Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6618432 , fax. 022 6283467
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2 2
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6618432, fax. 022 6283467
REGON: 01227609800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zintegrowanie podstawowej osnowy geodezyjnej na obszarze Polski ze stacjami referencyjnymi systemu ASG-EUPOS - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu integracji istniejącej na obszarze kraju podstawowej osnowy geodezyjnej ze stacjami referencyjnymi systemu ASG-EUPOS. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przeprowadzenie wywiadu polowego na 97 stacjach referencyjnych systemu ASG-EUPOS, 238 punktach podstawowej osnowy geodezyjnej POLREF, 11 punktach podstawowej osnowy wysokościowej EUVN oraz 372 punktach podstawowej osnowy grawimetrycznej. 2) ustalenie lokalizacji punktów ekscentrycznych dla 93 stacji referencyjnych systemu ASG_EUPOS (razem 186 punktów); 3) odtworzenie stabilizacji 5 punktów podstawowej poziomej osnowy POLREF i zastabilizowanie 3 nowych punktów, 4) wykonanie projektu technicznego dotyczącego: stabilizacji punktów, pomiaru wysokości stacji referencyjnych ASG-EUPOS oraz sporządzenie dokumentacji technicznej z wykonanych prac geodezyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) Spełniają wymogi określone w art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027, z późn. zm.); 3) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, przy czym przez wykonanie usługi podobnego rodzaju rozumie się wykonanie modernizacji osnowy geodezyjnej. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe z zakresu geodezyjnych pomiarów podstawowych, o których mowa w art. 43, pkt. 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. W przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. warunki mogą oni spełniać łącznie; 2. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia, - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się kilku wykonawców o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie zostanie uznana za najkorzystniejszą, zamawiający zażąda przedłożenia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest na etapie składania ofert dostarczyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy - wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców); 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców); 4) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy P.z.p. (w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik) - wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku wykonawców występujących wspólnie składany jest jeden ww. wykaz) - wzór formularza stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 7) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (w przypadku wykonawców występujących wspólnie składany jest jeden ww. wykaz) - wzór formularza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 8) W przypadku wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo zawierające upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas wykonania przedmiotu zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie pomiaru geometrii ram wózków oraz pudeł pociągu Metropolis 98B
Dodano: 2015-08-31 - Pomiar geometrii ram wózków oraz pudeł pociągu Metropolis 98B
Dodano: 2015-05-13 - Opracowanie wytycznych zarządzania prędkością na drogach samorządowych
Dodano: 2015-02-16 - Opracowanie zasad oraz rozwiązań w zakresie oznakowania kierunkowego na sieci dróg krajowych dla których organem zarządzającym ruchem jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad.
Dodano: 2014-11-10 - Usługa wykonania formy do formowania rotacyjnego nowego typu barier oraz wyprodukowania elementów prototypowych
Dodano: 2013-09-09 - Na obsługę geodezyjną budowy kablowej linii światłowodowej Nr. postępowania: LALL1- 006/04 /2013
Dodano: 2013-05-09 - Wykonanie wyrównania podstawowej osnowy wysokościowej II klasy na obszarze województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, śląskiego i warmińsko-mazurskiego - ZP/BO-4-2500-68/GI-2500-601-59/2012
Dodano: 2012-12-31 - WYKONANIE PROJEKTU KONSTRUKCYJNEGO NA: ZABEZPIECZENIE I REMONT KONSERWATORSKI: TARASU ZE SCHODAMI WPISANYCH DO REJ. ZABYTKÓW POD NR A-642/3 Z 1973R. ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PARKU ROZKOSZ WPISANEGO DO REJ. ZABYTKÓW POD NR A-642/1 Z 1965 R. - DZIAŁKA NR 113 W OBRĘBIE 1-10-12 I DZAŁKA NR 3 W OBRĘBIE 1-1-13 W WARSZAWIE - WŁASNOŚĆ SGGW W WARSZAWIE
Dodano: 2012-08-10 - Dostawa, montaż i uruchomienie stanowiska badawczego do badania ucieczkowych aparatów tlenowych oraz modelu systemu natychmiastowego zadziałania do ucieczkowych aparatów tlenowych z tlenem chemicznie związanym
Dodano: 2012-08-03 - Wykonanie modułu przedłużającego stanowisko badawcze o mocy 0,5 MW w Instytucie Energetyki
Dodano: 2012-07-26