Przetargi.pl
Zarządzanie obiektem użyteczności publicznej- stadion miejski na terenie Nowego

Gmina Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
  • Data zamieszczenia: 2015-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
    Pl. Św. Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
    REGON: 09235103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie obiektem użyteczności publicznej- stadion miejski na terenie Nowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie obiektem użyteczności publicznej stadion miejski na terenie Nowego. 3.2 Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77320000-9 Usługi utrzymania terenów sportowych. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dalej SIWZ). 3.4 Warunki realizacji zamówienia zawarte są także w istotnych postanowienia umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 3.6 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykaz czynności do wykonania na nawierzchniach trawiastych boisk i obiektach stadionu miejskiego Wisła Nowe w okresie jednego roku. 1. Nawadnianie- W okresie od marca do końca października. Wielkość zależy od ilości i rozkładu opadów atmosferycznych w okresie wegetacji. Na boiskach trawiastych dzienne zapotrzebowanie na wodę wynosi średnio 3 l/m2 powierzchni. 2. Nawożenie. 1) Fosfor w ilości 35 kgP205/ ha, 2) Potas w ilości 70 kg K2O/ ha. Stosować na początku października. 3) Azot w ilości 40 kg N/ha, Stosować wczesną wiosną w okresie wegetacji oraz co 2-3 koszenia w ciągu całego okresu wegetacji w ilości 20-30 kg N/ha. 4) Dwa razy w roku przeprowadzić analizę fizyko-chemiczną gleby. 3. Koszenie: 1) W okresie maj- lipiec koszenie wykonywać co 4-5 dni, tj. 22 razy, 2) W okresie sierpień- wrzesień co 7-10 dni, tj. 8 razy, 3) W październiku według potrzeb, 4) Optymalna wysokość koszenia na trawniku sportowym wynosi 2,5- 3 cm. Przyjmuje się według instrukcji, że trawnik sportowy wymaga w okresie wegetacji około 30 koszeń. 5) Powierzchnia boisk ogółem i łuki poza bramki wynoszą 14 000 m2. 4. Wałowanie. 1) Wałować pierwszy raz wiosną. 2) W okresie późniejszym według potrzeb. 3) Wałować na krzyż. 5. Napowietrzanie (areacja). 1) Przeprowadzać wiosną i jesienią po koszeniu trawy, przy odpowiedniej wilgotności i plastyczności podłoża. 2) Zabieg wykonywać walcem z rurkowymi bolcami o średnicy 15-20 mm i długości 8-10 cm. 6. Pionowe cięcie (wertykulacja). 1) Zabieg wykonywać raz w roku w okresie marzec- początek kwietnia. 7. Piaskowanie. 1) Zabieg wykonywać w okresie wiosny oraz jesieni. 2) Do piaskowania należy użyć suchego piasku o granulacji 0,6-1,2 mm z ilości 0,001m3/1m2 boiska. 8. Chwasty. 1) Według potrzeb zwalczać mechanicznie lub opryskiem w zależności od gatunku pojawiania się chwastów. 9. Utrzymanie porządku na całym obiekcie oraz w pomieszczeniach klubu. 10. Pojemnik na śmieci o pojemności 1100 l- wywóz raz w tygodniu. Kosze na śmieci o pojemności 60l- 10 szt.- na czas trwania imprez(zawodów). 11. Całodobowy nadzór nad całym obiektem wraz z obsługą kotłowni olejowej i węglowej w okresie zimowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 1500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (nie należy wpłacać w kasie Urzędu- art. 45 ust. 7 ustawy Pzp), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. z 2014r. poz.1804). 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Nowem, Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, w Banku Spółdzielczym Nowe n/Wisłą. nr 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem Wadium- IKS.271.13.2015.MP. 8.4 Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. 8.5 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Nowe, Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w kasie Urzędu Gminy w Nowem. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 8.6 Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien: 1) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 8.7 i 8.8, 2) zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 8.7 i 8.8. 8.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.8 Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.9 Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych przypadków zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej wadium. Żądanie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu beneficjenta, upoważniona jest do jego reprezentowania lub przesłanie wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta. 8.10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który określony został w Rozdz. 9, ust. 9.1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną