Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj drogi gminne na osiedlu Nasz Dom w Solniczkach

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj drogi gminne na osiedlu Nasz Dom w Solniczkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa dróg gminnych wraz przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej, Świerkowej, Klonowej, Bukowej i Sosnowej na terenie osiedla Nasz Dom w Solniczkach, gm. Juchnowiec Kościelny, zgodnie z miejscowym planem ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Juchnowiec Kościelny w obszarze działki nr geod. 133/2 we wsi Solniczki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) sporządzenie koncepcji budowy dróg wraz z odprowadzeniem wód opadowych z terenu osiedla Nasz Dom do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Osiedlowej w Solniczkach, b) uzyskanie w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym z siedzibą w Księżynie ul. Alberta 2 warunków technicznych na przebudowę i rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej, w celu odprowadzenia wód opadowych z dróg gminnych do kanalizacji deszczowej w ul. Osiedlowej, c) opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy dróg gminnych wraz z przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej, Świerkowej, Klonowej, Bukowej i Sosnowej na terenie osiedla Nasz Dom w Solniczkach, d) uzgodnienie opracowanej dokumentacji technicznej z Zakładem Gospodarki Komunalnej oraz z zarządcą dróg, e) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (w tym przygotowania wniosków), łącznie z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia lub prawomocnego pozwolenia na budowę, f) wykonanie robót budowlanych, związanych z budową dróg gminnych wraz z siecią kanalizacji deszczowych, w oparciu o przygotowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w tym: - budowę nawierzchni pieszo - jezdnej wraz z wyniesieniem skrzyżowań i budową zjazdów, - przebudowę wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej, - wykonanie stałej organizacji ruchu, - wykonanie kamerowania nowo wybudowanej i przebudowanej sieci kanalizacji deszczowej, g) przygotowanie dokumentów niezbędnych do oddania wybudowanego obiektu do użytkowania, h) poniesienie wszelkich niezbędnych kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji, kosztów uzgodnień oraz kosztów wybudowania zaprojektowanego obiektu budowlanego, i) wszystkie dokumenty muszą mieć formę i zakres zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), j) dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 29 stycznia 2013 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.4 ustawy Pzp, k) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniające wymagania określone w art. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.) oraz projektu budowlanego, co do jakości. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości). 3. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą - w 4 egz. oraz przygotuje operat powykonawczy - 2 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 5. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składane materiały, do czasu ich wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. 6. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz Prawem budowlanym (T.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata. 8. Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym - nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 9 maja 2016 r. roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach