Przetargi.pl
ZG.270.1.1.2016; Dostawa sortów mundurowych i sortów bhp do Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4611031 , fax. 13 4611033
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
    Rynek 6 6
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 4611031, fax. 13 4611033
    REGON: 37001449000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZG.270.1.1.2016; Dostawa sortów mundurowych i sortów bhp do Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych i sortów bhp (tj. odzieży i obuwia bhp) dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne. 2. Dostawy sortów mundurowych winna być zrealizowane według wzorów zamieszczonych w: a) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: OR - 1743 - 1/05). b) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika (znak: EO - 1743 - 2/12). c) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika (znak: EO - 1743 - 3/2012). d) Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (ER - 1743 - 8/13). e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. 2014 r., poz. 1876) 3. Dostawy sortów bhp winny spełniać wymagania określone w Polskich Normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej odzież ochronna (Dz.U. 2005 nr 259 poz. 2173). 4. Szczegółowy wykaz sortów mundurowych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy wykaz sortów bhp zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, tj. formularz cenowy. 5. Zamawiający informuje, że dokumentacja techniczno - technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów, zamieszczona jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VLNwmntRVOY http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VLNxMXtRVOY 6. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawa sortów mundurowych realizowana będzie w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013r. oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. 7. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilościowe poszczególnych elementów sortów mundurowych i bhp, a wiążąca dla Zamawiającego i Wykonawcy jest rzeczywista liczba dostarczonych sortów w ramach wartości przedmiotu zamówienia. Rozmiar dostaw do zrealizowania może być mniejszy od przedstawionego w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2014 r., poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PBS nr rachunku: 65 8642 1012 2003 1200 9393 0001 tytułem: ZG.270.1.1.2016 wadium. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Kasie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie terminu płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzegi_dolne/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach