Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg na terenie gminy Szydłowiec w 2018 roku.

Gmina Szydłowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 617 86 30 , fax. 48 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowiec
    pl. Rynek Wielki 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 48 617 86 30, fax. 48 617 05 10
    REGON: 52379000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg na terenie gminy Szydłowiec w 2018 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej materiałami do zimowego utrzymania dróg i ulic wykazanych w tabelach: nr 1, nr 2 i nr 3, wg standardów I, II, III lub IV opisanymi poniżej. 2. Na polecenie Zamawiającego: 1) drogi i ulice ujęte w tab. 1, będą utrzymywane zgodnie ze standardem I, II, III lub IV w zależności od decyzji Zamawiającego. 2) drogi i ulice ujęte w tab. 2 i w tab. 3 będą utrzymywane zgodnie ze standardem II, III lub IV w zależności od decyzji Zamawiającego. 3. Wykaz dróg i ulic utrzymywanych w warunkach zimowej przejezdności na terenie gminy Szydłowiec, zgodnie z I, II, III, lub IV standardem utrzymania. Tab. nr 1, Tab. nr 2 i Tab. nr 3; § 3. pkt 3 SIWZ. 4. Warunki techniczne dla robót prowadzonych przy zimowym utrzymaniu dróg. Po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego, telefonicznie lub drogą mailową za pośrednictwem upoważnionego pracownika Referatu Zarządu Dróg o rozpoczęciu „akcji zima”, Wykonawca wykonuje powierzone mu zadania dotyczące odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach i ulicach. Zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zleca Zamawiający zgodnie z powyższymi wykazami dróg i ulic oraz poniższymi standardami odśnieżania: Standard I - oznacza: Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. O fakcie rozpoczęcia akcji odśnieżania Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego (telefonicznie lub mailem w zależności od ustaleń). Zakończenie odśnieżania i usuwania śliskości nastąpi po uzyskaniu czarnej nawierzchni jezdni. Wymaga się osiągnięcie czarnej jezdni po upływie 6 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Wykonawca może samodzielnie bez ogłoszenia „akcja zima” rozpocząć odśnieżanie lub zwalczanie śliskości najpóźniej po 2 godzinach od momentu ustania opadu śniegu lub powstania śliskości pod warunkiem uzgodnienia tego wcześniej z Zamawiającym osobiście, telefonicznie lub mailowo. Akcja prowadzona jest na wszystkich ulicach do momentu uzyskaniu czarnej jezdni. Opłata za standard I jest opłatą za cały zakres ulic z tabeli nr 1, za 1 dobę prowadzenia akcji. Doba liczona jest od godz. 700 do godz. 700 dnia następnego. Do godz. 900 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu raport z wykonania usługi. Po godz. 700 Zamawiający przeprowadza kontrolę prawidłowości wykonania usługi (dotyczy wszystkich standardów). Odśnieżanie dróg i ulic wg standardu I dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1 (§ 3,pkt 3). Standard II - oznacza: Jednokrotne (tam i z powrotem) odśnieżanie (pługowanie) wraz z posypywaniem środkami chemicznymi lub ich mieszaninami z materiałami uszorstniającymi w ilości 10 do 30 g/m2 nawierzchni dla środków chemicznych lub 60do 150 g/m2 nawierzchni dla materiałów uszorstniających ulicy, drogi. Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. Dyspozycja lub uzgodnienie dotyczyć będzie zakresu zgodnego z wykazem ulic do odśnieżania. Odśnieżanie dróg i ulic wg standardu II dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1, w tabeli nr 2 i w tabeli nr 3 (§ 3,pkt 3). Po wykonaniu usługi Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o zakończeniu prac. Odbiór prawidłowości wykonania odśnieżania potwierdza upoważniony pracownik Referatu Zarządu Dróg UM w Szydłowcu. Potwierdzenie prawidłowości odśnieżania na terenach sołectw potwierdza sołtys danej miejscowości. Standard III – oznacza: Jednokrotne (tam i z powrotem) zwalczanie śliskości polegające na posypywaniu wyznaczonych przez RZD drogach, środkami chemicznymi lub ich mieszaninami z materiałami uszorstniającymi w ilości 10 do 30 g/m2 nawierzchni dla środków chemicznych lub 60do 150 g/m2 nawierzchni dla materiałów uszorstniających. Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. Odśnieżanie ulic wg standardu III dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1 Nr 1, w tabeli nr 2 i w tabeli nr 3 (§ 3,pkt 3). Po wykonaniu usługi Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o zakończeniu prac. Odbiór prawidłowości wykonania odśnieżania potwierdza upoważniony pracownik Referatu Zarządu Dróg UM w Szydłowcu. Potwierdzenie prawidłowości odśnieżania na terenach sołectw potwierdza sołtys danej miejscowości lub upoważniony pracownik RZD. Standard IV – oznacza: Jednokrotne (tam i z powrotem) odśnieżanie (pługowanie ) drogi. Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. Dyspozycja lub uzgodnienie dotyczyć będzie zakresu zgodnego z wykazem ulic do odśnieżania Odśnieżanie ulic wg standardu IV dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1, w tabeli nr 2 i w tabeli nr 3 (§ 3,pkt 3). Po wykonaniu usługi Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o zakończeniu prac. Odbiór prawidłowości wykonania odśnieżania potwierdza upoważniony pracownik Referatu Zarządu Dróg UM w Szydłowcu. Potwierdzenie prawidłowości odśnieżania na terenach sołectw potwierdza sołtys danej miejscowości lub upoważniony pracownik RZD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach