Gmina Szydłowiec ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 617 86 30 , fax. 48 617 05 10
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowiec
pl. Rynek Wielki 1
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 48 617 86 30, fax. 48 617 05 10
REGON: 52379000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg na terenie gminy Szydłowiec w 2018 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej materiałami do zimowego utrzymania dróg i ulic wykazanych w tabelach: nr 1, nr 2 i nr 3, wg standardów I, II, III lub IV opisanymi poniżej. 2. Na polecenie Zamawiającego: 1) drogi i ulice ujęte w tab. 1, będą utrzymywane zgodnie ze standardem I, II, III lub IV w zależności od decyzji Zamawiającego. 2) drogi i ulice ujęte w tab. 2 i w tab. 3 będą utrzymywane zgodnie ze standardem II, III lub IV w zależności od decyzji Zamawiającego. 3. Wykaz dróg i ulic utrzymywanych w warunkach zimowej przejezdności na terenie gminy Szydłowiec, zgodnie z I, II, III, lub IV standardem utrzymania. Tab. nr 1, Tab. nr 2 i Tab. nr 3; § 3. pkt 3 SIWZ. 4. Warunki techniczne dla robót prowadzonych przy zimowym utrzymaniu dróg. Po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego, telefonicznie lub drogą mailową za pośrednictwem upoważnionego pracownika Referatu Zarządu Dróg o rozpoczęciu „akcji zima”, Wykonawca wykonuje powierzone mu zadania dotyczące odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach i ulicach. Zakres odśnieżania i zwalczania śliskości zleca Zamawiający zgodnie z powyższymi wykazami dróg i ulic oraz poniższymi standardami odśnieżania: Standard I - oznacza: Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. O fakcie rozpoczęcia akcji odśnieżania Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego (telefonicznie lub mailem w zależności od ustaleń). Zakończenie odśnieżania i usuwania śliskości nastąpi po uzyskaniu czarnej nawierzchni jezdni. Wymaga się osiągnięcie czarnej jezdni po upływie 6 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Wykonawca może samodzielnie bez ogłoszenia „akcja zima” rozpocząć odśnieżanie lub zwalczanie śliskości najpóźniej po 2 godzinach od momentu ustania opadu śniegu lub powstania śliskości pod warunkiem uzgodnienia tego wcześniej z Zamawiającym osobiście, telefonicznie lub mailowo. Akcja prowadzona jest na wszystkich ulicach do momentu uzyskaniu czarnej jezdni. Opłata za standard I jest opłatą za cały zakres ulic z tabeli nr 1, za 1 dobę prowadzenia akcji. Doba liczona jest od godz. 700 do godz. 700 dnia następnego. Do godz. 900 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu raport z wykonania usługi. Po godz. 700 Zamawiający przeprowadza kontrolę prawidłowości wykonania usługi (dotyczy wszystkich standardów). Odśnieżanie dróg i ulic wg standardu I dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1 (§ 3,pkt 3). Standard II - oznacza: Jednokrotne (tam i z powrotem) odśnieżanie (pługowanie) wraz z posypywaniem środkami chemicznymi lub ich mieszaninami z materiałami uszorstniającymi w ilości 10 do 30 g/m2 nawierzchni dla środków chemicznych lub 60do 150 g/m2 nawierzchni dla materiałów uszorstniających ulicy, drogi. Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. Dyspozycja lub uzgodnienie dotyczyć będzie zakresu zgodnego z wykazem ulic do odśnieżania. Odśnieżanie dróg i ulic wg standardu II dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1, w tabeli nr 2 i w tabeli nr 3 (§ 3,pkt 3). Po wykonaniu usługi Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o zakończeniu prac. Odbiór prawidłowości wykonania odśnieżania potwierdza upoważniony pracownik Referatu Zarządu Dróg UM w Szydłowcu. Potwierdzenie prawidłowości odśnieżania na terenach sołectw potwierdza sołtys danej miejscowości. Standard III – oznacza: Jednokrotne (tam i z powrotem) zwalczanie śliskości polegające na posypywaniu wyznaczonych przez RZD drogach, środkami chemicznymi lub ich mieszaninami z materiałami uszorstniającymi w ilości 10 do 30 g/m2 nawierzchni dla środków chemicznych lub 60do 150 g/m2 nawierzchni dla materiałów uszorstniających. Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. Odśnieżanie ulic wg standardu III dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1 Nr 1, w tabeli nr 2 i w tabeli nr 3 (§ 3,pkt 3). Po wykonaniu usługi Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o zakończeniu prac. Odbiór prawidłowości wykonania odśnieżania potwierdza upoważniony pracownik Referatu Zarządu Dróg UM w Szydłowcu. Potwierdzenie prawidłowości odśnieżania na terenach sołectw potwierdza sołtys danej miejscowości lub upoważniony pracownik RZD. Standard IV – oznacza: Jednokrotne (tam i z powrotem) odśnieżanie (pługowanie ) drogi. Rozpoczęcie akcji nastąpi po wydaniu dyspozycji lub po uzgodnieniu z Referatem Zarządu Dróg Urzędu Miejskiego w Szydłowcu. Dyspozycja lub uzgodnienie dotyczyć będzie zakresu zgodnego z wykazem ulic do odśnieżania Odśnieżanie ulic wg standardu IV dotyczy dróg i ulic wykazanych w tabeli nr 1, w tabeli nr 2 i w tabeli nr 3 (§ 3,pkt 3). Po wykonaniu usługi Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o zakończeniu prac. Odbiór prawidłowości wykonania odśnieżania potwierdza upoważniony pracownik Referatu Zarządu Dróg UM w Szydłowcu. Potwierdzenie prawidłowości odśnieżania na terenach sołectw potwierdza sołtys danej miejscowości lub upoważniony pracownik RZD. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-05-08 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-05-08 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na terenie gminy Leszno
Dodano: 2024-01-18 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2023-12-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.
Dodano: 2023-12-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych
Dodano: 2023-12-07 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg” - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-11-27 - ,,Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów”
Dodano: 2023-11-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Sulejówek w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15