Przetargi.pl
Znak Postępowania: ZP/15/09 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA SAL OPERACYJNYCH I ZABIEGOWYCH - LAMPY, STOŁY, WÓZEK

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Hoża 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8779537 , fax. 076 8783989
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Hoża 11 11
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8779537, fax. 076 8783989
    REGON: 00030877800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzlotoryja.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Znak Postępowania: ZP/15/09 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA SAL OPERACYJNYCH I ZABIEGOWYCH - LAMPY, STOŁY, WÓZEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sal operacyjnych i zabiegowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Złotoryi 2. Przedmiot Zamówienia obejmuje: a) Pakiet nr 1: Lampy operacyjne - 3 szt. b) Pakiet nr 2: Stoły operacyjne - 2 szt., Stół zabiegowy - 1 szt.. c) Wózek z blatem do przewożenia pacjenta w obrębie bloku operacyjnego - 1 szt. 3. Oznaczenie według wspólnego słownika zamówień CPV: 31524110-9, 33192200-4, 33192230-3. 4. Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy - rok produkcji 2009. 5. Rodzaj zamówienia: Dostawy 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalacje, uruchomienie, szkolenie pracowników i serwis wyposażenia. 7. Specyfikacja parametrów technicznych i użytkowych została szczegółowo opisana w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315241109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, a także aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia warunek lub nie spełnia warunku. 2 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.): Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia warunek lub nie spełnia warunku. 3 O udzielenie Zamówienia Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie. W tym przypadku warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4 ust. 1 art. 22 PZP każdy z Wykonawców musi spełniać osobno. Natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1-3 ust. 1 art. 22 PZP Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, a także aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia warunek lub nie spełnia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Specyfikacja parametrów technicznych i użytkownik (wypełniona) - Załącznik nr 1 2 Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 3 Oświadczenie zgodne z art. 22 i 24 PZP - Załącznik nr 3 4 Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6 Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inne dokumenty dopuszczające oferowany przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu asortyment do obrotu i używania na terenie RP określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896) oraz Certyfikaty CE na całe kompletne urządzenia. 7 Szczegółowy opis oferowanego sprzętu (katalog lub oryginalny folder) zawierający szczegółową charakterystykę wyrobu potwierdzającą, że zaoferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę sprzętu lub nr katalogowego, tak by możliwa była identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, należy dołączyć tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. 8 Oryginalne pełnomocnictwo lub kopia poświadczona notarialnie w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik upoważniony przez osobę lub osoby uprawnione do składania woli w imieniu Wykonawcy. Podpis lub podpisy osób uprawnionych muszą być czytelne, opatrzone pieczątką imienną. 9 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (i zawarcia umowy) konsorcjum, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy). 10 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zlzoz.internetdsl.pl/pliki/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach