Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2015/2016 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 28-506 Czarnocin, Czarnocin 100
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3512028 , fax. 41 3512029
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Czarnocin 100 100
    28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3512028, fax. 41 3512029
    REGON: 29101003300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2015/2016 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2015/2016 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania. Łączna długość dróg gminnych do zimowego utrzymania wynosi 59,72 km. 2.Zamawiający podzielił zamówienie Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2015/2016 na terenie Gminy Czarnocin w podziale na zadania na pięć zadań: Zadanie nr 1 : 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 600 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym - usługi ciągnikiem o mocy silnika min. 80 KM z zamontowanym pługiem średnim oraz wyposażonym w rozsiewacz - przewidywana ilość 600 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym- usługi ciągnikiem z rozsiewaczem- przewidywana ilość 600 km. Zadanie nr 2: 1)odśnieżanie dróg gminnych- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim- przewidywana ilość 400 km, 2)odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z zamontowanym pługiem średnim i piaskarką- przewidywana ilość 400 km, 3)zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym- usługi samochodem z piaskarką- przewidywana ilość 400 km. Zadanie nr 3: 1) Odśnieżanie dróg gminnych- usługi ciągnikiem lub koparką o mocy silnika min 80 KM z zamontowanym pługiem średnim -przewidywana ilość 500 km; Zadanie nr 4: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi koparko- ładowarką kołową o mocy silnika min. 80 KM i pojemności łyżki ładowarkowej min. 1 m3- przewidywana ilość 50 godzin; Zadanie nr 5: 1)Interwencyjne usuwanie śniegu- usługi ładowarką kołową o mocy silnika min. 110 KM i pojemności łyżki min. 2 m3- przewidywana ilość 50 godzin. Wspólny Słownik Zamówień CPV 90620000-9- usługi odśnieżania 90630000-2- usługi usuwania oblodzeń Wyżej wymienione ilości usług przewidywane do wykonania mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych jakie będą panowały w sezonie zimowym 2015/2016. Potwierdzenie faktycznej ilości odśnieżonych kilometrów dróg gminnych, posypanych materiałem uszorstniającym lub odśnieżonych i jednocześnie posypanych materiałem uszorstniającym oraz godzin interwencyjnej pracy koparko- ładowarki i ładowarki będzie się odbywać na podstawie dziennych dokumentów pracy sprzętu, potwierdzonych każdorazowo przez Sołtysów i przedstawiciela Zamawiającego. Wzór dokumentu pracy sprzętu stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres rzeczowy zimowego utrzymania dróg gminnych obejmuje: 1)utrzymanie stanu gotowości; 2)prowadzenie akcji czynnej, polegającej na utrzymaniu zimowym dróg gminnych zgodnie z określonymi standardami zimowego utrzymania, zapewnienia ich przejezdności przy zastosowaniu specjalistycznego sprzętu i narzędzi do odśnieżania lub posypywania lub posypywania i odśnieżania jednocześnie, przy użyciu materiału uszorstniającego. 4. Szczegółowy zakres i opis elementów przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu oraz warunki ich realizacji zawierają: 1)wykaz dróg gminnych do zimowego utrzymania, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2)mapa sytuacyjna z lokalizacją dróg gminnych do zimowego utrzymania, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w zależności od występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych niezwłocznie na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sprzętem, którego jest posiadaczem. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia urządzeń znajdujących się w pasach drogowych powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt. 8. Uwzględniając znaczenie komunikacyjne poszczególnych dróg oraz wartość natężenia ruchu drogi gminne zostały zróżnicowane ze względu na kolejność odśnieżania: I kolejność- drogi gminne- trasa przejazdu autobusów szkolnych oraz główne drogi dojazdowe do miejscowości, II kolejność- pozostałe drogi gminne. 9. Odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum odbywał się bez zakłóceń. 10. Zamawiający wyznaczy pracownika, który będzie Koordynatorem realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Koordynator w porozumieniu z Sołtysami poszczególnych sołectw będzie decydował o kolejności odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach gminnych, mając na uwadze ważność drogi oraz ograniczenie do minimum zbędnych przejazdów sprzętu odśnieżającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania Koordynatorowi rozpoczęcia odśnieżania, zwalczania śliskości lub odśnieżania i zwalczania śliskości, trasy przejazdu oraz zakończenia prac. 13. W przypadku interwencyjnego usuwania śniegu Wykonawca zgłasza Koordynatorowi godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy koparko- ładowarką i ładowarką. 14. Zamawiający zastrzega, że rozpoczęcie prac powinno nastąpić w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia konieczności odśnieżania lub zwalczania śliskości dróg i zgłoszenia takiej potrzeby przez Koordynatora. 15. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu kontakt z operatorem. 16. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 17. Materiały uszorstniające Wykonawca zakupuje we własnym zakresie, a koszty zakupu wlicza w cenę realizacji przedmiotu zamówienia określonego w ust. 2 Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Zamawiający nie zapewnia miejsc do składowania wyżej wymienionych materiałów. Materiały uszorstniające winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz. U. Nr 230, poz. 1960/. 18. Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będą dokonywane miesięcznie według iloczynu stawek określonych w ofercie Wykonawcy oraz ilości faktycznie wykonanych poszczególnych rodzajów prac. 19. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie w pełnym zakresie prac akcji zimowego utrzymania dróg gminnych będących przedmiotem umowy nastąpiło w ciągu maksymalnie 2 godzin po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o jej rozpoczęciu. 20. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 21. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca. 22. Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt. 23. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin dróg gminnych do zimowego utrzymania. 24.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnocin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach