Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE W MYSZKOWIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2015-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE W MYSZKOWIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 90620000-9: Usługi odśnieżania; 2) Dodatkowe przedmioty: 90630000-2: Usługi usuwania oblodzeń. 4. Opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości: 66,17 km; 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości: 0,200 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 5. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie określonym w wykazie oraz w sposób określony w zasadach wykonania i odbioru usługi - załącznik nr 1 do SIWZ - Niezbędne dokumenty do wykonania przedmiotowego zamówienia. 6. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (klauzula społeczna): 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia, osoba wyznaczona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na koordynatora realizowania usługi tj. osoba kierująca wykonaniem usługi i kontrolująca jej jakość, była zatrudniona na podstawie umowy o pracę; 2) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania stawianych przez Zamawiającego ww. wymagań składa oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Zatrudnienie koordynatora realizowania usługi na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy; 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagania dotyczącego zatrudnienia koordynatora realizowania usługi na podstawie umowy o pracę, poprzez żądanie od Wykonawcy stosownych dokumentów, potwierdzających tę formę zatrudnienia; 5) W przypadku, gdy w okresie realizacji zamówienia koordynator realizowania usługi nie będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 21 dni od dnia powzięcia informacji przez Zamawiającego o niezatrudnieniu koordynatora na podstawie umowy o pracę. 7. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 8. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 9. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych, 2) składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie czasu na usunięcie (zlikwidowanie) skutków zjawisk atmosferycznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach