Przetargi.pl
Zimowe utrzymenie dróg gminnych w Gminie Ciężkowice

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug@ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymenie dróg gminnych w Gminie Ciężkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W zakresie prac wchodzi odśnieżanie i posypywanie oraz posypywanie materiałem uszorstniającym (materiał wykonawcy) następujących dróg gminnych: I. Zadanie pierwsze łączny odcinek dróg 14 km - droga Kąśna Dolna - Zagórze Pławna do skrzyżowania z drogą wojewódzką - droga Zborowice - Zawodzie do skrzyżowania z drogą na Zagórze w Kąśnej D. - droga Zborowice koło szkoły w kierunku Siedlisk do granicy i do Pana Kwaśnego. - droga Bogoniowice-Bugaj - ul. Brońka w Ciężkowicach - przywracanie przejezdności w razie potrzeby na w/w oraz innych odcinkach dróg w miejscowościach: Bogoniowice, Kipszna, Pławna, Zborowice, Ostrusza, Kąśna Górna, Kąśna Dolna, Tursko według stawek godzinowych za pracę pługa. II. Zadanie drugie przywracanie przejezdności na drogach po silnych opadach śniegu;w miejscowościach : Bruśnik, Siekierczyna, Falkowa, Jastrzębia według stawek godzinowych za pracę pługa. 2. Przyjmuje się : - dla zadania pierwszego średnio 30 wyjazdów ( w tym 15 odśnieżanie i posypywanie, 15 posypywanie) oraz 150 godz. pracy pługa w ciągu trwania umowy - dla zadania drugiego 230 godz. pracy pługa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą brać udział oferenci nie podlegający wykluczeniu na mocy art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Sposób oceny spełnienia warunków. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 5 ust. 5.3 niniejszej specyfikacji - załączone do oferty, przy czym: - ocena spełnienia warunku formalnego, o którym mowa wyżej dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 3 upzp, którego zgodność ze stanem faktycznym będzie badana w następujący sposób: - uprawnienia wykonawcy do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganymi ustawowymi oraz posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania prac, będących przedmiotem zamówienia, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie kopii dokumentu rejestrowego - zapis w dokumencie powinien potwierdzać uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Właściwie wypełniony Formularz Ofertowy zawierający cenę brutto na wykonanie jednego lub wszystkich zadań załącznik do siwz 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 1 do formularza oferty; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest udokumentowanie co najmniej 1 usługi - wzór załącznik nr 2 do formularza oferty 5. Wykaz sprzętu i środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia na załączniku nr 3 do formularza oferty 6. Podpisany projekt umowy załącznik nr 4 do formularza oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach