Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń ZSNr3 w Międzychodzie na lokale biurowe wraz z zagospodarowaniem terenu

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 64400 Międzychód, ul. 17 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 726 , fax. 957 482 430
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 17 Stycznia 143
    64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 726, fax. 957 482 430
    REGON: 21096734300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń ZSNr3 w Międzychodzie na lokale biurowe wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń ZS nr 3 (budynek nr 2 i nr 3) na lokale biurowe oraz remont elewacji i pokrycia dachu na budynku LGD „Puszcza Notecka” w Międzychodzie na działce nr 1057/1 i 1057/2 przy ul. Dworcowej 18. Zakresem swym projekt obejmuje rysunki architektoniczno – budowlane, opisy techniczne, a także plan zagospodarowania ze wskazaniem budynku oraz projekt technologiczny. Budynki obecnie pełnią funkcję gospodarczą przy Zespole Szkół nr 3. Po zmianie sposobu użytkowania będą pełniły następującą funkcję: - w budynku nr 2 zaprojektowano lokale biurowe PCPR-u w skład których wchodzą 2 biura oraz sala narad, WC ogólnodostępne z przystosowaniem do korzystania przez osoby niepełnosprawne, pomieszczenie gospodarcze i socjalne dla pracowników. W budynku znajduje się również archiwum Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Notecka” - w budynku nr 3 zaprojektowano 2 biura PCPR-u, w tym jedno z miejscem wydzielonym jako pomieszczenie porządkowe, WC dla pracowników, archiwum PCPR oraz garaż. Zakres robót dzieli się na: roboty rozbiórkowe, remont pomieszczeń o powierzchni około 176,30m2 ,docieplenie elewacji o powierzchni około 213,31m2 , termomodernizacja dachu o powierzchni około 346,35m2, zewnętrzne utwardzenie terenu o powierzchni około 156,15 m2, wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji kanalizacyjnej, instalacji wodnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5000.00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego 57 9082 0005 0399 4168 2000 0420 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach