Przetargi.pl
Zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne Piaski, Zarzecze II w Kraśniku

Związek Międzygminny pn. "Strefa Usług Komunalnych" w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8845012 , fax. 081 8845012
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny pn. "Strefa Usług Komunalnych" w Kraśniku
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8845012, fax. 081 8845012
    REGON: 43120948500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwiazek.krasnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne Piaski, Zarzecze II w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne Piaski, Zarzecze II w Kraśniku. Zarządzanie składowiskiem odpadów Piaski, Zarzecze II będzie obejmować wypełnianie wszelkich obowiązków posiadacza odpadów wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku Dz.U. z 2013 roku poz. 21, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska Dz.U. z 2008 roku Nr 25 poz. 150 z późn. zm., przepisów wykonawczych do w/w ustaw oraz wydanych i obowiązujących decyzji tj.: -Pozwolenie zintegrowane - decyzja nr PZ 3/2006 z dnia 30.06.2006 roku, -Decyzja zatwierdzająca instrukcję eksploatacji znak RŚ.I.GM.76384/1/08 z dnia 14.11.2008 roku, -Decyzja - pozwolenie wodnoprawne znak RŚ-V.7322.14.2011.AG z dnia 09.08.2011 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: -przyjmowania odpadów dopuszczonych do unieszkodliwiania poprzez składowanie od podmiotów gospodarczych posiadających stosowne zezwolenia na transport odpadów w ilości nie mniejszej niż 10 000 Mg/rok i nie większej niż 12 000 Mg/rok. Miesięcznie Wykonawca zobowiązuje się przyjąć na składowisko nie mniej niż 700 Mg odpadów. -Przyjmowania odpadów powstających po sortowaniu zmieszanych odpadów komunalnych od podmiotów gospodarczych spełniających warunki do gospodarowania odpadami komunalnymi zgodnie z planem Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2017. -Formowanie i ugniatanie kompaktorem o masie co najmniej 30 ton i mocy co najmniej 300 KM odpadów dostarczanych na składowisko oraz przedzielanie każdej kolejnej poziomej warstwy odpadów o grubości około 2 metry warstwą izolacyjną ziemi o grubości około 25 cm. Szacunkowa ilość ziemi do stworzenia warstwy izolacyjnej - 1500 Mg/rok. -Przykrycia odkrytych skarp niecki składowiska warstwą ziemi o grubości około 0,5 metra w celu zapobiegnięcia uszkodzeniom mechanicznym podczas deponowania odpadów. -Utrzymania we właściwym stanie technicznym i w stanie przejezdności drogi manewrowej zlokalizowanej na niecce składowiska /droga z płyt drogowych/. W ramach tego Wykonawca zobowiązany będzie do przestawiania drogi manewrowej w sposób umożliwiający właściwy wyładunek odpadów oraz do wymiany uszkodzonych płyt /nie nadających się do dalszego użytku/ na nowe. -prowadzenie ewidencji ilościowych i jakościowych przyjmowanych odpadów oraz wymaganej dokumentacji w tym zakresie, -prowadzenie całodobowego, osobowego dozoru terenu składowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą. W ramach dozoru Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić zaplecze socjalno - sanitarne dla pracowników Wykonawcy. -prowadzenie monitoringu (przekazywania jego wyników Zamawiającemu) składowiska Wilcze Doły zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku (Dz.U z 2013 roku poz. 523) w sprawie składowisk odpadów w zakresie: -prowadzenie monitoringu (przekazywanie jego wyników Zamawiającemu) składowiska Piaski, Zarzecze II zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku (Dz.U. z 2013 roku poz. 523) w sprawie składowisk odpadów oraz zgodnie z pozwoleniem zintegrowanym - decyzja nr PZ 3/2006 z dnia 30.06.2006 roku. -wyposażenie składowiska w terminie do 31 grudnia 2013 roku w wagę samochodową (bądź korzystanie z wagi istniejącej nie stanowiącej własności zamawiającego) o nośności co najmniej 40 Mg umożliwiającą określenie masy dostarczanych odpadów i automatyczną archiwizację danych (każde ważenie). Waga musi zostać zlokalizowana w obrębię ogrodzonego terenu oznaczonego orientacyjnie na załączniku nr 10 do