Przetargi.pl
Zmiana nawierzchni drogi powiatowej nr 0396T na odcinku Łopuszno-Jasień-granica powiatu kieleckiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 17 48 , fax. 41 344 51 45
  • Data zamieszczenia: 2016-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 17 48, fax. 41 344 51 45
    REGON: 29108712000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana nawierzchni drogi powiatowej nr 0396T na odcinku Łopuszno-Jasień-granica powiatu kieleckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na zmianie nawierzchni drogi powiatowej nr 0396T na odcinku Łopuszno-Jasień-granica powiatu kieleckiego w kilometrażach: od km: 11+425 do km: 13+075, od km: 13+455 do km: 14+295 i od km: 15+115 do km: 16+559 o łącznej długości 3934 mb, na terenie gminy Łopuszno. Zakres robót obejmuje m. in.: - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie w-wy wyrównawczej w ilości od 50kg/m2 do 100kg/m2 oraz ścieralnej (gr. 4cm) z betonu asfaltowego dla ruchu KR-2, - ścinkę poboczy, - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 zł.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji dłuższy niż 3 lata
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach