Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i kolportaż ulotek informacyjnych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8877183 , fax. 074 8877103
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10 10
    58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8877183, fax. 074 8877103
    REGON: 89004717900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i kolportaż ulotek informacyjnych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i kolportaż w podmiotach leczniczych na terenie województwa dolnośląskiego ulotek informacyjnych w 4 rodzajach a.ulotki dotyczące postępowania z noworodkiem, gdzie są specjaliści, co może nas niepokoić - 200 000 szt. b.ulotki dla kobiet o ciąży i zagrożeniach, o cięciu cesarskim do szpitali i gabinetów położniczych - 200 000 szt. c. ulotki Czemu polecamy Przyszpitalne Szkoły Rodzenia - 200 000 szt. d.ulotki o karmieniu i pogotowiu laktacyjnym - 200 000 szt. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zapisami Załącznika nr 4 pn. Wymogi dotyczące Informacji i Promocji do Regulacji w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG oraz zapisami Podręcznika Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej zawierającego porady i praktyczne wskazówki na temat sposobu prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w projektach dofinansowanych z funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 1.Zaprojektowanie 4 rodzajów ulotek informacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektów ulotek informacyjnych odrębnego projektu dla każdego rodzaju ulotki. Projekty ulotek powinny zostać opracowane na podstawie Koncepcji graficznej ulotki informacyjnej załączonej przez Wykonawcę do oferty oraz uwag i wytycznych Zamawiającego, przekazanych Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Ulotka nr 1 dotycząca postępowania z noworodkiem, gdzie są specjaliści, co może nas niepokoić pod roboczym tytułem OPIEKA NAD NOWORODKIEM Ulotka nr 2 dla kobiet o ciąży i zagrożeniach, o cięciu cesarskim do szpitali i gabinetów położniczych pod roboczym tytułem CO KOBIETA POWINNA WIEDZIEĆ NA TEMAT CIĄŻY, PORODU I POŁOGU Ulotka nr 3 Czemu polecamy Przyszpitalne Szkoły Rodzenia pod roboczym tytułem DLACZEGO LEKARZE I POŁOŻNE POLECAJĄ PRZYSZPITALNE SZKOŁY RODZENIA Ulotka nr 4 o karmieniu i pogotowiu laktacyjnym pod roboczym tytułem O KARMIENIU I POGOTOWIU LAKTACYJNYM Format ulotek format A5 4 strony tj. dwustronnie zadrukowane A4 składane do A5. Wymagania grafika umieszczona w projektach ulotek informacyjnych musi nawiązywać do tematyki projektu pn Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego i treści informacyjnej poszczególnych ulotek, zalecane jest zastosowanie wyrazistych zdjęć ilustrujących tematykę zagadnienia, na przykład pokazujących konkretne działania. Treść merytoryczną każdej ulotki dostarczy Zamawiający. Treść zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest przedstawienie poszczególnych projektów ulotek, w takich terminach, aby dotrzymać terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia. 2.Wykonanie 4 rodzajów ulotek informacyjnych. Produkcja każdego rodzaju ulotek może rozpocząć się dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu danego rodzaju ulotki. Każdy rodzaj ulotek musi zostać wyprodukowany na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wydruków próbnych proofów wszystkich 4 rodzajów ulotek do akceptacji. Akceptacja wydruków próbnych przez Zamawiającego będzie podstawą do rozpoczęcia produkcji ulotek informacyjnych. Nakład a.ulotki dotyczące postępowania z noworodkiem, gdzie są specjaliści, co może nas niepokoić - 200 000 szt. b.ulotki dla kobiet o ciąży i zagrożeniach, o cięciu cesarskim do szpitali i gabinetów położniczych - 200 000 szt. c. ulotki Czemu polecamy Przyszpitalne Szkoły Rodzenia - 200 000 szt. d.ulotki o karmieniu i pogotowiu laktacyjnym - 200 000 szt. Format ulotek format A5 4 strony tj. dwustronnie zadrukowane A4 składane do A5. Parametry techniczne: druk offsetowy, Kolor 4/4 dwustronnie, kreda mat, min. 170 g Wyprodukowane ulotki informacyjne będą podlegać akceptacji Zamawiającego. Akceptacja ulotek informacyjnych zostanie potwierdzona przez Zamawiającego Protokołem akceptacji ulotek. Protokół akceptacji ulotek będzie podstawą do uruchomienia przez Wykonawcę procesu kolportażu. 3.Kolportaż wykonanych ulotek w podmiotach leczniczych na terenie województwa dolnośląskiego. Wykonawca zobowiązany jest do kolportażu - rozdystrybuowania wszystkich wyprodukowanych ulotek informacyjnych na terenie województwa dolnośląskiego wg następujących zasad - kolportażem ma być objętych łącznie minimum 210 podmiotów leczniczych, w tym A.minimum 100 podmiotów realizujących świadczenia z zakresu Podstawowej Opieki Zdrowotnej na podstawie umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia na rok 2015, z czego 75 podmiotów zlokalizowanych na terenie gmin wiejskich B.minimum 100 podmiotów realizujących świadczenia z zakresu położnictwa i ginekologii w ramach Ambulatoryjnej opieki specjalistycznej na podstawie umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia na rok 2015 C.10 podmiotów będących Partnerami Projektu. - podmioty lecznicze zdefiniowane w punktach A - C powyżej nie mogą się powtarzać ani w ramach grup ani pomiędzy grupami - kolportowany nakład do poszczególnych grup podmiotów zdefiniowanych w punktach A - C -Grupa A - łącznie 30% nakładu każdego rodzaju ulotek; po 600 szt. każdego rodzaju ulotek do każdego z podmiotów -Grupa B - łącznie 50% nakładu każdego rodzaju ulotek, po 1000 szt. każdego rodzaju ulotek do każdego z podmiotów -Grupa C - łącznie 20% nakładu każdego rodzaju ulotek wg tabeli Rodzaj ulotki Szpital Specjalistyczny im. BiernackiegoUSK Wrocław WSSK Wrocław Szpital Specjalistyczny im. Falkiewicza WCSKJ Jelenia Góra WSS Legnica SPZOZ Świdnica Szpital Specjalistyczny im. Sokołowskiego MCM Milicz SCM Strzelin ulotki dotyczące postępowania z noworodkiem, gdzie są specjaliści, co może nas niepokoić11 200 4 200 6 480 5 760 3 120 3 840 2 800 800 1200 600 ulotki dla kobiet o ciąży i zagrożeniach, o cięciu cesarskim do szpitali i gabinetów położniczych 12 000 4 200 6 480 5 760 3 120 3 840 2 800 0 120600 ulotki Czemu polecamy Przyszpitalne Szkoły Rodzenia 12 000 4 200 6 480 5 760 3 120 3 840 2 800 0 1200 600 ulotki o karmieniu i pogotowiu laktacyjnym 11 600 4 200 6 480 5 760 3 120 3 840 2 800 400 1200 600 Wykaz podmiotów realizujących świadczenia na podstawie umowy z NFZ ww. świadczenia znajduje się na stronie https:aplikacje.nfz.gov.plumowyarch.aspx ROK-2015-OW-01 Lista podmiotów wytypowanych do kolportażu wraz z informację o wolumenie ulotek planowanych do przekazania każdemu z podmiotów musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zweryfikuje listę pod względem kryteriów, o których mowa powyżej. Dostarczenie ulotek informacyjnych do wszystkich 210 podmiotów musi zostać potwierdzone protokołami przekazania ulotek informacyjnych, podpisanymi przez te podmioty. Wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego uzyskania zgody każdego z podmiotów wytypowanych do kolportażu na dostarczenie temu podmiotowi przedmiotowych ulotek. Kopie zgód Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do listy podmiotów przedstawianej Zamawiającemu do akceptacji. Brak zgody któregokolwiek z podmiotów na liście skutkować będzie brakiem akceptacji listy ze strony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego potwierdzeń przekazania - kolportażu ulotek informacyjnych wszystkim adresatom, podpisanych przez te podmioty protokoły przekazania ulotek informacyjnych, co będzie podstawą do podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1804. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. I O Wałbrzych, Nr 65 1020 3668 0000 5302 0406 3244 z dopiskiem Zaprojektowanie, wykonanie i kolportaż ulotek informacyjnych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak. 4.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać a.nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiającego, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c.kwotę gwarancji, d.zobowiązanie gwaranta banku lub zakładu ubezpieczeń do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego beneficjenta gwarancji zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp o następującym lub analogicznym brzmieniu Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznychtekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.907 ze zm. e.termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, f.miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione w oryginale dołączonym do oferty lub w oryginale złożone w Sekretariacie Zamawiającego, Budynek Główny przy ul. Paderewskiego 10 Wałbrzych, parter.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja graficzna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach