Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na mieszkania oraz budowa budynku gospodarczego w miejscowości Mały Komorsk na dz. nr 285 położonej w obrębie ewidencyjnym Mały Komorsk , jednostka Nowe

Gmina Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
    Pl. Św. Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
    REGON: 09235103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na mieszkania oraz budowa budynku gospodarczego w miejscowości Mały Komorsk na dz. nr 285 położonej w obrębie ewidencyjnym Mały Komorsk , jednostka Nowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest : -Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na mieszkania oraz budowa budynku gospodarczego w miejscowości Mały Komorsk na dz. nr 285 położonej w obrębie ewidencyjnym Mały Komorsk , jednostka ewidencyjna Nowe- 3.2.Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 -1 Roboty w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00- 2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3.2.1 Zamówienie opisane jest poprzez nazwę i kod CPV, dostawę wskazanych w projekcie wykonawczym sprzętu i wyposażenia, projekt budowlany, projekty wykonawcze branż : - branża architektoniczno - budowlana, - branża konstrukcyjna, - branża sanitarna - instalacje wod-kan, gazowe, c.o. i wentylacji, - branża elektryczna. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiary robót 3.2.2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych, - wykonanie robót fundamentowych, - wykonanie robót zbrojarskich i betoniarskich, - wykonanie robót murarskich, - wykonanie pokrycia dachu, - wykonanie robót instalacyjnych (elektrycznych i sanitarnych), - wykonanie instalacji grzewczej i wentylacyjnej, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie robót tynkarskich, - wykonanie robót izolacyjnych, - wykonanie robót posadzkowych, - wykonanie robót dekarsko - blacharskich, - wykonanie robót malarskich, - montaż armatury i przyborów sanitarnych, - montaż pozostałych elementów wykończeniowych (drzwi wewnętrzne itp.). - budowa budynku gospodarczego. 3.2.3 Roboty wykonywane mają być w następującej kolejności : - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze na placu budowy (ogrodzenie terenu prac, wykonanie zaplecza socjalnego i zaplecza budowy), - wykonanie wykopów fundamentowych, - wykonanie żelbetowych ław fundamentowych, - wykonanie murowanych ścian, - wykonanie pokrycia dachowego, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie instalacji wewnętrznych (elektrycznej, sanitarnej , grzewczej i wentylacyjnej), - wykonanie robót wewnętrznych w budynku (tynki), - wykonanie posadzki, - wykonanie powłok malarskich, - pozostałe roboty wykończeniowe. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zastosowania szczególnych środków ostrożności, uniemożliwiających dostęp osób postronnych bezpośrednio do terenu robót, - zastosowania należytego stałego zabezpieczenia odgradzającego osoby postronne od miejsca robót oraz miejsc składowania materiałów budowlanych, - zabezpieczenia wykopów w sposób uniemożliwiający dostęp i wpadnięcie niepowołanych osób, - zabezpieczenia w zakresie ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 3.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - skróconej dokumentacji projektowej. W wypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnych nazw producentów określonych materiałów lub technologii, wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały równoważne, o właściwościach co najmniej takiej samej jakości jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej. 3.5. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Wykonawca materiały nie nadające się do wykorzystania i stanowiące odpady zwozić będzie na składowisko odpadów w Milewie. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego. 3.6. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają : projekt wykonawczy, projekty wykonawcze branż, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji projektowej. Wszystkie roboty mają być wykonane z zachowaniem warunków i uzgodnień ze stronami i warunków wynikających z norm technicznych oraz wymogów sztuki budowlanej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z prawomocnymi decyzjami właściwych organów, będących do dyspozycji w siedzibie Zamawiającego oraz z dokumentacją projektową opracowaną przez ZAKŁAD PROJEKTOWANIA I USŁUG BUDOWLANYCH -BENBUD- INŻ. BENEDYKT REDER. Wszelkie ewentualne zmiany muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru w porozumieniu z projektantem. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych oraz dostaw i montażu urządzeń wewnętrznych w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, nie później niż 3 dni przed planowanym przejęciem placu budowy. Harmonogram musi odzwierciedlać kolejność robót wskazaną w punkcie 3.2.3 SIWZ. Harmonogram wymaga akceptacji zamawiającego w formie pisemnej, w szczególności w części dotyczącej daty rozpoczęcia robót. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić terminy i godziny wykonywania prac związanych z wysokim hałasem zapyleniem i zanieczyszczeniem powietrza z Zamawiającym. 3.9. Do Wykonawcy należy zapewnienie niezbędnych mediów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem wody, na zasadach wskazanych w istotnych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych. 3.10. Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Kosztorys ten ma charakter pomocniczy. 3.11 Zamawiający wskazuje , iż w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia . Dokonanie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7. Wadium. 7.1. Wykonawca zapewni wadium w wysokości: 25.000,00 zł Termin ważności wadium określa się na 30 dni. Termin liczony jest od terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu wpłacone przelewem do Banku Spółdzielczego w Nowem , ul. Bydgoska 12, 86 - 170 Nowe Nr 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych /bezwarunkowo/, - gwarancjach ubezpieczeniowych /bezwarunkowo/, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity z 2007r Dz U.Nr 42 poz. 275 z późn. zm. 7.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku przelewu na rachunek zamawiającego, ksero dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach należy dokument załączyć do oferty w formie oryginału. 7.3. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po: - wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wówczas Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnieniu postępowania, - na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.4. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl w zakładce przetargi część - otwarte
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach