Przetargi.pl
Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami będącymi własnością Gminy Sandomierz w skład, których wchodzą lokale mieszkalne i lokale użytkowe w okresie od 01 listopada 2009 do 31 sierpnia 2010 roku

Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami będącymi własnością Gminy Sandomierz w skład, których wchodzą lokale mieszkalne i lokale użytkowe w okresie od 01 listopada 2009 do 31 sierpnia 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zarządzaniem budynkami i administrowaniem lokalami mieszkalnymi i użytkowymi wraz z przynależnymi terenami będącymi własnością Gminy Sandomierz w okresie od 01.11.2009 do 31.08.2010 roku. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie czynności zarządzania i administrowania powierzonymi zasobami w imieniu i na rzecz Zamawiającego: a) zasobem lokalowym w budynkach mieszkalnych stanowiącym 100% własności Gminy(zał. Nr 1 do SIWZ) b) zasobem lokalowym Gminy Sandomierz w budynkach wspólnot mieszkaniowych (zał. Nr 2 do SIWZ) Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń, iż w związku z postępującą prywatyzacją - sprzedażą lokali komunalnych, zestawienie i wykaz zasobów gminnych określonych w zał. Nr 2 do projektu umowy będzie ulegał zmianom. c) zasobem lokalowym w budynkach niemieszkalnych stanowiącym 100% własności Gminy (zał. Nr 3 do SIWZ) . Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium -22.500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności: 1. Zatrudniają przynajmniej dwóch licencjonowanych zarządców nieruchomości i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych - stosownie do ustawy z dnia 07 lipca 1997 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 3. Będą dysponować Biurem Obsługi Klienta zlokalizowanym na terenie miasta Sandomierza przez okres obowiązywania umowy. Powyższy lokal powinien odpowiadać warunkom określonym, w rozporządzeniu Ministra Pracy, Płacy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. nr 129 poz. 844). Wykonawca winien wskazać w ofercie pomieszczenia przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia lub złożyć oświadczenie, że w razie wyboru jego oferty będzie dysponował takimi pomieszczeniami przed podpisaniem umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający własność lokali przeznaczonych do realizacji zamówienia lub kopie umów przyrzeczenia najmu powierzchni biurowych, zapewniających obsługę najemców lokali komunalnych. 4. Dysponują pogotowiem techniczno-konserwatorskim umożliwiającym całodobowe usuwanie awarii. 5. Posiadają doświadczenie w realizacji usług tego rodzaju - w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizowali przynajmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu i administrowaniu budynkami wielorodzinnymi (komunalnymi, bądź będącymi w posiadaniu innego właściciela) w skład, których łącznie wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60.000 m2, potwierdzone co najmniej 1 referencją. 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U. nr 207, poz. 2114) na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, przez cały okres objęty zamówieniem. 7. Przedstawią informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w której Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000 zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 5 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zrealizowali, co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu i administrowaniu budynkami wielorodzinnymi (komunalnymi, bądź będącymi w posiadaniu innego właściciela) w skład, których łącznie wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60 000m2- wg zał. nr 6 do SIWZ. 6) Co najmniej 1 referencję dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości daty i miejsca jej wykonania oraz zamawiającego. 7) Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg Zał. nr 7 do SIWZ. 8) Kserokopie uprawnień zawodowych i świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, w tym kserokopie licencji zawodowych zarządców nieruchomości. 9) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U. nr 207, poz. 2114) na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, przez cały okres objęty zamówieniem. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia- wg zał. nr 8 do SIWZ 11) Oświadczenie wykonawcy, iż w razie wyboru jego oferty dysponuje bądź będzie dysponował na terenie miasta pomieszczeniami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia- na formularzu oferty. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający własność lokali przeznaczonych do realizacji zamówienia lub kopie umów przyrzeczenia najmu powierzchni biurowych, zapewniających obsługę najemców komunalnych. 12) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000 zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ- wg zał. nr 9 do SIWZ 14) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych wg Zał. nr 10 do SIWZ 15) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z zał. nr 1,2,3,4 do SIWZ - na formularzu oferty. 16) Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 17) Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). 18) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum). 19) Dowód wniesienia wadium. 20) Parafowany projekt umowy- wg zał. nr 11 do SIWZ I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.I jw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną