Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 na terenie Gminy Szastarka

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8714104 , fax. 015 8714130
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 015 8714104, fax. 015 8714130
    REGON: 83040965000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 na terenie Gminy Szastarka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    kompleksowym, zimowym utrzymaniu dróg gminnych. Przewidywany zakres świadczonych usług w sezonie zimowym 2011/2012 wynosi łączna długość dróg gminnych do zimowego utrzymania wynosi 45 km, w tym odśnieżanie dróg gminnych- 25 km, odśnieżanie dróg gminnych wraz ze zwalczaniem śliskości zimowej - 20 km. Wykonawca do zwalczania śliskości zastosuje materiały uszorstniające nieszkodliwe dla środowiska naturalnego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r(Dz. U.nr 230 poz. 1960z późń.zm) Prowadzenia prac odśnieżania i zwalczania śliskości w normalnych oraz bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskich temperaturach w czasie zawiei i zamieci ) w systemie wielozmianowym we wszystkie dni tygodnia. W przypadkach nagłych zmian pogody wymaga się rozpoczęcia prac natychmiast. Wyżej wymienione ilości usług przewidywane do wykonania mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych jakie będą panowały w sezonie zimowym 2011/2012. Potwierdzenie faktycznej ilości odśnieżonych kilometrów dróg gminnych, posypanych mieszanką piaskowo- solną lub odśnieżonych i jednocześnie posypanych mieszanką piaskowo- solną odbywać się będzie na podstawie dziennych dokumentów/ raportów / pracy sprzętu, potwierdzonych każdorazowo przez Sołtysów lub przedstawiciela Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena za posiadany sprzęt
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl /bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach