Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej łączącej miejscowości Sitowiec i Dziedzinek wzdłuż drogi powiatowej nr 1139C

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Al. Wolności 4 4
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
    REGON: 00131386100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej łączącej miejscowości Sitowiec i Dziedzinek wzdłuż drogi powiatowej nr 1139C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej łączącej miejscowości Sitowiec i Dziedzinek wzdłuż drogi powiatowej nr 1139C. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1 Zaprojektowanie sieci wodociągowej: a) wykonanie projektu budowlanego, - wyznaczenie trasy sieci wodociągowej w poboczu drogi powiatowej nr 1139C, z wpięciem do istniejących sieci wodociągowych na działce nr 35/7 obręb Sitowiec oraz działce nr 41 obręb Dziedzinek, - stosowane materiały: do budowy sieci wodociągowej stosować rury PVC-U ?110 SDR 26 PN 10, do istniejących nieruchomości zabudowanych przyległych do trasy sieci wodociągowej (3 szt.) wykonać przyłącza wodociągowe z zasuwami z rur PE100 ?40 do granic działek, na sieci zaprojektować nadziemne hydranty p.poż. DN 80 3 szt. z zasuwami, w miejscu włączenia do istniejących sieci wykonać węzły z trójnikami oraz zasuwami, uzbrojenie sieci tj. trójniki, zasuwy i hydranty wykonać z żeliwa sferoidalnego z powłoka epoksydową, napędy zasuw wyprowadzić na powierzchnie terenu i oznakować, przewierty sterowane pod droga wykonać w rurach osłonowych stalowych lub rurą PE, całość rozwiązań projektowych i zaprojektowanych materiałów uzgodnić z zamawiającym, wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atest materiałów dla wody pitnej. b) uzyskanie niezbędnych uzgodnień (w tym Zamawiającego w zakresie wyznaczonej trasy oraz zastosowanych materiałów), c) uzyskanie pozwolenia na budowę, 1.2. Wybudowanie sieci wodociągowej: a) zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcie robót oraz wyznaczenie kierownika budowy, b) wytyczenie geodezyjne trasy sieci wodociągowej, c) wykonanie sieci wodociągowej zgodnie z uzgodnionym przez Zamawiającego projektem budowlanym i sztuką budowlaną, d) wykonanie prób szczelności oraz badań bakteriologicznych, e) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, f) zgłoszenie zakończenia robót do nadzoru budowlanego. 1.3. INNE UWAGI: b) Opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz odszkodowania za zniszczone plony rolne oraz inne zniszczenia wykonane podczas realizacji inwestycji ponosi wykonawca robót. c) Wykonawca robót zapewnia projektanta oraz kierownika budowy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku konieczności ustanowienia inspektora nadzoru oraz innego nadzoru np. nadzoru archeologicznego koszty ponosi wykonawca. d) Końcowy odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu powyższego zakresu prac. e) Wykonawca robót przekaże zamawiającemu następujące dokumenty: - Pozwolenie na budowę, - Projekt budowlany, - Badania badań i prób czelności, - Wyniki bakteriologiczne - Inwentaryzacje powykonawczą - 2 egz. - Potwierdzone zgłoszenie zakończenia robót do Nadzoru Budowlanego 1.4.Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy. Dokumentacja projektowa, o której mowa składać się będzie z: - Dokumentacji budowlanej min. 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków (UWAGA 1 - dokumentacja budowlana zawiera mapy do celów projektowych). - Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 6 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów - decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie innych prac, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. Projekty budowlane i Wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu przed ich przekazaniem do Organu Budowlanego. Wykonawca ujmie w kosztach geodezyjną dokumentację powykonawczą wraz z przyjęciem do zaso-bów geodezyjnych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charaktery-styki liniowe, konstrukcje), - parametrów bezpieczeństwa użytkowania Wymagany termin zakończenia realizacji zadania inwestycyjnego: 2016-05-31 Termin zakończenia realizacji zamówienia tj. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie i zakończenie robót budowlanych wraz z oddaniem do użytku do 31.05.2016 r. w tym: opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w terminie do 7 miesięcy od podpisania umowy. Termin zakończenia realizacji zamówienia jest terminem przekazania wykonanych prac wraz z kompletem wszystkich dokumentów potrzebnych do oddania inwestycji do użytkowania tj. uzyskaniem decyzji o pozwolenie na użytkowanie oraz podpisanym bezusterkowym protokołem odbioru robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji przyszłego Placu Budowy i jego otoczenia w celu oszaco-wania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania Oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego ani wizyty na Placu Budowy 1.4. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót i przekazania do eksploatacji i wynosi 36 m-cy. 1.5. Faktura zostanie wystawiana przez Wykonawcę w dwóch etapach. Etap 1 po opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę 10 % wartości przedmiotu umowy. Etap 2 po wykonaniu i odebraniu całości robót budowlanych - 90%. Płatność faktur nastąpi w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek Wykonawcy. 1.6. Wykonawca wskaże w ofercie, zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom. 1.7. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach