Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2015/2016 - ponowny na zadanie 4

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 384c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384c 384c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28
    REGON: 09236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO W SEZONIE 2015/2016 - ponowny na zadanie 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dzieli się na zadania: Zadanie nr 1: obszar gmin Kruszwica, Inowrocław; Zadanie nr 2: obszar gmin Dąbrowa Biskupia, Inowrocław; Zadanie nr 3: obszar gmin Janikowo, Pakość, Inowrocław; Zadanie nr 4: obszar gmin Gniewkowo, Rojewo, Inowrocław; Zadanie nr 5: obszar gmin Złotniki Kujawskie, Pakość, Inowrocław W zakresie zadania nr 1, 2, 3 i 5 wyłoniono Wykonawcę w pierwszym i drugim postępowaniu. W zakresie zadania nr 4: 1. Odśnieżanie pługami, 2. Odśnieżanie pługami z jednoczesnym posypywaniem piaskiem, solą, lub mieszanką, 3. Zwalczanie śliskości, 4. Odśnieżanie równiarkami samojezdnymi, pługami wirnikowymi lub ładowarkami, 5. Użycie ładowarek do usuwania zwałowisk śnieżnych. Zadanie numer 4 obejmuję: 19308 m odśnieżania w standardzie I, 92520m w odśnieżania w standardzie II, oraz 10 dróg na których znajdują się miejsca decydujące o możliwości ruchu na drogach. Szczegółowy wykaz znajduję się w załączniku nr wyk.Zad4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: -3.700,00 zł w zakresie zadania nr 4; 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Do wadium wnoszone w pieniądzu należy dopisać numer zadania w nazwie przelewu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy sprzęt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach