Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów – akcja zimowa 2018, gmina Ostrzeszów - sołectwa

Miasto i Gmina Ostrzeszów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 320 600 , fax. 627 320 601
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostrzeszów
    ul. Zamkowa 31
    63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 320 600, fax. 627 320 601
    REGON: 25085514000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów – akcja zimowa 2018, gmina Ostrzeszów - sołectwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie gminy Ostrzeszów. Zimowe utrzymanie dróg gminnych będzie wykonywane zgodnie z „Zasadami zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujących na terenie gminy Ostrzeszów - sołectwa” stanowiących załącznik do umowy z Wykonawcą, na warunkach określonych w tej umowie. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zakres każdej z części obejmuje: odśnieżanie dróg, posypywanie jezdni mieszanką piasku i soli w wyznaczonych miejscach oraz usuwanie gołoledzi na całej szerokości jezdni w razie potrzeby. Szacunkowa ilość prac została określona w „Wykazach rodzaju usług” dla CZĘŚCI Nr 1-6. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej również SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą; 2. pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale V ust.3 oraz rozdz.X ust. 3 SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach