Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2015-2017

Gmina Zapolice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-161 Zapolice, Plac Strażacki 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8231982 , fax. 43 8231982
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zapolice
    Plac Strażacki 5 5
    98-161 Zapolice, woj. łódzkie
    tel. 43 8231982, fax. 43 8231982
    REGON: 73093448200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zapolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania ulic i dróg gminy Zapolice w latach 2015-2017. Kompleksowe zimowe utrzymania ulic i dróg gminy Zapolice to: a) likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych- opady śniegu, marznącego deszczu, zwieje i zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp., b) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy, c) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2015-2017, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla całości przedmiotu zamówienia wynosi ok. 800 godz. z podziałem na: - praca pługu lekkiego- ok. 350 godz., - praca piaskarki - ok. 250 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki - ok. 100 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 100 godzin - mieszkanka 4% piasku z solą - ok. 500 Mg Wykonywanie usługi kompleksowego zimowego utrzymania dróg następować będzie tylko na indywidualne zlecenie wyznaczonego pełnomocnika Zamawiającego (koordynatora akcji zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Zapolice), na wszystkich ulicach i drogach, i będzie rozliczane według cen jednostkowych za godzinę efektywnej pracy przy wykonywaniu usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo regulowania natężenia prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg. Zamawiający dopuszcza możliwość monitorowania pracy Wykonawcy. W powyższym przypadku odpowiedni sprzęt zostanie dostarczony i zamontowany przez przedstawicieli Zamawiającego i przekazany Wykonawcy na podstawie protokołu na czas realizacji zadania. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszej ilości usług w stosunku do ilości określonych jako szacunkowe. Zadanie Nr 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wykonywania usług transportowo-sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania dróg na terenie miejscowości Swędzieniejewice, Wygiełzów, Młodawin Dolny, Młodawin Górny, Ptaszkowice, Paprotnia, Marżynek, Holendry, Beleń, Beleń-Kolonia, Strońsko, Świerzyny, Marcelów i Zapolice. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2013-2015, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla danej części wynosi 400 godz. z podziałem na - praca pługu lekkiego- ok. 175 godz., - praca piaskarki - ok. 125 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki- ok. 50 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 50 godzin - mieszanka 4% piasku z solą - ok . 250 Mg Zadanie Nr 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonywania usług transportowo- sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miejscowości Rojków, Branica, Branica-Kolonia, Kalinowa, Jelno, Rembieszów, Rembieszów-Kolonia, Woźniki, Pstrokonie i Jeziorko. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2015-2017, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla danej części wynosi 400 godz. - praca pługu lekkiego- ok. 175 godz., - praca piaskarki - ok. 125 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki- ok. 50 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 50 godzin - mieszanka 4% piasku z solą - ok . 250 Mg Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach