Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Seniora + „Przystań Seniora – Pluskowęsy”

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 675 60 75 do 78
  • Data zamieszczenia: 2023-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 675 60 75 do 78
    REGON: 871118709
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Seniora + „Przystań Seniora – Pluskowęsy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części budynku szkoły w m. Pluskowęsy, gm. Chełmża celem utworzenia Dziennego Domu Seniora + „Przystań Seniora – Pluskowęsy”, współfinansowanego z Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025, edycja 2023 oraz ze środków własnych Gminy Chełmża. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w kompleksie budynku szkoły w segmentach A, B i C niezbędne roboty remontowo-budowlane do utworzenia Dziennego Domu Senior+. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) roboty w zakresie branży remontowo-budowlanej obejmujące m. in. remont istniejących pomieszczeń, wydzielenie pomieszczeń nowych, zamurowanie otworów istniejących, wykonanie nowych otworów drzwiowych, zmiany w stolarce drzwiowej i okiennej;2) roboty w zakresie branży sanitarnej obejmujące m.in. modernizację istniejącej instalacji sanitarnej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;3) roboty w zakresie branży elektrycznej obejmujące m. in. modernizację istniejącej instalacji elektrycznej.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:1) dokumentacją projektową uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych, sporządzoną przez Pracownię Projektową Pro-Kor Krzysztof Lisewski, z siedzibą w Toruniu ul. Polna 7B/17, 87-100 Toruń;Uwaga! Dokumentacja projektowa zawierająca opis niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje także projekt aranżacji wnętrz dotyczący niezbędnego wyposażenia do funkcjonowania Dziennego Domu Seniora+, które ujęto w tabeli „wyposażenie ośrodka senior+”- załącznik w dokumentacji – plik o nazwie - 2.3 PAB_aranżacja. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia ujętego w /w tabeli, z wyjątkiem poz. 3 i 51 tabeli tj. 2 szt. zlewozmywaka, które wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. 2) decyzją Starosty Toruńskiego z dnia 4 listopada 2022 r. nr AB.6740.2.73.2022.MK zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno - budowlany oraz udzielającą pozwolenia na budowę, a także decyzją z dnia 30 maja 2023 r. nr AB.6740.2.29.2023.MR zmieniającą ostateczną decyzję Starosty Toruńskiego znak: AB.6740.2.73.2022.M K z dnia 4 listopada 2022 r. ;3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR).4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje także: 1) protokoły badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej;2) protokoły badań i sprawdzeń instalacji sanitarnej:a) wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,b) wentylacji mechanicznej, w tym badania kominiarskie;3) badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym;4) świadectwo charakterystyki energetycznej, które należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej;5) dokumentację techniczno – rozruchową z instrukcjami BHP m.in. dla instalacji wentylacji mechanicznej – zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 6) regulację i rozruch instalacji, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 7) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy; 8) pozostałą dokumentację, niezbędną do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy, wynikającą z art. 57 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz.682 z późn.zm.);9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;10) inne prace związane z procesem budowy.5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2 oraz z ust. 4, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach