Przetargi.pl
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją – remont lokali mieszkalnych (...)

Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Dąbrowskiego 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 602285806
  • Data zamieszczenia: 2024-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
    Dąbrowskiego 8
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 602285806
    REGON: 301979488
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją – remont lokali mieszkalnych (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją – remont lokali mieszkalnych przy:- ul. O.M. Kolbe 29/11,- ul. Młodych 36/2- ul. Śniadeckich 4a/3,- ul. Wawelskiej 4/2 w Pile2. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w zakresie i w sposób szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SWZ 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji zamówienia zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz w projektowanych postanowieniach umowy.4. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty adekwatnej do realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.4. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr:Regionalny Oddział Korporacyjny PKO BP S.A. w PoznaniuNR 03 1020 4027 0000 1502 1119 7326z adnotacją: wadium: „Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją - znak spr. 2024/TP/015. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) Zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia/gwarancji (Zamawiającym) jest Gmina Piła - Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła,2) Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp.3) Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium4) Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego5) Termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą( z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),W treści poręczenia/gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania z adnotacją: wadium: „Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją” - znak spr. 2024/TP/01
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę związaną ze zmianą sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnego lub użytkowego wraz z jego modernizacją, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie.UWAGA: Dowodem, o którym mowa powyżej, jest referencja bądź inny dokument sporządzony przez podmiot, na rzecz którego usługa został wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.b) Dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami:- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych upoważniające do kierowania robotami objętymi przedmiotowym zamówieniem; posiadająca min 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień na stanowisku kierownika budowy. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowegooraz- niezbędnymi monterami i pracownikami ogólnobudowlanymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach