Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy KONICZYNKA w Suminie - Etap II

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87-620 Kikół, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7 7
    87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy KONICZYNKA w Suminie - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły na środowiskowy Dom Samopomocy i podjazdów dla osób niepełnosprawnych II etap Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawa i montaż platformy zewnętrznej do transportu osób niepełnosprawnych w miejscu montażu windy dla osób niepełnosprawnych należy dokonać demontażu grzejników i okien, wykucia otworów w ścianie zewnętrznej, wykonać roboty tynkarskie i malarskie itp., zdemontowane grzejniki należy przekazać inwestorowi adaptacja miejsca montażu platformy (należy przygotować miejsce pod posadowienie platformy remont kominów ponad dachem, wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę stalową powlekaną, wymiana orynnowania z blachy ocynkowanej na PCV, wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy stalowej powlekanej, dostosowanie budynku do wymagań ochrony przeciwpożarowej: montaż oświetlenia ewakuacyjnego, montaż czujek dymu montaż hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym montaż 4 szt. Hydrantów wewnętrznych wraz z przyłączeniem do sieci wodociągowej, wymiana okna w kotłowni na naświetle o odporności El-30, wymiana drzwi w kotłowni na drzwi o odporności El-60, wymiana drzwi zewnętrznych na parking na drzwi dwuskrzydłowe PCV, niesymetryczne ze skrzydłem pierwszego otwarcia co najmniej 0,90 m wyposażenie obiektu w gaśnice 5 szt. GT6X oznakowanie budynku znakami ochrony przeciwpożarowej, wykonanie dwóch najazdów wewnątrz budynku w celu likwidacji barier architektonicznych, wykonanie robót tynkarskich na zewnątrz budynku powierzchnia ok. 80 m2 zakup i montaż bojlera 200 l bojler musi być dostosowany do zasilania z kotła centralnego ogrzewania oraz wyposażony w grzałkę elektryczną z termostatem, zakup i montaż zsypu do węgla roboty remontowe instalacji elektrycznej, roboty remontowe instalacji wodociągowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). a. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. b. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. c. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kikol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach