Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4319100,4319130,4319128 , fax. 091 4334650
- Data zamieszczenia: 2015-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie
ul. Małopolska 44 44
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4319100,4319130,4319128, fax. 091 4334650
REGON: 81052935700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://uksszczecin.bip-e.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zadania remontowego pn. Remont izolacji przeciwwilgociowej, usunięcie uszkodzeń dolnych partii ścian piwnic oraz stropów nad piwnicami w budynku położonym przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na całe zadanie pn. Remont izolacji przeciwwilgociowej, usunięcie uszkodzeń dolnych partii ścian piwnic oraz stropów nad piwnicami w budynku położonym przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie i wykonanie robót budowlanych: I etap (PFU) - izolacje kurtynowe i poziome ścian zewnętrznych, izolacje pionowe i poziome ścian zewnętrznych, II etap (PFU) - izolacje pionowe i poziome pozostałych ścian zewnętrznych, zgodnie z zakresem opisanym w Programie funkcjonalno-użytkowym (realizacja w trybie /zaprojektuj i wybuduj/). 2.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) (załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ) opracowanym na zlecenie Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przez L-Concept Leszek Karasiński, ul. Rumiankowa 57B/1, 54-512 Wrocław, oraz wzorze umowy (załącznik Nr 8 do SIWZ). 3.Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane spełniały wszystkie warunki opisane szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym. 4.Zamawiający zgodnie z treścią Programu funkcjonalno użytkowego zakłada wykonanie robót budowlanych z podziałem na trzy główne etapy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych w zakresie dwóch etapów. 5.W ramach projektowania oraz realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca na warunkach zapisanych w punkcie 7, 8, 9 i 10 zobowiązany jest przewidzieć wykonanie własnymi siłami, środkami i na własny koszt zabezpieczenie na czas prowadzonych robót pomieszczeń zastępczych do przeniesienia i przechowania na czas realizacji przedmiotu zamówienia w stanie nie pogorszonym, rzeczy zgromadzonych przez Zamawiającego w pomieszczeniach znajdujących się na terenie budowy oraz podlegających robotom budowlanym w tym między innymi w archiwum zakładowym (350 mb akt), magazynie depozytowym, wentylatorni, magazynie druków, centralny UPS, a następnie do przywrócenia funkcjonalności tych pomieszczeń i powrotnego przeniesienia rzeczy po wykonaniu robót oraz ich zainstalowania jeżeli będzie to koniecznie do przywrócenia ich funkcjonalności. Rzeczy, o których mowa powyżej Wykonawca będzie zobowiązuje się przenieść do pomieszczeń zastępczych i powrotnie do budynku Urzędu własnymi siłami, środkami i na własny koszt zawsze po uzgodnieniu z Zamawiającym i pod jego nadzorem. 6.Rzeczy, o których mowa w ust. 5 mogą być także przeniesione i zabezpieczone w pomieszczeniach znajdujących się na terenie kondygnacji piwnicznej-budynku objętej robotami budowlanymi (w ramach remontowanych piwnic) pod warunkiem, że na czas przechowywania tych rzeczy w takim pomieszczeniu nie będą prowadzone prace budowlane oraz, że będzie to pomieszczenie wcześniej uzgodnione z Zamawiającym. 7.Pomieszczenia zastępcze, o których mowa w ust. 5 powinny znajdować się na terenie Szczecina, muszą zapewnić przechowywanie rzeczy, w szczególności dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz rzeczy zgromadzonych w magazynie depozytowym w warunkach zapewniających ich bezpieczne przechowywanie, bez narażenia na uszkodzenia i zniszczenie, zabezpieczone przed kradzieżą, z zapewnieniem dostępu do tych pomieszczeń wyłącznie przez określonych pracowników Zamawiającego. 8.Pomieszczenia zastępcze dla magazynu depozytowego w szczególności powinny: 1)stanowić wyodrębnione pomieszczenia zamknięte z zabezpieczeniami przeciwpożarowym (czujki, gaśnice i inny sprzęt), z okratowaniem okien jeżeli pomieszczenie znajduje się na parterze budynku lub poniżej, z zamontowanymi w drzwiach co najmniej dwoma zamkami patentowymi, zapewniającymi możliwość plombowania, 2)zostać wyposażone w urządzenia do przechowywania (regały, półki, szafy, palety itp.) oraz inne potrzebne urządzenia jak służące do ustalania ilości przedmiotów, biurko, środki transportu wewnętrznego, skrzynki służące do przemieszczania przedmiotów, drabinkę lub schodki, 3)wypełniać warunki odpowiedniego oświetlenia, temperatury, wentylacji, zabezpieczenia przed wilgocią. 