Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2015-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie nieruchomościami będącymi własnością Gminy Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zarządzanie nieruchomościami będącymi w zasobach Gminy Siechnice (w zakresie zgodnym z Opisem nieruchomości gminnych zamieszczonym w załączniku 2 zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj.: Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).Prowadzenie książek obiektu budowlanego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przechowywanie przez czas trwania Umowy dokumentów, o których mowa w art. 60 i 63 powołanej wyżej ustawy.Prowadzenie oraz przechowywanie innej niż wymieniona w pkt. 3.2. niezbędnej dokumentacji związanej z zarządzanym zasobem.Przeprowadzanie okresowych kontroli zarządzanego zasobu - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami) w tym przeprowadzanie okresowej kontroli urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie zarządzanego zasobu.Wykonywanie w imieniu i na rachunek Zamawiającego czynności przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zmianami) w przypadku zaistnienia katastrofy budowlanej.Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej nieruchomości zgodnie z przepisami w zakresie obowiązków Zarządców nieruchomości.Zapewnienie stanu utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń służących do wspólnego użytku, posesji a także innych terenów jeżeli taki obowiązek wynika z zawartych umów, bądź obowiązujących ustaw.Szczegółowy zakres wymieniony jest w załączniku nr 2. Cena ryczałtowa za pełnienie zarządu będzie obejmowała wszystkie czynności związane z realizacją zadania wymienione w załączniku 2.Warunki płatności: za zarządzanie nieruchomościami do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury zgodnie z warunkami zawartymi w istotnych warunków zamówienia. 4.1. Zgodnie z treścią ogłoszenia, wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do wykonania zadania w terminie:a)budynek mieszkalny przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, usługi świadczone będą od dnia 01.03.2015 r. do dnia 31.01.2018 r.;b)budynek mieszkalny przy ul. Wiosennej 13 w Siechnicach, usługi świadczone będą od 01.03.2015 r. do dnia 31.01.2018 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania
Dodano: 2016-07-15 - Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, przeznaczonych do zagospodarowania
Dodano: 2016-06-27 - Usługi rozdysponowania, utrzymania i zarządzania mieniem związanym z gospodarką mieszkaniową, wchodzącą skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-04-21 - Wznowienie i stabilizacja punktów granicznych pasa drogowego w rozbiciu na zadania: Zadanie nr 1 : Droga krajowa nr 34 na odcinku Świebodzice (skrzyżowanie z drogą nr 35) - Dobromierz (skrzyżowanie z drogą nr 5) w km 0+000 - 9+935. Zadanie nr 2 : Droga krajowa nr 35 na odcinku granica państwa-Wałbrzych (granica miasta) w km 0+000 - 13+587. Zadanie nr 3 : Droga krajowa nr 94 na odcinku Wrocław (granica miasta) - Oława - granica z woj. opolskim w km 104+386 - 134+772
Dodano: 2016-03-17 - USŁUGI ZWIĄZANE Z SZACOWANIEM NIERUCHOMOŚCI GMINY OLSZYNA.
Dodano: 2015-12-08 - Zorganizowanie i prowadzenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli przy ul. Królewieckiej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-04-30 - Prace geodezyjne związane z wykonaniem podziału działek w celu regulacji stanu prawnego pasa drogowego dróg krajowych nr 94, 3, 5, 8, 33, 35, 36, A-4 w podziale na 13 zadań
Dodano: 2015-04-15 - Usługi rozdysponowania, utrzymania i zarządzania mieniem związanym z gospodarką mieszkaniową, wchodzącą skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2015-04-02 - Usługi rozdysponowania, utrzymania i zarządzania gospodarką mieszkaniową, wchodzącą w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2014-12-24 - Usługi związane z utrzymaniem mienia pozostającego w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2014-06-24