateringowej.Termin realizacji: Łódź, w dniach 19-21 maja 2016 roku. Warunki realizacji:Konferencja zostanie zorganizowana w hotelu o standardzie co najmniej 4-gwiazdkowym, zlokalizowanym w centrum Łodzi, z możliwością dojazdu środkami komunikacji publicznej z dworca Łódź Kaliska oraz Lotniska im Wł. Reymonta. Obsługa hotelowa będzie posługiwała się poza językiem polskim również biegle językiem angielskim. Wykonawca zarezerwuje co najmniej 40 pokoi jednoosobowych z łazienkami i śniadaniami dla uczestników konferencji /pokoje opłacą uczestnicy konferencji/, a Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów; rezerwacja potrwa co najmniej do 31 marca 2016 r. Wykonawca zapewni przynajmniej kilkanaście miejsc parkingowych dla uczestników i organizatorów konferencji na terenie należącym do hotelu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia ostatecznej listy uczestników konferencji najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem konferencji.Wykonawca przyjedzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na co najmniej jedno spotkanie organizacyjne do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi, przy ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 celem uzgodnienia szczegółów i zostaje zobowiązany do konsultowania z wyznaczoną osobą po stronie Zamawiającego wszelkich działań w każdym z aspektów organizacji konferencji. W dniach, kiedy będzie odbywać się konferencja, Wykonawca zapewni nieodpłatną szatnię - miejsce, w którym każdy z uczestników będzie mógł zostawić okrycie wierzchnie - wieszak dla każdego uczestnika w miejscu organizacji konferencji. W dniach 19-20 maja wykonawca zapewni miejsce na całodzienną sesję plakatową /11:00-18:30/ - preferowane miejsce: sala lub korytarz, z możliwością ustawienia 10 dwustronnych stojaków o wymiarach około 100x150 cm. Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników i organizatorów, sale konferencyjne, parking samochodowy, szatnię oraz miejsce na sesję plakatową na terenie jednego obiektu. Sale konferencyjne zapewnione przez Wykonawcę muszą spełniać następujące warunki: w dniach 19 i 20 maja w godzinach 9:00-11:00 oraz w dniu 19 maja w godzinach popołudniowych na jedną godzinę zegarową Wykonawca zapewni salę konferencyjną, która pomieści około 150 osób jednocześnie /miejsca siedzące/ o powierzchni około 150m2, w dniach 19-20 maja w godzinach 10:00-17:30 oraz w dniu 21 maja w godzinach 9:00-13:00 Wykonawca zapewni dwie sale konferencyjne mieszczące około 70 osób o powierzchni około 90m2 każda. Wszystkie sale będą wyposażone w sprzęt multimedialny /rzutnik, ekran do rzutnika, komputer z oprogramowaniem Microsoft Windows oraz Microsoft Office, mikrofon, flipchart lub tablicę sucho ścieralną, dostęp do internetu/ wraz z obsługą techniczną do dyspozycji uczestników przez cały czas trwania konferencji. wszystkie sale będą klimatyzowane. W oknach sal, gdzie będzie odbywać się obrady będą zainstalowane rolety. każda sala będzie zaopatrzona w minimum 8 butelek wody mineralnej niegazowanej o pojemności minimum 0,2-0,25l podczas każdej sesji naukowej /planowane jest łącznie 14 sesji/ oraz minimum 2 butelki na każdym z trzech wykładów W dniach 19-21 maja przygotowane zostaną: każdego dnia lunch oraz tzw. ciągła przerwa kawowa - /przykładowe menu opisane poniżej/ - tzn. w przypadku wyczerpania któregoś z artykułów obsługa będzie niezwłocznie reagować i uzupełniać braki. W ramach ciągłej przerwy kawowej dla uczestników przygotowane zostaną: napoje /kawa, herbata, woda, soki/ oraz dodatki do napojów: cukier, plasterki cytryny i mleko do kawy w ilości nieograniczonej oraz ciastka i owoce różnego rodzaju. Produkty ciągłej przerwy kawowej podane będą na jednakowej eleganckiej zastawie, z wykluczeniem plastikowych bądź papierowych naczyń i sztućców. Lunch zostanie podany w formie szwedzkiego stołu, wg szczegółowej specyfikacji ustalonej między Zamawiającym a Wykonawcą najpóźniej do 30.04.2016 roku. w czasie lunchu Wykonawca zapewni miejsca siedzące dla wszystkich uczestników konferencji jednocześnie. Menu lunchowe powinno być złożone z dwóch dań /zupy + dania głównego i kompotu/soku ze świeżych owoców/ oraz deseru. Każdego dnia konferencji powinny być przygotowane jednocześnie do wyboru minimum cztery różne zestawy obiadowe, w tym dwie zupy i dwa dania główne bezmięsne każdego dnia, zestawy w ciągu trwania szkolenia nie mogą się powtarzać, dania będą przyrządzane ze świeżych produktów najwyższej jakości, przygotowywane bezpośrednio przed podaniem. Miejsce przygotowania posiłku powinno znajdować się w tym samym obiekcie co konferencja. Wykonawca jest zobowiązany ustalić każde menu z Zamawiającym. Miejsce wydawania i spożywania posiłku powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym będą odbywały się konferencje, w oddzielnym pomieszczeniu, innym niż sala konferencyjna. uczestnicy będą posługiwać się sztućcami z tego samego zestawu, zastawa będzie elegancka /wyklucza się talerze plastikowe bądź papierowe oraz plastikowe sztućce/, obrusy będą nienagannie czyste i wyprasowane. Wszyscy uczestnicy i organizatorzy będą mogli zjeść lunch w tym samym czasie. Zostanie zapewnione dla wszystkich uczestników miejsce siedzące przy stole.Przykładowe menu obiadowe podczas jednego dnia:Zupy:Zupa serowa z wędzonym łososiem. Zupa-krem warzywny z grzankami. Danie główne:Rolada z piersi z kurczaka ze szpinakiem i serem feta. naleśniki z farszem warzywnym Dodatki do dania głównego: Opiekane ziemniaki, frytki, kopytka, surówki, gotowane warzywa. Deser: Ciasta: biszkopt, sernik. Sałatka owocowa. Obsługa techniczna konferencji: Wykonawca odpowiada za rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z zakresem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w miejscu organizacji konferencji w jego dniu, co najmniej 60 minut przed rozpoczęciem konferencji, celem dopilnowania, czy zostały zrealizowane wszelkie warunki zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco do ustalania szczegółów organizowania konferencji z Zamawiającym i do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do ewentualnych zaproponowanych przez Wykonawcę zmian. Wykonawca zapewni obecność obsługi hotelowej, tj: recepcjonistów oraz managera konferencji/osoby wyznaczonej do opieki nad wydarzeniem przez cały czas trwania konferencji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość zorganizowanych konferencji,w tym zapewnienie usługi cateringowej dla min100osób każda w okr. 3 lat przed upływem terminu składania ofert
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-06-12 - Świadczenie usług w zakresie obsługi XXII Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Chemicznej i Procesowej 5-9 września 2016 r. organizowanej przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2015-05-26 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-10-06 - Zorganizowanie i obsługa dwóch 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.
Dodano: 2014-09-24 - Zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Dodano: 2014-09-10 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-09-09 - usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi, w ramach projektu >>Dobre Prawo - sprawne rządzenie<< Działanie 5.2 PO KL
Dodano: 2014-07-16 - W-5 ZP/6/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-31 - W-5 ZP/3/2014 usługi związane z organizacją konferencji naukowej 16th International Biodeterioration and Biodegradation Symposium, która odbędzie się w terminie 03.-05.09.2014 r. w Łodzi
Dodano: 2014-03-10 - Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i konferencyjnej podczas międzynarodowej konferencji pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.
Dodano: 2014-02-25