9.Pomieszczenia zastępcze dla przechowywania dokumentacji z archiwum zakładowego UKS w Szczecinie w szczególności powinny: 1)być usytuowane na poziomie budynku z odpowiednią wytrzymałością stropów, 2)być suche, zapewniać właściwą temperaturę i wilgotność powietrza w ciągu roku, wyposażone w sprzęt do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza: -dla papieru właściwa temp. powietrza 14-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 1 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 30-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 3 %RH), -dla fotografii czarno-białej i kolorowej (negatywy i pozytywy) właściwa temp. powietrza 3-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 2 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH), -dla taśm magnetycznych do analogowego zapisu obrazu lub dźwięku właściwa temp. powietrza 8-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 2 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH), -dla informatycznych nośników danych właściwa temp. powietrza 12-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 2 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH), 3)posiadać skuteczną wentylację i sprawną instalację elektryczną, 4)być zabezpieczone przed włamaniem poprzez co najmniej wzmocnione drzwi z nie mniej niż dwoma zamkami, w tym jednym o skomplikowanym systemie otwierania, plombowane po zakończeniu pracy w danym dniu, 5)być zabezpieczone przez pożarem poprzez co najmniej system wykrywania ognia i dymu praz wyposażenie w gaśnice odpowiednie do potencjalnego źródła pożaru, 6)być zabezpieczone przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych poprzez zastosowanie w oknach zasłon, żaluzji, szyb lub folii chroniących przed promieniowaniem UV, 7)zapewniać możliwość stałego dostępu do całości dokumentacji, bez potrzeby przestawania części dokumentacji w celu dotarcia do niej, 8)posiadać oświetlenie zapewniające odpowiednią widoczność, bez potrzeby korzystania z przenośnego źródła światła. 10.W pomieszczeniach zastępczych dla archiwum zakładowego: 1)nie mogą się znajdować przedmioty i urządzenia inne niż bezpośrednio związane z przechowywaniem i zabezpieczeniem dokumentacji, 2)nie wolno stosować farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne, a zwłaszcza formaldehyd, ksylen i toulen, 3)nie mogą się znajdować rury i przewody wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, chyba, że sposób ich zabezpieczenia nie zagraża przechowywanej dokumentacji, 4)jako źródeł światła sztucznego należy używać świetlówek o obniżonej emisji promieniowania UV, przy czym natężenie światła nie może przekraczać 200 luksów, 5)posadzka w pomieszczeniu magazynowym powinna być wykonana z powłoki niepalącej, łatwej do utrzymania w czystości w szczególności płytka ceramiczna, wykładzina zmywalna. 11.Zamawiający umożliwia Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami. Zamawiający zastrzega, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia ofert. 12.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się znaki towarowe, nazwy własne wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne ma obowiązek wykazać, że posiadają one parametry takie same lub wyższe niż materiały określone w SIWZ i w załączonym do niej Programie funkcjonalno-użytkowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uksszczecin.bip-e.pl/uks/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-20-5/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej wzdłuż Kanału Jankowskiego w Goleniowskim Parku Przemysłowym
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Modernizacja przystani rybackiej w Karsiborze w celu poprawy bezpieczeństwa rybaków
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej drogi w celu udrożnienia dojazdu do nieruchomości przy Placu Strażackim w Goleniowie
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie projektów budowlanych
Dodano: 2016-07-15 - W formule zaprojektuj i wybuduj realizacji zadania pn. Przebudowa drogi w miejscowości Olchowo - II postępowanie
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie wielobranż. projektów budowlano-wykonawczych.CZĘŚĆ I-Wykonanie wielobranż. projektu budowl.-wyk. dla zadania pn: budowa dwóch budynków socjalnych z niezbędną infrastr. wraz z zagosp. terenu z placem zabaw, miejsc parkingowych i oświetl. na działce nr 657 oraz odcinka drogi dojazdowej w m. PIEŃKOWO. CZĘŚĆ II-Wykonanie wielobranż. projektu budowl.-wyk. dla zadania pn: budowa budynku komunalnego z niezbędną infrastr. i zagosp. terenu, placem zabaw, miejscami parkingowymi oraz oświetl. na działce nr 50/6 i 533/16 wraz z mapą do celów projekt. w m. Pieńkowo
Dodano: 2016-07-04 - Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na budowie i rozbudowie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną wraz z modernizacją i rozbudową systemów alarmowych i kontroli dostępu, wymianą drzwi, okien i krat w budynku WKU w Szczecinku
Dodano: 2016-06-30