SIWZ. -zabezpieczenia wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do bieżącej eksploatacji i zarządzania składowiskiem. (Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia części terenu w granicach ogrodzonego terenu oznaczonego orientacyjnie na załączniku nr 10 do SIWZ na którym będzie możliwość lokalizacji wagi oraz przyłącza wody i energii elektrycznej celem ułatwienia wykonawcy montażu wagi oraz zapewnienia energii elektrycznej i wody). -sporządzanie comiesięcznych sprawozdań obejmujących ilość i rodzaj dostarczanych odpadów oraz miejsce ich pochodzenia, -sporządzanie i przesyłanie do Zamawiającego oraz odpowiednich instytucji rocznych sprawozdań wymaganych przepisami wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz.U. 2013 roku poz.21), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 roku nr 25 poz.150 z późn. zm.), przepisów wykonawczych do w/w ustaw. -przyjmowanie w imieniu Zamawiającego opłat za dostarczone odpady w wysokościach zgodnych z uchwałą Zgromadzenia Związku Międzygminnego (cena netto + opłata za korzystanie ze środowiska + VAT) i przekazywanie ich na konto Zamawiającego w terminach i wysokości określonych w umowie o zarządzanie składowiskiem, -przeciwdziałanie powstawaniu zagrożeń (pożarów, nadmiernych emisji odorów itp.), -zapewnienie Zamawiającemu zamykanego pomieszczenia w którym będzie możliwość podłączenia rejestratora istniejącego systemu monitoringu i obsługę go przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt przeniesie zainstalowany obecnie rejestrator do pomieszczenia o którym mowa powyżej. -zapewnienie pomieszczenia biurowego wraz z zapleczem sanitarnym (Zamawiający dopuszcza pomieszczenie typu kontenerowego) dla pracownika Zamawiającego który będzie poddawał bieżącej kontroli ilość i rodzaj odpadów deponowanych na składowisku. Pomieszczenie musi posiadać powierzchnię minimum 5 m2 oraz instalację elektryczną umożliwiającą podłączenie zestawu komputerowego. Wykonawca zapewni pracownikowi Zamawiającego dostęp do systemu wagowego i możliwość odczytywania z niego danych. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania pracownikowi Zamawiającego kserokopii dokumentów wagowych z danego dnia w dniu następnym. -rozdeszczowania powstających wód odciekowych na zdeponowane już odpady. W przypadku nagromadzenia odcieków w ilości zagrażającej wydostania się ich poza nieckę składowiska Wykonawca będzie zobowiązany do ich zagospodarowania zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym (znak RŚ-V.7322.14.2011.AG z dnia 09.08.2011 roku). -osiągnięcia gęstości objętościowej odpadów nie mniejszej niż gęstość objętościowa odpadów w chwili przekazania Wykonawcy składowiska do zarządzania. Na dzień 31 grudnia 2011 roku gęstość objętościowa odpadów na składowisku wynosiła około 700 kg/m3. Do celów realizacji niniejszego zadania gęstość objętościowa odpadów zostanie określona przez zamawiającego na początku trwania umowy tj. do dnia 31 grudnia 2013 roku oraz po każdym roku jej trwania tj. do dnia 31 grudnia 2014 i 31 grudnia 2015 roku. Gęstość zostanie określona na podstawie pomiarów geodezyjnych i zaewidencjonowanej ilości zdeponowanych odpadów. Gęstość objętościowa określona przez Zamawiającego na koniec 2013 roku będzie stanowiła poziom porównawczy wykorzystywany w celu określenia czy Wykonawca osiągnął wymaganą gęstość objętościową w 2014 i 2015 roku. -ponoszenia kosztów związanych z oświetleniem składowiska (energia elektryczna, remonty oświetlenia, itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00. zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), które może być wnoszone w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -poręczeniach i gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych,- -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 77871700092001000005820004 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 13 sierpnia 2013 r. do godz. 10.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwiazek.krasnik.pl, http://www.ebip.lublin.pl/zmsuk/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach