Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy "Radosna Kraina" w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 276 21 12 , fax. 24 364 48 23
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19
    09213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 276 21 12, fax. 24 364 48 23
    REGON: 61101595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggozdowo.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy "Radosna Kraina" w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych ze „Zmianą sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy „Radosna Kraina” w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113”. 2. W zakresie prac budowlanych i montażowych wchodzą; a) roboty rozbiórkowe (rozebranie murów, posadzek, płytek, wykucie ościeżnic, rozebranie podłóg z klepek drewnianych); b) przemurowanie ścian, wykonanie wejścia głównego do budynku, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonanie schodów przed wejściem głównym, wykonanie poręczy ochronnych, wykonanie wzmocnienia ścian; c) wymiana stolarki drzwiowej; d) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i montaż wywietrzników w oknach; e) roboty wykończeniowe (wykładziny typu „Tarkett, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi, malowanie ścian); f) docieplenie ścian płytami styropianowymi i płytami z wełny mineralnej; g) roboty instalacyjne (instalacja wodno – kanalizacyjna, instalacje centralnego ogrzewania, uzupełnienie instalacji elektrycznej; h) montaż wyposażenia sali zajęciowych, szatni i kuchni – inwestor dostarczy a wykonawca zainstaluje takie elementy jak: • kuchnia elektryczna z okapem typ domowy; • zlewozmywak 2 komorowy wpuszczany w blat; • zmywarka gastronomiczna z funkcją wyparzania; • chłodziarka; • szafki, regały, metalowe szafki ubraniowe, kosze, biurka, leżaki, siedziska i krzesła; • wieszaki; • półki na przybory sanitarne; • blat roboczy na szafkach; • karnisze i żaluzje; • osłony na grzejniki; Wykonawca zapewnia wszelkie materiały pomocnicze, sprzęt oraz personel konieczny do zainstalowania i ewentualnego złożenia wyposażenia zakupionego przez Zamawiającego. i) wykonanie utwardzonego dojścia do budynku z kostki brukowej; j) wykonanie ogrodzenia, utwardzenia powierzchni oraz powierzchni bezpiecznej na palcu zabaw; k) tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolorystyki farb, płytek, wykładzin oraz wszelkich innych elementów takich jak kratki, ogrodzenie itp. 3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także: • dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego odbioru zrealizowanej inwestycji przez nadzór budowlany oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dokonaniem odbioru).Wykonawca zobowiązany będzie przygotować i zebrać całą dokumentację konieczną do dokonania odbioru. Po dokonaniu skutecznego odbioru przez nadzór budowlany Wykonawca przekaże Zamawiającemu całą dokumentację związaną z realizacją zadania. • wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej geodezyjnej powykonawczej oraz sporządzenie kosztorysów powykonawczych (w przypadku robót zamiennych lub dodatkowych – kosztorysów różnicowych); • dokonanie wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń wymaganych prawem oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołów z tych prób. Pomiary i próby powinny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, sprzętem posiadającym aktualne homologacje, • dostarczenie Zamawiającemu wszelkich atestów oraz wymaganych prawem i przepisami świadectw jakości oraz certyfikatów na materiału użyte podczas realizacji zadania; 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robot wymaganych technologią. Wszelkie koszty i ryzyko związane z organizacją placu budowy oraz zabezpieczeniem placu budowy ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych, I gatunku, dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie RP. 6. Prace będą prowadzone w czynnym budynku szkoły, w którym przebywają dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia (przed dostępem osób pośrednich oraz nadmiernym pyleniem) miejsca, w którym będą prowadzone prace związane z realizacją zadania, oraz zorganizowanie placu budowy w taki sposób aby nie powodować utrudnień w komunikacji i pracy jednostki oświatowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach